solange der fcb nicht für die eingangskontrollen verantwortlich ist, kann man ihm meiner meinung nach keine schuld an pyro geben.. wie sollte er das verhindern? die fcb fanbetreuer sehen die fackel ja erst, wenn sie gezündet ist, und dann ist es ja schon zu spät um es zu verhindern..Tüllhuffe hat geschrieben:Isch nit falsch, dasch gröschtedails der Bogg vo der Liga. Waiss jo nit wie das bi anderne Clubs lauft aber der FCB het sich offesichtlig gsait: "Jä guet, wenn mir halt e baar sottige Naase mien mitnää no machemers halt, aber nütze duets nüt, do könne mer jo grad aifach s halbe Tis mit glatte Shört usstatten und als nätti Staffage aanestelle, koschtet weniger als e baar Alt-Knackis als Schleegertrupp."
Boykott Erfolg??
-
- Erfahrener Benutzer
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
-
- Erfahrener Benutzer
Alli Massnahme müent au nit ufghobe wärde.. Zaun und strängeri Kontrolle und Videokamera bim D-Sektor findi ok.. Registration und Fahnepass sind überflüssig und müent wäg!Barty hat geschrieben:Passet uf! Freuet Euch nid z'frieh... Es het niemmerts gseit, dass alli Massnahme ufghobe wärde... Cha mr nid vorstelle, dass nur dr FCB eisiitigs Entgegekomme in allne Pünggt zeigt, ohni dass vo de Fans au Zuegeständnis erwartet wärde...

Ha hüte morge no e Email becho, wo mr eine gseit het, es würdi um d Registration goh bi dr Prässekonferenz und dass se ufghobe würd. Und däjenig isch nit im Forum ume..aber hets vonere vertrauliche Quelle.. bi jo gspannt.
-
- Erfahrener Benutzer
PN von Cigan:
wennde scho so infos kriegt hesch unds nid im forum
stoht wird das sicherlich au e grund ha.....
infos wärde an dr pk veröffentlicht, vorhär darf nüt use!!
aber schiinbar scho z spoot..
Antwort do ine dezue: Hmm ha gmeint, das isch e Forum zum diskutiere und Grüchtli ghöre dezue.. öbs stimmt weiss ich jo sälber nit.. jedoch hani bevor ich dä thread überhaupt glääse ha, das besagte mail bi mir dine ka, vomene Kolleg wo hmm sage mir mol zunere bestimmte kat. ghört..
Wüsst nit wieso me das nit söll publiziere..
Antwort do ine dezue: Hmm ha gmeint, das isch e Forum zum diskutiere und Grüchtli ghöre dezue.. öbs stimmt weiss ich jo sälber nit.. jedoch hani bevor ich dä thread überhaupt glääse ha, das besagte mail bi mir dine ka, vomene Kolleg wo hmm sage mir mol zunere bestimmte kat. ghört..

- Shelltankstell
- Benutzer
das wär jo voll fett... aber mir warte doch lieber d' PK ab.Pascilicious hat geschrieben:Alli Massnahme müent au nit ufghobe wärde.. Zaun und strängeri Kontrolle und Videokamera bim D-Sektor findi ok.. Registration und Fahnepass sind überflüssig und müent wäg!![]()
Ha hüte morge no e Email becho, wo mr eine gseit het, es würdi um d Registration goh bi dr Prässekonferenz und dass se ufghobe würd. Und däjenig isch nit im Forum ume..aber hets vonere vertrauliche Quelle.. bi jo gspannt.
Bi scho ganz ufgregt
Stolz seit 1893
-
- Erfahrener Benutzer
sgid lüüt wo informiert sind (ich selber ghör ned dezue!) aber isch eigetli abgmacht worde das nix usgad vor de pk!Pascilicious hat geschrieben:PN von Cigan:
Antwort do ine dezue: Hmm ha gmeint, das isch e Forum zum diskutiere und Grüchtli ghöre dezue.. öbs stimmt weiss ich jo sälber nit.. jedoch hani bevor ich dä thread überhaupt glääse ha, das besagte mail bi mir dine ka, vomene Kolleg wo hmm sage mir mol zunere bestimmte kat. ghört..![]()
und ich find das macht au sinn.. will so wird döffentlichkeit glichzitig +richtig informiert, und es isch ned es "du hesch ghört, es söll so und so sie" und scho hesch weder meh spekulatione...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
söu i jetzte mis ou no lösche.....................he was isch los mit euch jungs
es gibt immer wider solche post, in denen einer eine e-mail oder sonstwas bekommen hat. es sagt nochlange nichts über die richtigkeit des inhaltes aus.

es gibt immer wider solche post, in denen einer eine e-mail oder sonstwas bekommen hat. es sagt nochlange nichts über die richtigkeit des inhaltes aus.
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
-
- Erfahrener Benutzer
Da wirst du aber alleine dastehen. Die Meinung der meisten geht dahin, dass es Massnahmen braucht, nur keinen Fanpass und Fahnenpass. Ich will nicht die gleiche Scheisse von 200 Feldstürmenden Fussball Terroristen nicht nochmals erleben müssen, sonst gebe ich lieber meine Karte ab!El Capullo hat geschrieben:s'gitt nur ains: äntwäder wärde radikal sämtligi Massnahme uffghobe (was y perseenlig überhaupt nit glaub),
oder dr Boykott goht wyter - fuck Kompromiss und Halblösige!![]()
Es braucht Kompromisse im Leben, ansonsten stellst du dich auf das gleiche geistige Niveau wie die Feldstürmer.
Wie sagt man so schön, Fussball ist nur ein Spiel.
was ich nie mehr sehen will sind leute die jagt auf spieler machen.den rest (Feldstürmen,Scharmützel mit den Cops) passiert ist stört mich nicht sonderlich.der frust war dort riesig und irgendwie muss sich die wut ja entladen....hobivan hat geschrieben:Da wirst du aber alleine dastehen. Die Meinung der meisten geht dahin, dass es Massnahmen braucht, nur keinen Fanpass und Fahnenpass. Ich will nicht die gleiche Scheisse von 200 Feldstürmenden Fussball Terroristen nicht nochmals erleben müssen, sonst gebe ich lieber meine Karte ab!
Es braucht Kompromisse im Leben, ansonsten stellst du dich auf das gleiche geistige Niveau wie die Feldstürmer.
Wie sagt man so schön, Fussball ist nur ein Spiel.
Ich bin für das Netz und die Gitter,aber auf den rest kann ich sehr gut verzichten und Pyros sollte man gleich legalisieren.sieht doch einfach nur geil aus!!!
You'll never walk alone
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
apropo registriere
ich würd mich do gärn registriere aber ich weiss nid wie.
http://www.muttenzerkurve.ch/dv_anmelden.cfm
es wär nätt ,wenn mir öper drbi könnti hälfe ich weiss eifach nid wos gäld ahne muess???
am beste d antwort per pn
merci
ich würd mich do gärn registriere aber ich weiss nid wie.

es wär nätt ,wenn mir öper drbi könnti hälfe ich weiss eifach nid wos gäld ahne muess???
merci

Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
- Shelltankstell
- Benutzer
- Shelltankstell
- Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
umfrage unter dem motto: zuviel ist nicht genug!Shelltankstell hat geschrieben:Ich find do sott me ebitz entgegewirke ]http://www.baz.ch/netzted/[/url]
wieviel ist viel oder genug????? man kann seeeehr viel tun, doch man kann auch weniger tun, dafür geziehlt! figg di rohr!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Das isch s Resultat vom letschte MolShelltankstell hat geschrieben:Ich find do sott me ebitz entgegewirke ]http://www.baz.ch/netzted/[/URL]

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
gits nimme... machsch e spänd uf's pc-konto1majstorovic1 hat geschrieben:apropo registriere
ich würd mich do gärn registriere aber ich weiss nid wie.![]()
merci![]()
"Muttenzerkurve Basel" Nr: 40-397037-2
denn bisch sozage mitglied...

...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
1majstorovic1 hat geschrieben:apropo registriere
ich würd mich do gärn registriere aber ich weiss nid wie.![]()
oder kaufsch eppis unter muttenzerkurve.chstuessy hat geschrieben:gits nimme... machsch e spänd uf's pc-konto
"Muttenzerkurve Basel" Nr: 40-397037-2
denn bisch sozage mitglied...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
-
- Erfahrener Benutzer
wow, durch s'Band ewäg positivi, uffmunterndi Postings - kai ainzige fuule Spruch, Reschpäggt!Rooney hat geschrieben:Sogar Zürcher freue sich für uns![]()
http://www.fczforum.ch/phpbb2x/mk-t13667.html

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]