Christian Gross

Diskussionen rund um den FCB.
tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

shiftleft hat geschrieben:Simmr doch ehrlich.

Dr Gross het dr FCB us em Drägg gholt und het mit däre Mannschaft dertzumol dr Titel gholt. Är het dr FCB in CL gfiehrt und jetzt?

Jetzt rittet är dr FCB wieder in Grund und Boode.

D' Erfolg wo är gha het sind beachtenswärt und verdiene Dangg.

Leider het ärs verpasst, uf em Höhepunggt abzträte und eber neuem s' Zepter überzgeh. Eberm wo neui Idee het und d'Mannschaft witter bringe gha.
Ich glaub do sind mer uns sicher alli ainig.

Doch was cha me mache, wenn d'Fierhig bländet isch vo Ihm?

Liggts do nid an uns Fans, s'Zepter in d'Händ zneh und dr Gross useschiesse?

Was händ d'YB Fans mit em Zaugg gmacht?

Handkherum nämme mr s'Bispiel vom Favre? Wie lang händ d'Zircher grotteschlächt gspillt? Wie lang het dr Hotz an ihm feschtghalte? Wo sind die Zircher hit? Uf jedefall sicher nid dert, wo ich se ha wott.

So vill zur feschthalte Taktik.

Saget mir eins. Wo liggt dr richtig Wäg?

Bruucht d'Mannschaft uns? Bruucht Mannschaft e neue Trainer? Bruche mir e neui Mannschaft?
der wäg isch nid ebe und nid grad, sondern miesam, was mir fans nümme gwohnt, mir sind zu verfolgsverwöhnt
d'mannchaft bruucht uns, meh den je

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

tanner hat geschrieben:der wäg isch nid ebe und nid grad, sondern miesam, was mir fans nümme gwohnt, mir sind zu verfolgsverwöhnt
Von einer Mannschaft mit 4 WM-Gängern, 1 Natispieler Kroatien und einigen U21-Spieler erwarte ich mehr. Das hat nichts mit erfolgverwöhnt zu tun.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

tanner hat geschrieben:der wäg isch nid ebe und nid grad, sondern miesam, was mir fans nümme gwohnt, mir sind zu verfolgsverwöhnt
Dr Gross hett usere Spitzemannschaft ä Gurkemannschaft gformt... bis uff dr Ergic sind alli gange und durch schlechteri Spieler ersetzt worde... es hett nütt mit erfolgsverwöhnt z'tue me hett eifach versagt in Sache Transferpolitik das isch am Gross sini Handschrift. Me hett viel Geld in d'Hand gno für Spieler wo eifach d'Qualität fehlt.. das ich kei Durststrecki oder Krise es fehlt ganz eifach an dr Klass.... es isch nid 1 Position besser besetzt als im 2002. Ich bi sicher mi dr damalige Ersatzbank hätt me mehr erreicht als mit dere Mannschaft hütt.... Vo dem her muess me das eifach realistisch aluege.... Stereo Kawe Berner Zanni Burgmeier und jetzt gohts no wyter miteme Delron Buckley das muess eifach ä end nä. Es wird immer schlimmer... es isch ganz eifach ä Illusion wenn me meint ma cha nächst Joor wyter CL avisiere das isch eifach ä Utopie und isch Grössewahn... Gege wer sött diä Mannschaft chöne bestoh in dr CL?

Me muess jetzt eifach ä Schnitt mache und Konsequenze zieh und versueche s'beschte us dr verfehlte Transferpolitik mache suscht gheit me immer wyter ins Loch... und das wird ä riese Spirale in Gang setze....

welli Spielerposition hett me den adäquat ersetzt vo dere Mannschaft unde?

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Cocolores hat geschrieben:Dr Gross hett usere Spitzemannschaft ä Gurkemannschaft gformt... bis uff dr Ergic sind alli gange und durch schlechteri Spieler ersetzt worde... es hett nütt mit erfolgsverwöhnt z'tue me hett eifach versagt in Sache Transferpolitik das isch am Gross sini Handschrift. Me hett viel Geld in d'Hand gno für Spieler wo eifach d'Qualität fehlt.. das ich kei Durststrecki oder Krise es fehlt ganz eifach an dr Klass.... es isch nid 1 Position besser besetzt als im 2002. Ich bi sicher mi dr damalige Ersatzbank hätt me mehr erreicht als mit dere Mannschaft hütt.... Vo dem her muess me das eifach realistisch aluege.... Stereo Kawe Berner Zanni Burgmeier und jetzt gohts no wyter miteme Delron Buckley das muess eifach ä end nä. Es wird immer schlimmer... es isch ganz eifach ä Illusion wenn me meint ma cha nächst Joor wyter CL avisiere das isch eifach ä Utopie und isch Grössewahn... Gege wer sött diä Mannschaft chöne bestoh in dr CL?

Me muess jetzt eifach ä Schnitt mache und Konsequenze zieh und versueche s'beschte us dr verfehlte Transferpolitik mache suscht gheit me immer wyter ins Loch... und das wird ä riese Spirale in Gang setze....

welli Spielerposition hett me den adäquat ersetzt vo dere Mannschaft unde?
My Mainig isch, dass em Gross sy Zyt abgloffe-n-isch.

Zum Thema:
Find emool adäquate Ersatz für die abgwanderete Spyyler.....
Dr FCB hett ai Rieseproblem und das isch, dass är e Schwyyzer Verein isch und in dr Gurkeliga spyyle muess. Kai gstandene Ussland-Profi vo Format isch gewillt, do aane koo go schutte. Wär will scho gege Aarau, SH oder Thun aträtte uff Härdöpfelacker ??? Also sinn sy bim FCB fascht ZWUNGE, mittelprächtigi Spyyler z'hoole. D'Mannschaft vom 2002/03 isch e Glücksträffer gsi, womme all 20 Johr villicht emool zämme griegt. Sobald d'Leischtigsträger vomene soone Team wäg göhn, griegsch niene sofort Ersatz, well de halt NUR FC Basel heissisch. Dr einzig Fähler, wo-n-ych em Gross due alaschte, isch, dass är nach em Abgang vom Hakan vo 4-4-2 uff 4-5-1 gwächslet hett, um Spyylussgäng mit vyyl Gegegoal wie in Valencia oder Turin oder Mailand zverhindere. Das System isch e Fähler gsi und wie d'Resultat uss gsehn au gscheiteret. Doch bim Ersetze vo Spyyler hett me in Basel kei Spyylruum gha, es hett vor 1,5 Johr kei bessere RV Verteidiger gha als dr Zanni, wo hett welle zum FCB koo. Genau s'glyyche Problem uff hinde links. Dr Kleber für e Atouba isch nur halbhärzig do gsi und verkörperet genau die These vo mir oobe dra. drnoo hett me nur no dr Berner gfunde.
S'liggt nit am fählende Gäld, das wär jo do, aber de muesch au no Spyyler finde, wo unbedingt in dr Schwyyz wänn ihr Gäld verdiene und Leichtigsträger sinn. Nur eigeni Jungi, das goht schief.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

dann sollte die mannschaft mal mit laub und gigi reden gehen.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Latteknaller hat geschrieben:dann sollte die mannschaft mal mit laub und gigi reden gehen.
:D
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Latteknaller hat geschrieben:dann sollte die mannschaft mal mit laub und gigi reden gehen.
Trogge, sehr trogge

Bravo..... :D :D

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

ich schmeiss mich wech :eek: :eek: :D

edit: Du bist nominiert zum Post des Monats

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Der FcB weiss was zu tun ist, wenn er wieder auf die Fans zählen will. Er muss uns nur das Messer wieder aus dem Rücken ziehen, und wir sind da.

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Der FcB weiss was zu tun ist, wenn er wieder auf die Fans zählen will. Er muss uns nur das Messer wieder aus dem Rücken ziehen, und wir sind da.
Und die Wunde darf er danach bluten lassen?
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Chiller82
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chiller82 »

moulegou hat geschrieben:Und die Wunde darf er danach bluten lassen?
die wunde verheilt...hinderloht allerdings e narbe wo immer sichtbar wird si....!!
Ich kann doch nichts dafür.....ich bin voller Schoggi!!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Der FcB weiss was zu tun ist, wenn er wieder auf die Fans zählen will. Er muss uns nur das Messer wieder aus dem Rücken ziehen, und wir sind da.
solange aber das messer da steckt
leidet auch der fcb
nur er hat das noch nicht begriffen

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

tanner hat geschrieben:solange aber das messer da steckt
leidet auch der fcb
nur er hat das noch nicht begriffen
Begriffe wohrschyyns scho.....nur loht's dr Stolz nitt zue dass au emol yzgestoh

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

LeyMoBai hat geschrieben:jo mister gross, was jetzt... ( 8 pünggt weniger als z!!rI + 7 gegegoal mehr... )
was isch jo so positiv??? hochmotivert seh andrs uss... vrdammi.
du hesch alles nit im griff. gang bäng weg mit dir...!!!!!
1 Monat später... same shit. Treten an Ort. Wenn sich Petric beim poppen einen Nerv einklemmt, trifft keiner mehr. Und hinten gehn sie immer noch rein, auch wenn Costanzo mal zeigt, was er kann.
Die Gründe sind bekannt. Und was zu tun wäre auch.

Pro Gross-Motzfred Revival.
Cheerie, how up, do Clown.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

footbâle hat geschrieben:1 Monat später... same shit. Treten an Ort. Wenn sich Petric beim poppen einen Nerv einklemmt, trifft keiner mehr. Und hinten gehn sie immer noch rein, auch wenn Costanzo mal zeigt, was er kann.
Die Gründe sind bekannt. Und was zu tun wäre auch.

Pro Gross-Motzfred Revival.
und au du bisch immer no glich primitiv :mad:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tanner hat geschrieben:und au du bisch immer no glich primitiv :mad:
Sorry was isch do dra primitiv, bis uff die sexuelle Aaspielig? Alles andere isch jo die puri Wohret....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

Goofy hat geschrieben:Sorry was isch do dra primitiv, bis uff die sexuelle Aaspielig? Alles andere isch jo die puri Wohret....
Genau!!!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Da ich weiss, dass dieser Post eh gelöscht wird, kann ich es ja locker von der Leber sagen:

Diese Glatzenhure soll sich verpissen!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Hoppla! ;)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Ähmm, pardon Benutzer "tanner", ich bemühe mich in diesem Forum konsequent darum, keine anderen User anzupöbeln. Auch dich nicht. Ich äussere mich ausschliesslich zur Sache.
Du solltest davon absehen, jemanden primitv zu nennen, dessen Identität du nicht kennst. Das ist unklug. Du kannst meinetwegen den Beitrag primitv nennen, weil das unerhörte Wort 'poppen' darin vorkommt. Aber bitte nicht mich. OK?
Cheerie, how up, do Clown.

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

Back to the Primitive! Fuck all you Politics! (Soulfly) :D

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

footbâle hat geschrieben:Ähmm, pardon Benutzer "tanner", ich bemühe mich in diesem Forum konsequent darum, keine anderen User anzupöbeln. Auch dich nicht. Ich äussere mich ausschliesslich zur Sache.
Du solltest davon absehen, jemanden primitv zu nennen, dessen Identität du nicht kennst. Das ist unklug. Du kannst meinetwegen den Beitrag primitv nennen, weil das unerhörte Wort 'poppen' darin vorkommt. Aber bitte nicht mich. OK?
komisch, wenn das bender geschrieben hätte wäre es wieder gelöscht worden
da es ja nichts mit der verletzung von petric zu tun hat

aha dann schreibst du nur primitiv, bist es aber nicht :D :rolleyes:

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

alli gegner sin uswärts agessiver, das isch syyt joore eso. wenn dr fcb nid ka dominant si, gits meischtens problem.
wär für e trainerwäggsel , aber nur e granate uss em usland und nid irgend e egli oder schälli.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

the kaiser. hat geschrieben:alli gegner sin uswärts agessiver, das isch syyt joore eso. wenn dr fcb nid ka dominant si, gits meischtens problem.
wär für e trainerwäggsel , aber nur e granate uss em usland und nid irgend e egli oder schälli.
Me chönnt jo mol in Südamerika go luege... ;)

Antworten