Wo isch dr Fladä???
Wo isch dr Fladä???
Hüt in dr BaZ. Site33 im schbortdäil.
Fc BASEL-OSC LILLE (Donnerstag, 20.30 Uhr, TV SF2 Live)
Stadion:
St.-Jakob-Park.
SR: Anton Genov (BUL)
Bemerkungen: Basel
ohne Yakin, Smiljanic (verletzt), Ergic (int. nicht qualifiziert)
wo isch dr fladä??
Fc BASEL-OSC LILLE (Donnerstag, 20.30 Uhr, TV SF2 Live)
Stadion:
St.-Jakob-Park.
SR: Anton Genov (BUL)
Bemerkungen: Basel
ohne Yakin, Smiljanic (verletzt), Ergic (int. nicht qualifiziert)
wo isch dr fladä??
-
- Erfahrener Benutzer
Schpillt wohrschiinlich nöd vo Aafang aa:Scönling hat geschrieben:ha dängt er isch vrletzt??![]()
Die voraussichtliche Startformation des FCB: Zuberbühler]dem wiedergenesenen Mladen Petric[/B], Scott Chipperfield, Julio Hernan Rossi, Christian Gimenez, David Degen und César Carignano über eine genügend grosse Auswahl an Spielern verfügt.
Quelle: baz
- Autistöppler
- Erfahrener Benutzer
isch sowit glaub korrekt, dr gross het dr müller, zanni und meili nochgmäldet für e UEFA-CupRoonaldo hat geschrieben:Nö fürd Winterpause kasch glaub numme drei Neui drii näh und dr Gross hett dr Ergic halt nit welle doppletbelaschte und hett ihn dorum nümm druf gnoh... Kasch für die Saison nümm ändere...![]()
Nur der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos....
Nei es sin scho drei, er hätt tatsächlich no dr Meili gmäldet... Worum är statt em Meili dr Ergic nit eifach als Alternative no druf gnoh hett isch mir schleierhaft, wer weiss scho wie sich dr Ergic in de nägschte Zyyt entwicklet und villicht bruche mr en no in Lissabon...Scönling hat geschrieben:dr gross het nur 2 neui schbiler döffe im winter bi dr duefa amäldä. und do dr zanni, müller meh sinn mache als dr ivan isch klar.

-
- Erfahrener Benutzer
e dritte goali isch scho wichtig, do jetzt de rapo wäg isch, sobalb mandl und zubi verhinderet sind wirds knapp...Roonaldo hat geschrieben:Nei es sin scho drei, er hätt tatsächlich no dr Meili gmäldet... Worum är statt em Meili dr Ergic nit eifach als Alternative no druf gnoh hett isch mir schleierhaft...
(ich glaub nonid ganz an die regle mit de 3 spieler. bayern het zum bispiel mol grad 2 nöi gooliesuffbiete, will die erschte beide verletzt gsi sind)
FOOTBALL'S LIFE!
Jo isch scho klar das es das mues si, aber wenns in de Statute vo de Fifa tatäschlich kei Paragraph git wo e Goalie ustusch erlaubt im Fall sich eine verletzt hett, denn verstand i nit ganz worum das ganze überhaupt jemols zur Debatte gstande isch.. Denn hetti dr Gross jo zwingend dr Meili mühse näh und das ar dr Müller und Zanni au no nimmt isch klar gsi (zumindescht bim Müller) also isch dr Ergic gar nie e wirkligs Thema gsi...Shurrican hat geschrieben:e dritte goali isch scho wichtig, do jetzt de rapo wäg isch, sobalb mandl und zubi verhinderet sind wirds knapp...
(ich glaub nonid ganz an die regle mit de 3 spieler. bayern het zum bispiel mol grad 2 nöi gooliesuffbiete, will die erschte beide verletzt gsi sind)
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Schäm Di....rotoloso hat geschrieben:*unschuldigwegschauundpfeiffe*

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich glaube nicht dass er schon bereit ist zu Spielen. So psychisch labil wär das sicher ein Fehler oder zumindest ein grosses Risiko ihn einzusetzen.Captain Sky hat geschrieben:Die Frage bei Ergic ist doch, wieso man ihn nicht schon im Sommer gemeldet hat. Das 25 Mann Kader war ja sicher nicht voll...
Ich denke dass wir ihn bis zum Sommer bei Pflichtspielen nur selten im Einsatz sehen werden.
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Wieso die Liste "unnötig" füllen? Mal angenommen er wäre nicht mehr zurückgekehrt hätte man an seine Stelle einen anderen Spieler (ev. einen Neuen) setzen können. Das die 22 in dieser Saison zumindest international nicht spielen wird, war doch seit dem Sommer klar.Captain Sky hat geschrieben:Ja und? Solang es Platz auf der Liste hat, kann man die doch auch füllen...
ZANNI RAUS