du auSupersonic hat geschrieben:Ha dene vom FCB emol e Mail gschriibe wäg de blau/wysse Liibli...
Erwarte kei Antwort und wenn, denn gits wohrschiins nur e Standartantwort, aber y ha jetzt eifach mol miesse mi Fruscht useloh!

Es muess jetzt öppis goh. Do hesch Du ganz rächt. Ich würd sogar sage,LeyMoBai hat geschrieben:no need.
mach mi sälbschtständig in apaar johr....
denn lad ych euch forum user y für ne forumsapero. so ca. 200 persone.... isch machbar. aber ebbe in apaar johr.
ych gib euch denn bscheid.![]()
jetzt wieder zruk zum thema: ja, apaar mönet her....und wo sind mer jetzt?
zanni muess konkurentz spüre.............die neuer spiiler muess noh abiz zyt ha, so ne 2 - 3 spiil, denn isch aber fertig mit dr probizyt. denn muess leischtig ahne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ych chönn kotze. ( wiedermol.... )
die ganze verteidigung MUSS konkurenz bekommen ( smili komm bald wiederRot-Blau Pat hat geschrieben: ..klar muess dr Zanni Konkuränz spüre.. aber jo.. mr zwei sin jo leider nit
Trainer. Weiss es halt au nit.. worum, wieso, er nie e pause bechunnt.
Vor-St.Jakobs-Park-Zeit... do muesch mr jetzt schnäll hälfe, wie Du daserha hat geschrieben:Finde den SWISSAIR-Vergleich ziemlich passend.
Das Hauptübel war, dass man zu lange nicht einsehen wollte, dass die Strategie falsch war / ist. Zuviel "faule Eier" für eine Top-Airline.
Mit polnischen, belgischen und portugiesischen Krüpfen, kann man die Welt nicht erobern.
( für uns : Zanni, Stereo, Berner, Kawe und Burgmeister genügen nicht, um Schweizer Meister zu werden! )
Nicht wegen Gross, sondern trotz Gross. Denk zB mal über die Vor-St.Jakobs-Park-Zeit nach...
Werden sie aber.Rot-Blau Pat hat geschrieben:wenns nur so eifach wär.. worum werde denn nit regelmässig die Clubs
Meister wo jewiels am meischte in die neu Mannschaft investiere?
Jo Du sehsch das so. Ich au..Fenta hat geschrieben:Wieso? Der Typ schoss Tore à gogo, vor allem gegen uns. Ist ja klar, dass man ihn bei Auftritten im Dress von GC nicht vergötterte...
Das ist gerade das Problem, du siehst alle irgendwie noch gut. Eins muss ich dir zugestehen, mit der Meinung über Majster bist du wenigstens nicht alleine. Wieso aber, weiss ich aber nicht. Vielleicht weil er wie ein Abwehrchef aussieht? Zwyssig war um eine Klasse besser, nur so als Beispiel. Anstelle des Schweden hätte man zum Beispiel auch Eggimann vom KSC verpflichten können, nur so als Beispiel...Rot-Blau Pat hat geschrieben:Vor-St.Jakobs-Park-Zeit... do muesch mr jetzt schnäll hälfe, wie Du das
meinsch.. trotz Gross?? Verliecht bini eifach nur mied oder stand uf em
Schluch.. und bruch wirkli e Kaffi.
Ob me jetzt alli die Spieler als fuuli Eier ka bezeichne.. also ich weiss nit.
Uebere Zanni sagi jetzt nüt me.. das isch e Thema für sich. Dr Berner
sehni z.B. jetzt nit e so schlächt. Kawe isch Ergänzigsspieler. Guet,
Burgmeister isch ziehmli neu, dä dörf no bits Zyt ha.. und dr Stereo.. jo
das wo dr Stereo so zeigt isch scho bits wenig.
Aber ich dänk, mr hän au e paar gueti Transfer gmacht. Au wenn in dere
Saison, die scho bits spot cho sind. Die hätt natürlich scho vor Start vo
dr meisterschaft miesste do si. Aber mit em Majster hän mr sicher e guete
gholt.. und au dr Eduardo sehni nit so schlächt, wie en vieli sehn. Er isch
halt kei Jimmy. Aber das isch jo klar gsi... technisch und läuferisch isch
er stark. Wenn au zlescht nüm so..
Wowowowowow!!!!Rot-Blau Pat hat geschrieben:Jo Du sehsch das so. Ich au..
Aber ich mag mi erinnere, dass isch doch au mol e Grücht gsi..
dass dä verliecht zu uns kunnt.. und denn hän e paar, (grad do inne)
scho nur bi däm Grücht, afo duredrülle. So ein uf: Nunez? = NIE!Ich mein, könnt mr vorstelle, dass hät d'Fans wieder in zwei Lager
gspalte.. pro und contra. Wie bim Petric..
Jo, do sin sie's worde. Aber ob sie's das Joor wieder werde, isch e anderierha hat geschrieben:Werden sie aber.
Schau dir die Meister der letzten Jahre in den Topligen an und vergleiche die Budgets. Frappant!
Und warum wird zB. Lyon Serienmeister und nicht Marseille oder PSG ? Eben....
Bestes, allerbestes Beispiel: Chelsea ! 2005 erstmals Meister seit 50 Jahren !
S'Spielermaterial bi de Verteitiger isch e bits dünn. Das isch richtig. Abertanner hat geschrieben:die ganze verteidigung MUSS konkurenz bekommen ( smili komm bald wieder)die sind sich einfach zu sicher und zwar von zanni - berner
Und was seit uns das?Rot-Blau Pat hat geschrieben:Jo, do sin sie's worde. Aber ob sie's das Joor wieder werde, isch e anderi
Frog. Und das Joor hän sie glaub wieder am meischte investiert.
Aber klar sin das Biespiel. Lyon het sich das aber au erarbeitet. Die hän e
Mannschaft gformt und nit eifach nur zämmekauft.
Ebbe Gäld hilft, aber isch nit alles.
Inter het z.B. siet Joore Spieler zämmekauft, Millione investiert und kei Titel
gholt. Bis letscht Saison. Und au dä hän sie nur am griene Tisch gschänkt
becho. Real, e wieters Biespiel.. wo gross Gäld investiert. Die beschte
zämmekauft.. Titel letscht Joor? Niet! Barca het sicher au Gäld investiert,
aber die hän e Mannschaft gformt, nit numme zämmekauft. Die Spieler
mien halt, bi allem Gäld, au no zämme passe. Und do derzue bruchsch
Sachverstand. Gäld allai längt do nit.
Macht dr FCB das? Jä? Läbt er über sine Verhältnis. Also sowiet ich das gseh,SHELLibaum hat geschrieben:Aber er lebt über den Verhältnissen... auch so kannst du in den Ruin stürzen. Dazu brauchst keine Investitionen !
siehe FC Basel, 2006/07,Rot-Blau Pat hat geschrieben: Die Spieler mien halt, bi allem Gäld, au no zämme passe. Und do derzue bruchsch Sachverstand. Gäld allai längt do nit.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Ja, tut er. Ist alles hierdrin irgendwo zu finden. Mach Dich mal schlau. Infos sind ne Holschuld und nicht eine Bringschuld.Rot-Blau Pat hat geschrieben:Macht dr FCB das? Jä? Läbt er über sine Verhältnis. Also sowiet ich das gseh,
macht er das nit. Aber verliecht weisch Du do mehr als ich...
bring mol Zahle und Fakte.
mimpfeli hat geschrieben:Und was seit uns das?
Dr Trainer muess wäg. (isch jetzt das in Dine Auge besser als Zanni raus)?!?!?
Der FCB arbeitet mit einem Budget über 30 Mios und kann nur max. 25 Mios erwirtschaften - ist das nicht über die Verhältnisse gelebt bzw. macht sich der FCB so nicht abhängig von einer Person? Ist das gesund für einen Verein?Rot-Blau Pat hat geschrieben:Macht dr FCB das? Jä? Läbt er über sine Verhältnis. Also sowiet ich das gseh,
macht er das nit. Aber verliecht weisch Du do mehr als ich...
bring mol Zahle und Fakte.
Ich sehs nit so tragisch. Ich seh die letschte 1-2 Saisons so. Me isch imJoggeli hat geschrieben:Nur weils jetzt nicht läuft....
Leider läuft es nicht nur jetzt nicht, diese Entwicklung war schon seit 2 Jahren abzusehen - obwohl jedes Jahr 30 Mios oder mehr ausgegeben werden, hat die Mannschaft in den letzten 2 Jahren keine Fortschritte mehr erzielt, egal in welchem Bereich. Genauer gesagt, seit Gross die Mannschaft im Alleingang zusammenstellen kann, läuft nichts mehr - verkaufte Leistungsträger werden mit Mittelmass ersetzt, dies kann auf Dauer nicht funktionieren. Was wir heute sehen ist eine Truppe die alles andere als harmoniert aber von Gross so zusammengestellt wurde. Alles in allem betrachtet, schadet uns Gross mehr als das er noch nützt. Je länger man mit der Ablösung wartet, desto tiefer werden wir in die Scheisse rutschen.
Wir sind sogar schon darüber hinaus - bei jedem gut geführtem Verein, wäre der Cheftrainer und Manager nach der letzten Saison entlassen worden. Nur hier in Basel spielen im Moment die Gesetze dieses Business nicht, weil eine Oeri, zwar ohne Know-How, aber mit viel Kohle an der Macht ist. Mit der Kohle kann man die Probleme für eine gewisse Zeit wegwischen aber sie sind trotzdem da und werden irgendwann zu Tage kommen. Dann wirds sehr sehr schmerzlich (wie gings GC als der sportliche Erfolg plötzlich ausblieb und die CS-heinis auch keine Kohle mehr versanden lassen wollten? ...so bitter es ist, wir sind auf demselben Weg, man muss nur die Augen aufmachen und den Wald, trotz den vielen Bäumen sehen...)
"Läuferisch stark"???!!!!!!!!! Als ehemalige Sprinter sag ich Dir, dass dr Eduardo e absoluti Laufniete isch. Technisch sagi nüt, aber wenn de kei Speed hesch, nützt dir au das nüt... da würd gschieder emol bi de Lichtathlete go trainiere, eso wies dr Kuby sinerzyt gmacht het...Rot-Blau Pat hat geschrieben:Vor-St.Jakobs-Park-Zeit... do muesch mr jetzt schnäll hälfe, wie Du das
meinsch.. trotz Gross?? Verliecht bini eifach nur mied oder stand uf em
Schluch.. und bruch wirkli e Kaffi.
Ob me jetzt alli die Spieler als fuuli Eier ka bezeichne.. also ich weiss nit.
Uebere Zanni sagi jetzt nüt me.. das isch e Thema für sich. Dr Berner
sehni z.B. jetzt nit e so schlächt. Kawe isch Ergänzigsspieler. Guet,
Burgmeister isch ziehmli neu, dä dörf no bits Zyt ha.. und dr Stereo.. jo
das wo dr Stereo so zeigt isch scho bits wenig.
Aber ich dänk, mr hän au e paar gueti Transfer gmacht. Au wenn in dere
Saison, die scho bits spot cho sind. Die hätt natürlich scho vor Start vo
dr meisterschaft miesste do si. Aber mit em Majster hän mr sicher e guete
gholt.. und au dr Eduardo sehni nit so schlächt, wie en vieli sehn. Er isch
halt kei Jimmy. Aber das isch jo klar gsi... technisch und läuferisch isch
er stark. Wenn au zlescht nüm so..
Ich glaube, ein Abgang von Gross zum jetzigen Zeitpunkt würde die ohnehin schon verunsicherte Mannschaft zusätzlich destabilisieren. Zudem hört man von diversen Exponenten (sowohl alten, jungen, wie auch neuen Spielern) immer wieder Vertrauensbezeugungen.Fenta hat geschrieben:Glaubt mir eine Entlassung von Gross lieber heute als morgen und schon am Freitag hätten wir ca. 10 fähige Leute auf der Matte....
Wer seit, dass dr FCB nur 25 Mio. ka erwirtschafte.. ???Joggeli hat geschrieben:Der FCB arbeitet mit einem Budget über 30 Mios und kann nur max. 25 Mios erwirtschaften - ist das nicht über die Verhältnisse gelebt bzw. macht sich der FCB so nicht abhängig von einer Person? Ist das gesund für einen Verein?
Ich meins nit vom Sprint her.. sondern eher vom Laufvermöge. Ich mein dieSacchi1 hat geschrieben:"Läuferisch stark"???!!!!!!!!! Als ehemalige Sprinter sag ich Dir, dass dr Eduardo e absoluti Laufniete isch. Technisch sagi nüt, aber wenn de kei Speed hesch, nützt dir au das nüt... da würd gschieder emol bi de Lichtathlete go trainiere, eso wies dr Kuby sinerzyt gmacht het...![]()