Weisch du überhaqupt was für e Zahl das das isch?pro carignano hat geschrieben:Costanzo isch wohl 100000000000 mol besser als das arrogante arschloch ZUBI!!! mit däm wär basel letzte!!!
Gits in däm Forum eigentlich kai Familycorner?
oh, mein Gott bisch du ä Armlüchter, du muesch wohl als Baby xmol vom Wickeltisch plumpst sie, so Stuss wiä du useloschpro carignano hat geschrieben:Costanzo isch wohl 100000000000 mol besser als das arrogante arschloch ZUBI!!! mit däm wär basel letzte!!!
oh mein Gott, weisch was ä Uftragskiller isch?chelle hat geschrieben:also alles was do inne gschriebe wird isch doch nid zum glaube... Ich find au es muess öbbis passiere aber wenn e Zbinden nid richtig luegt und sone müll bringt... wieso immer uff Südamerika und nie in europa??? Aber dir chönnet mir das sicher sage...
oder z.B. emol richtig oschte. Steua bukarest het top spieler...chelle hat geschrieben:also alles was do inne gschriebe wird isch doch nid zum glaube... Ich find au es muess öbbis passiere aber wenn e Zbinden nid richtig luegt und sone müll bringt... wieso immer uff Südamerika und nie in europa??? Aber dir chönnet mir das sicher sage...
Hä....hesch du d'Kommunion eigentlich scho kha?pro carignano hat geschrieben:es wird sowiso nüd passiere wo do ine gforderet wir, ich glaube keien wo bim fcb entschäidige trifft wir au nur eimol do ihne luge... und zum zbinde, er isch en verdammt guede scout!!! nur will dr blick und baz verzelle dört gits guedi fuessballer (osteuropa) isch das lang nonig eso!!!!
Sicher gebührt CG einen grossen Dank für das Vergangene, doch gewisse Abnützungserscheinungen sind nicht mehr von der Hand zu weisen !!altjoggeli hat geschrieben:Wenn ich im Radio höre, beim Spielstand von 1:0 für Luzern werden Sterjovski und Berner eingewechselt, dann zweifle ich ernsthaft an der Kompetenz von Gross. Sollte Gross entlasen werden befürchte ich jedoch, dass der fcb noch weiter abrutschen wird!
Gränn! ....muahahahahahaha so schön ischesFenta hat geschrieben:Spätestens am Mittwochabend möchte ich die folgende Pressemitteilung lesen: Christian Gross ab sofort freigestellt
Sorry, aber eine weitere Zusammenarbeit mit Gross bringt niemanden mehr etwas. Zuviele Fehler wurden begangen, zuviel Geschirr wurde zerschlagen, kurzum das Fass läuft über...