mladen petric an der spitze des torschützenklassements

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

mladen petric an der spitze des torschützenklassements

Beitrag von the kaiser. »

6.5 schpiil, 8 gool, unglaublig wie dä abgoot. macht er so wyyter, kunnt er uf 30 saisonträffer. s potential isch jo scho immer do gsi, aber letscht saison sin die bäll zum 2:1 und 3:1 halt no an pfoschte, ob s wohl am schuewäggsel liggt ? es schyynt em ändlig dr knopf ufgange z sy, als eher zruggzogene schtürmer kunnt är am beschte zur gältig, wohl doch besser als im om, wieni in letschter zyyt dänggt ha, denn me ka au als schtürmer d bäll hinde go hole. überall präsänt, schön am rotiere zwüsche 5-meterruum und 30 meter zone, wieni scho vor 2 joor gseit ha, wo me mi no belächlet het: dr klar komplettischti schtürmer vo dr asl, denn är isch au no kopfballschtargg.

ich freu mi über syyni sensationell entwigglig, är zeigt biss und hett e winnerkörperschprooch, ohni ihn wäre mr wohl in dr barrage gegend. jetzt muess är nur no uswärts ähnligs zeige.

und bitte nur e schportligi diskussion.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

the kaiser. hat geschrieben:und bitte nur e schportligi diskussion.
Was genau möchtest du diskutieren? Die sportliche Leistung ist unbestritten. Im Gegensatz zu letzter Saison fallen die Dinger zur Zeit ins Tor (statt ans Tor). Die besser passenden Schuhe sind sicherlich ein Mitgrund, falsche Schuhe sind das Schlimmste wo gitt für einen Fussballspieler. Das durch die Tore erworbene Selbstvertrauen bringt ihn auch dazu, Zweikämpfe anzunehmen und Biss zur Rückeroberung verlorener Bälle zu erhöhen. Sprich auch kämpferisch/mannschaftsdienlich ist er eine Klasse höher als vor dieser Saison.

Wenn er so weitermacht, kommen im Winter die Angebote.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Was genau möchtest du diskutieren? Die sportliche Leistung ist unbestritten. Im Gegensatz zu letzter Saison fallen die Dinger zur Zeit ins Tor (statt ans Tor). Die besser passenden Schuhe sind sicherlich ein Mitgrund, falsche Schuhe sind das Schlimmste wo gitt für einen Fussballspieler. Das durch die Tore erworbene Selbstvertrauen bringt ihn auch dazu, Zweikämpfe anzunehmen und Biss zur Rückeroberung verlorener Bälle zu erhöhen. Sprich auch kämpferisch/mannschaftsdienlich ist er eine Klasse höher als vor dieser Saison.

ich möcht drüber diskutiere, wie me über e delgado und e gimenez diskutiert het, wo sie erfolgryych gsi sin. ;) es git für mi kei tabuthema. für my isch das vergliche mit anderne kei zwang, sondern puri freud, dass wenigschtens eine voll abgoot :)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Ohne Mladen würde es ziemlich schlecht aussehen, in der Tat. Wir können wirklich froh sein, dass zumindest ein Stürmer endlich das Tor wieder trifft.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

SubComandante hat geschrieben:Ohne Mladen würde es ziemlich schlecht aussehen, in der Tat. Wir können wirklich froh sein, dass zumindest ein Stürmer endlich das Tor wieder trifft.
jetzt bisch au du e vierschtellige ;)

falco

lina
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lina »

Das isch so guet wie sicher, wenn är so witter macht, denn wird är bi dr nächste Transferzyt (Winter) wäg si...

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Wie habt ihr diesen ominösen Schuhwechsel mitbekommen?
Was genau ist anders mit den Schuhen? Hab nie was davon gehört.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Was für ein Schuhwechsel hat da stattgefunden? Hab nie was davon gehört.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

lina hat geschrieben:Das isch so guet wie sicher, wenn är so witter macht, denn wird är bi dr nächste Transferzyt (Winter) wäg si...
hoffentlich mitem Gross zäme...

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Balisto hat geschrieben:Wie habt ihr diesen ominösen Schuhwechsel mitbekommen?
Was genau ist anders mit den Schuhen? Hab nie was davon gehört.

Petric - Neue Schuhe lösten «Knopf» - Blick vom 13.09.2006

BASEL. Nati-Doping und neue Schuhe: Mladen Petric (25) spielt so stark wie nie. Der Basler Alleinunterhalter soll es morgen auch im Uefa-Cup richten.

«Ein Spiel mit speziellem Reiz», blickt der schweizerisch-kroatische Doppelbürger auf das Uefa-Cup-Hinspiel gegen Rabotnicki Skopje. «Kroatien und Mazedonien waren früher mal vereint.» Seine Kenntnisse über den Gegner beschränken sich aber auf das Aus in der Champions-League-Quali gegen Lille.

Ob morgen im Joggeli eine FCB-Party steigt, hängt stark von Petric ab.

In der letzten Saison beklagte sein Trainer Christian Gross die mangelnde Chancenauswertung des kroatischen Internationalen. Dieser «Knopf» scheint nun gelöst. Petric hat in sieben Meisterschafts-Spielen schon sechs Mal getroffen.

Hält er diese Pace, wird er zum Saisonende 30 Tore auf dem Konto haben.

Was beflügelt den Basler Supertechniker?

Petric: «Das kroatische Nationalteam! Die Trainings waren super. Da gab es Einheiten, in denen ich bis zu vierzig Mal aufs Tor schiessen konnte. Trainer Slaven Bilic stärkt mein Selbstvertrauen enorm. Ich fühle mich als Bestandteil des Teams. Darauf habe ich lange gewartet. Vielleicht macht mich das lockerer.»

Das zweite Erfolgs-Geheimnis trägt Petric an den Füssen. Letzte Saison quälten ihn die Nike-Schuhe so sehr, dass er sein Potenzial nie ganz ausschöpfen konnte. «Ich hatte Blasen und später sogar ein Überbein», so Petric. Seit Sommer darf er nun in Adidas-Tretern spielen. Eine Wohltat!

Das Ballgefühl ist zurück. Das bewies er am letzten Sonntag mit zwei glanzvollen Treffern zum 2:1 gegen den FC Zürich.
EVA TEDESCO

falco

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Danke.

Nakata spielt übrigens auch immer mit Adidas. Bei den Schuhen von Petric ist es gar nicht erkennbar.

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

gute idee!
worum gehts?

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

Der hat ja auch so grosse Füsse und dann auch noch 2 davon!

Der Vorteil ist sicher, dass er sie gebrauchen kann, aber anders gesehen sollte ein Profi wie Fladen auch in der Lage sein, mit kleineren, etwas ausgetreteren Latschern zu spielen. Was denkt ihr? Bin gespannt auf weitere Meinungen.

goooogle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von goooogle »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Was genau möchtest du diskutieren? Die sportliche Leistung ist unbestritten. ....... . .. .. .. ... .. . ... ... ... ..... .........

die frage ist eher: wie nachtragend ist mensch? wie prinzipienvogel ist man? kennen wir das nicht auch vom chef, respektive von der chefin? also müsste man nicht so selbstkritisch sein und die eigene sturheit in frage stellen ?

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

goooogle hat geschrieben:die frage ist eher: wie nachtragend ist mensch? wie prinzipienvogel ist man? kennen wir das nicht auch vom chef, respektive von der chefin? also müsste man nicht so selbstkritisch sein und die eigene sturheit in frage stellen ?
hesch rächt, aber bitte nur e sportlichi debatte ;)

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

milchmaarächnig: ;)
(natürlig nid ärnscht z näh, do d schpiil vo dr erschte sekunde en andere vrlauf gno hette, dr petric ersatz vielllicht ähnlig guet gsi wär etc.)

ohni petric:
fcb - thun 0:1 (4 scorerpkt)
fcb - fcz 0:1
fcb - aarau 0:1 (3 scrpkt)

= 9 pünggt differänz, nur 1 saisonsiig, also 9 1 1 7 :eek:

isch aber scho no krass, bi jetzt sälber vrschrogge:
dr fcb wär tabälleletscht :eek: :eek

falco

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

ist eifach weltklasse was dr mladen zeigt.
aune petric gägner het er schurre gstopft.

mladen, witer so

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

CROATIA_YB hat geschrieben:ist eifach weltklasse was dr mladen zeigt.
aber nur drheim :rolleyes:

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

und jetzt kunnt d quizfroog: dr petric isch als einzige schtürmer gsetzt, usser me würd ihn ins om schiebe, was dr gross aber glaub nid vorhet. also blyybt dr 2. platz für carignano, eduardo, krischt, kawe, caicedo, mile, 6 für 1, was isch das für e unlogischi transferpolitik ?!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

falco

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

i don't care. hauptsache er ist sobald wie möglich (gewinnbringend) wieder weg...

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Ich han immer an Petric glaubt und jetzt........... :)
Hüt wieder 1 Assist 2 Tore unglaublich!
Ich hoffe der bleibt uns noch erhalten.....schade das er der Schweizer Nati nicht beigetreten ist :(
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Angelo hat geschrieben:i don't care. hauptsache er ist sobald wie möglich (gewinnbringend) wieder weg...
aber du bisch doch au froh, wenn e schpiiler uns 3 heimsiig beschert ? ;)

du nimmsch also in kauf, dass dr fcb ufgrund vo dyynere antipathie tabälleletsch wär ? :eek: als fan muess me sich au mol zruggnäh, es goot primar um das wohl des clubs, und dä wär ohni syni nr 10 am abgrund.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Basel Fan 89 hat geschrieben:Ich han immer an Petric glaubt und jetzt........... :)
Hüt wieder 1 Assist 2 Tore unglaublich!
Ich hoffe der bleibt uns noch erhalten.....schade das er der Schweizer Nati nicht beigetreten ist :(
ou , falschi milchmaarächnig :eek: ;)

falco

Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

Angelo hat geschrieben:i don't care. hauptsache er ist sobald wie möglich (gewinnbringend) wieder weg...
hauptsache ist aus meiner sicht, dass wir ihn oder einen guten
ersatz haben.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Fazit:
Basel ohne Petric...an das möchte ich gar nicht denken......
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Mich freut's, dass er ändlich dr Durchbruch schafft!

Und ich hoff NID, dass er im Winter wieder wäg isch!
Allei scho wie är dr Ball aanimmt und fiehrt isch e Augenweide...
Vo dr Klass här sicher bi wiitem dr bescht bim FCB.

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

Naja, wenn är söll meh als 2.8Mio ibringe, denn muess är aber länger als numme bis im Winter uf dä Niveau spiele!

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

the kaiser. hat geschrieben:6.5 schpiil, 8 gool, unglaublig wie dä abgoot. macht er so wyyter, kunnt er uf 30 saisonträffer. s potential isch jo scho immer do gsi, aber letscht saison sin die bäll zum 2:1 und 3:1 halt no an pfoschte, ob s wohl am schuewäggsel liggt ? es schyynt em ändlig dr knopf ufgange z sy, als eher zruggzogene schtürmer kunnt är am beschte zur gältig, wohl doch besser als im om, wieni in letschter zyyt dänggt ha, denn me ka au als schtürmer d bäll hinde go hole. überall präsänt, schön am rotiere zwüsche 5-meterruum und 30 meter zone, wieni scho vor 2 joor gseit ha, wo me mi no belächlet het: dr klar komplettischti schtürmer vo dr asl, denn är isch au no kopfballschtargg.

ich freu mi über syyni sensationell entwigglig, är zeigt biss und hett e winnerkörperschprooch, ohni ihn wäre mr wohl in dr barrage gegend. jetzt muess är nur no uswärts ähnligs zeige.

und bitte nur e schportligi diskussion.
Ich lis gar nid dure was scho gschribe worde isch zu dim Fred, aber, duesch du nur blöd oder bisch es au?
Copyrights @ el presidente!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

el presidente hat geschrieben:Ich lis gar nid dure was scho gschribe worde isch zu dim Fred, aber, duesch du nur blöd oder bisch es au?
i dyym antipetric wahn kame jo kei gschyyderi antwort erwarte :rolleyes:
wenn s dr nid passt, denn schriib nid do yne :cool: ps: wär beleidigt, het mind i däm momänt e schlächte karakter, nid mi niveau.

ich dörf mi nümm über dr mit abschtand bescht asl schpiiler freue, wo mit syyne herusragende leischtige dr fcb vor em schturz in tabällekäller vrschont het, nur will ich uf dyni hassgfühl söll rüggsicht nää ? do isch aber öbber bescheide und lyydet jo gar nid unter grössewahn :p

falco

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

und wehe eine wo s ganze joor anti petric stimmig gmacht het, änderet sini meinig !!!

hopp petric!

Antworten