und warum bringt er nicht Caicedo? der sitzt doch auf der bank oder?Schnitzelbrot hat geschrieben:Da Transfer het sich bis jetzt au glohnt![]()
Livefred FCB - Aarau
-
- Erfahrener Benutzer
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
si tönt so, ischs aber nid wirklig!TonofBasel hat geschrieben:Bin ich einzige der meint, die Chantal vo sportradio isch sicher voll kinky..
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
hoffentlich bekommt er gelb rotHans hat geschrieben:zanni gelb...
naja
trottel

hab abgeschaltet weil ich nicht länger zuhören konnte...TonofBasel hat geschrieben:Bin ich einzige der meint, die Chantal vo sportradio isch sicher voll kinky..
und wieso war das nicht der fall bei costanzo oder buckley oder christiano? ich glaube nicht mal gott weiss was mit gross los istSupersonic hat geschrieben:Kennsch anschiinend dr Gross nit. Isch wie anno dozumals bim Carignano: Zersch muesch e halbs Joor ufm Bänggli sitze.

- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
meine rede! us mim zynismus zur aktuelle laag kasch vilicht au indiräkt useläse das mi witeri niederlage nit würde stresse, d chance uf veränderige in de obere etage wärde so grösser.Supersonic hat geschrieben:E Niederlag wär im Momänt villicht gar nit e so schlächt...
lieber voll uf risiko mit neue gsichter uf dr trainerbank als no die ganz saison so irgendwo im hindere mittelfäld mit z schwimme...
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
so sehr ich zurzeit gegen gross bin wünsch ich dem fcb ganz sicher keine niedlage!Rey hat geschrieben:meine rede! us mim zynismus zur aktuelle laag kasch vilicht au indiräkt useläse das mi witeri niederlage nit würde stresse, d chance uf veränderige in de obere etage wärde so grösser.
lieber voll uf risiko mit neue gsichter uf dr trainerbank als no die ganz saison so irgendwo im hindere mittelfäld mit z schwimme...
-
- Erfahrener Benutzer
jungi spieler hän sich bim gross immer miesse bewiise. d'däägetwins zum bischpil hän zu beginn au nid grad villi iisatzminute kriegt. dr rakitic chätscht jetzt an däre hürde und dr caicedo het di gliichi hürde z'neh... nüt neus!Smoki-1 hat geschrieben:und wieso war das nicht der fall bei costanzo oder buckley oder christiano? ich glaube nicht mal gott weiss was mit gross los ist![]()
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
cha dr kolleg mol frooge, ob er mol übers weekend d'webcam loht lo laufe mit freier sicht uf d'spielwiese.TonofBasel hat geschrieben:bilder?
![]()

[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
abnorm (verrückt, pervers)Delgado hat geschrieben:Was isch Kinky?
pervers
schrullig
verdreht (verrückt, pervers)
verkorkst
spleenig [ugs.]
abartig (Verhalten, Kleidung)
abartig veranlagt
pervers veranlagt
abnormal (verrückt, pervers)