Hip Hop Update Thread
wäge? verschtand dr zämehang zwüsche "e cd ehrlig kaufe" und "sich denn ärgere, wenn si am pc nit lauft" nit ganz..team17 hat geschrieben:und au dr tiger het jetzt sini cd müesse vorem pc schütze... irgendwie au kontraproduktiv, verärgert eifach die wo no so erlich sind und se gönd go kaufe..
die wo sich nur wäge däm ärgere, will me si am pc nit ganz e so eifach ka rippe zum si de kumpels witer verteile hän eh nit wirgglig inträsse draa, usser am künschtler z'schaade..aber das hänn nonig alli begriffe.
du schtellsch'es jo fascht als heldetat dar, wenn me sich e cd überhaupt no ehrlig erwirbt.
ich würd d'ärdöpfel au lieber bim buur go klaue, statt im im lade go poschte so im schtiil vo "i will si jo nit extra kaufe, nur chli für mi als eigegebruuch e paar entwände zum röschti ässe" *g
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
sproblem dürfti villicht si dass hüttzutags jede d'musik über pc loose duet.Rony hat geschrieben:wäge? verschtand dr zämehang zwüsche "e cd ehrlig kaufe" und "sich denn ärgere, wenn si am pc nit lauft" nit ganz..
die wo sich nur wäge däm ärgere, will me si am pc nit ganz e so eifach ka rippe zum si de kumpels witer verteile hän eh nit wirgglig inträsse draa, usser am künschtler z'schaade..aber das hänn nonig alli begriffe.
du schtellsch'es jo fascht als heldetat dar, wenn me sich e cd überhaupt no ehrlig erwirbt.
ich würd d'ärdöpfel au lieber bim buur go klaue, statt im im lade go poschte so im schtiil vo "i will si jo nit extra kaufe, nur chli für mi als eigegebruuch e paar entwände zum röschti ässe" *g
ich ha zb. kai cd-player meh usser am pc. und e discman het wohl au dr wenigscht no... wie wottsch jetzt die cd uff dim mp3 player lose?
- Rheinkultur
- Erfahrener Benutzer
S git lüt wie ich wo kei cd-player meh hän usser dr pc und e autoradio. Ich kei die kaufte cd's au immer als mp3 uf dr pc. Vo zit zu zit brenni denn e mp3 cd für ins auto.Rony hat geschrieben:wäge? verschtand dr zämehang zwüsche "e cd ehrlig kaufe" und "sich denn ärgere, wenn si am pc nit lauft" nit ganz..
Aber chas verstoh wenn sich d künschtler chli schütze wänn. Obwohl jo dä schutz zu 99,9% e witz isch.
[CENTER]Lerne Poker spielen mit Strategie ohne eigene Kosten und hole dir deinen 150$ Bonus[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
[CENTER]http://www.onlinetvrecorder.com[/CENTER]
dr tiger will's glaubs eifach nit aber die meischte biete jetzt ihri albene au im i-tunes shop als mp3 aa aber bis sich das bezahl-syschtem etabliert, gohts in dr schwiz wie bi allem, e weneli länger.brewz_bana hat geschrieben:sproblem dürfti villicht si dass hüttzutags jede d'musik über pc loose duet.
ich ha zb. kai cd-player meh usser am pc. und e discman het wohl au dr wenigscht no... wie wottsch jetzt die cd uff dim mp3 player lose?
ich ha übrigens au kei schtereoaalaag. aber das jede nur no sound übere pc loost, schtimmt eher nonig ganz.
e dvd player inkl. surround system wo audio cd's ka abschpiele bsitze wohrschiinlig mehr lüt, wie e eigene pc dehei, geschwiige e pc mit tauglige boxe..und d'dvd aalaag wo meischtens no subwoofer drby hän, töne jetzt glaubs in dr regel klar besser
wie au immer
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
Asso ich find die Schärbe dr Hammer (erst 1x glost). Bi si jetz grad mit Audiograbber am Umbaue uf mp3, damiti se au unterwägs via Player ka gniesse. Kopierschutz intressiert mi nid, es wird immer und für jedes System Brugg gä, und wenns mitem uralte 1:1 - Recording-Verfahre isch (so wie unseri Generation no mit Cassetterecorder d'DRS3-Hitparade mitem F.M. verfolgt het, und für gueti Recordings schnälli Finger het miesse ha...).
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
geil....CubaLibre hat geschrieben:26. Okt. Kuppel: Dilated Peoplevollgeil
DP + j5 sind für mi absolut sehenswert.
yeah backstage flash + smoking weed... geile flavor...
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
KAUFFED EUCH E GHETTOBLASTER (e normale cd player) ich ha mine sit ich 11i bi - und er funktioniert no (usser das dr PowerKnopf idruggt isch - lauft eh non stop musig bi mir)
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
hän-y-scho...Nino Brown hat geschrieben:KAUFFED EUCH E GHETTOBLASTER (e normale cd player) ich ha mine sit ich 11i bi - und er funktioniert no (usser das dr PowerKnopf idruggt isch - lauft eh non stop musig bi mir)

friehner uff dr stroos am breake.... yes yes yo u don't stop krs one...rock on...
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
bi jetzt grad am 2. moll duureloose... muess sage mir gfallt si sehr guet!Pippo Inzaghi hat geschrieben:Asso ich find die Schärbe dr Hammer (erst 1x glost).
2 wälte, summernächt, friener, di hass, ...simmer bim erste moll duurelose blibe.
lady! du ghörsch zu de obere zähtuusig.
ich hör dr ganz obe nume rapmusig.
du treisch e nerz und en uhr vo diim papi.
ich trag zu mehr kultur in dere stadt bi.
ich seh dr duce, d'mafia und e drama.
du nume gucci, dolce und cabana.
PS: lauft ohni problem uff em pc
-
- Erfahrener Benutzer
Slangnacht dä samschtig in züri, roti fabrik
part 1 vo weekend usflug.
wär will mitko 19:30 basel coop, wird e luschtige usflug...
(ledschjoor hän gwüssi invidue dr davide taini mit gurke beworfe)
allgemien erwünschds liedguet:
"und wir haben ein idol....
und wir fahren in den tod....
wer fährt spät noch betrunken heim....
mit 140 in den stein..."

mittenza_zürich_basel_lugano_mittenza
do no s lineup...griot, branhärd, sulaya, nega, 6er gascho usw....
http://slangnacht.ch/
part 1 vo weekend usflug.
wär will mitko 19:30 basel coop, wird e luschtige usflug...
(ledschjoor hän gwüssi invidue dr davide taini mit gurke beworfe)
allgemien erwünschds liedguet:
"und wir haben ein idol....
und wir fahren in den tod....
wer fährt spät noch betrunken heim....
mit 140 in den stein..."

mittenza_zürich_basel_lugano_mittenza
do no s lineup...griot, branhärd, sulaya, nega, 6er gascho usw....
http://slangnacht.ch/
------------------------* Basel_City *-----------------------
--------------" Hip_Hop & Fan Hauptstadt "----------------
--------------------------fyr ymmer-------------------------
--------------" Hip_Hop & Fan Hauptstadt "----------------
--------------------------fyr ymmer-------------------------
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
bekannt aber hass! bounjouleshit hald...maradoo hat geschrieben:isch "psy 4 de la rime" eigentlig bekannt? bi vor kurzem uff tf1 übere konzärt usschnitt gstolperet und het no fett tönt!!

- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
YO: checket zuekünftig tripleNine scheiss (vorläufig nur myspace.com/triplenine) HP folgt! Freshes, neus lable uss Basel wo in zuekunft ainiges uusegeh wird!
ohre und auge göffnet bhalte denn bikemmetrs mit!!!!!
18.11 im übrige, JediMindTrix im modus (Dörty Doppel A im vorprogramm underschtütz vo mighty zizze!)
braaaaa;-)
ohre und auge göffnet bhalte denn bikemmetrs mit!!!!!
18.11 im übrige, JediMindTrix im modus (Dörty Doppel A im vorprogramm underschtütz vo mighty zizze!)
braaaaa;-)
sorry...do hani aifach problem drmit!!!
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
auf jetz zizze...
hättet aber lieber e tschingg als e franzak drzuegno
die sin voll nit wältmeischter...
heute abend CLUESO & BAND...
rauche und suffe hüte...
hättet aber lieber e tschingg als e franzak drzuegno

heute abend CLUESO & BAND...
rauche und suffe hüte...