Wo ist Rotoloso?
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Eine vo dä wenige wo nit sini meinig gwechselt het wie sini Unterhose, vielicht mach ich ihm zu Ehre ä Hass Petric Fred uf mol luege.
Wobi wer weiss, möglicherwiss het dr Roto jo es Comback gmacht, do isch jetzt mol mini geniali Theorie: Dr Rotoloso isch kai gringere als dr LANOS
Und jetzt chum endlich zrug und stuch mi zämme well ich di so entehrt ha gopferglemmi nomol!
Wobi wer weiss, möglicherwiss het dr Roto jo es Comback gmacht, do isch jetzt mol mini geniali Theorie: Dr Rotoloso isch kai gringere als dr LANOS

Und jetzt chum endlich zrug und stuch mi zämme well ich di so entehrt ha gopferglemmi nomol!

Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
-
- Erfahrener Benutzer
er fährt huppend durch die strassen von kabul und feiert weiterhin den 4. WM-Titel Italiens.
sein Ziel ist Kapstadt im 2010 und möchte für seinen Dopingfreien-Finanzskandalfreien Lieblingsclub Foggia Geld sammeln, dass sie bald wieder in der Serie A mittun dürfen.
Roto, schigg mir d'konto no. ich loss öppis überewachse.
saluti
sein Ziel ist Kapstadt im 2010 und möchte für seinen Dopingfreien-Finanzskandalfreien Lieblingsclub Foggia Geld sammeln, dass sie bald wieder in der Serie A mittun dürfen.
Roto, schigg mir d'konto no. ich loss öppis überewachse.
saluti
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- Haltestelle
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mätzli is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mätzli hat geschrieben:Schon wieder weg!![]()
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
das mit de 2 täg isch imfall ned vo mier choGrga Mali hat geschrieben:Los jezz widdr dr Junior Mod a, du weisch scho alles, wär gsperrt isch, wele Thread gschlosse isch, wär nid gsperrt isch, wär nur fyr 2 Dääg gsperrt isch...

und öb öper gsperrt isch oder ned gsed mer im profil..
zudem hed de rotoloso sin abgang akündt..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer