nujo, finds bedänglich wenn epper wo sid angeblich 15 joor hockey spielt, sait das es kei ABSEITS im hockey gitt...lina hat geschrieben:Hehe ha paar Biträg vo Dir gläse, die sage meh als 1000 Wort ]
sicher wenn meh als 1000 wort liesisch, den sagets au meh als 1000 wort
Aber bi sehr froh, gits no vo dene Lüt wie DI, wo überall druss chöme und überall die BESTE si, was würde mer nur ohni DI macheDanke Gott, dass du dr MINDL uns gschänkt hesch
![]()
scho klar das ich für dich so vorchum als ob ich überall drus chum und überall dr besti bi, wenn mr sich nid emol imene sport usskennt wo mr sid 15 joor sälber macht. aber glaub mir s gitt vieles wo ich nid weiss und nid chan.
cha dr ganz viel biespiel nenne:
- ich zeichne wie e 5 jährige
- rächtschriebig isch e främdwort
- chasch mir 90% vo däm wo am radio lauft vorspiele und ich ha kei ahnig vo wäm das lied isch und wies heisst... (ok währ lost scho radio

- han i bis hüt nonid verstande wie fraue ticket (und irgendwie guet so, sunst währet fraue evtl nümmi so spannend)
- weis ich nid wenn mini kommentär unerwünscht sind, aber weisch was DAS ISCH MIR SO EPPIS VO WURST.
- weis ich nid wo du wohnsch...
- weis ich nid eb du wieblich oder männlich bisch
- weis ich nid eb du wirklich hockey spielsch, oder nid
- weis ich eigentlich gar nüt vo dir usert das du teleclub hesch und seisch das es kei abseits im hockey gitt..
s gitt eppis wo ich aber weis:
- jedi person wo mir nochstoht, isch froh das är mich kennt...