Das ist auch der Grund, warum ich nie Serien am TV schaue... regt man sich nur auf weil die Synchronisation zum Kotzen ist. Aber in dieser Hinsicht hat man Fortschritte gemacht, vor allem auch darin, dass jetzt die Handlung durch die Synchronisation nicht mehr verfälscht wird. Wenn ich da an frühere Serien denke, unter anderem auch bei den Simpsons, wo in den beiden Sprachen zum Teil doch eher stark abgeänderte Handlungen durch die Dialoge stattfinden.Coyote hat geschrieben:Auf ATV läuft gerade die deutschsprachige Free-TV-Premiere der 2. Staffel. Nachdem ich beide Staffeln ausschliesslich im Original gesehen habe, seh' ich gerade erstmals eine synchronisierte Folge. Meine Güte, ist die Synchro mies! (wie eigentlich meistens im Vergleich zum Original)![]()
Lost
Zwei positive Beispiele, ja. Aber bei den meisten ist's eher mies, speziell Desmont war in der Episode unglaublich schlecht synchronisiert.Corpsegrinder hat geschrieben:Na ja, nicht alle. Sayid und Locke finde ich zum Beispiel ganz in Ordnung. Aber Jack ist grottenschlecht.
Dabei geht's mir nicht nur um die Synchronstimmen ansich, auch um die unglaublich emotionslose Art und Weise. Und die meist nicht im Wortlaut bzw -sinn umgesetzte Synchro. Beispiel, das mir erst kürzlich bei 24 aufgefallen ist: Den Satz "I'll kick your ass" mit "Ich leg' Dich über's Knie" zu übersetzen ist nur lächerlich. Und das ist nur eine der eher unbedeutenden Synchro-Peinlichkeiten.
@Russe
Stimmt, Sawyer ist auf Deutsch nicht auszuhalten, kennt man das Original!
Wenn man gar nie die Original-Version schaut, hat man mit den Deutschen Synchronisationen nie ein Problem. Daher ist mir eigentlich egal, wer welche Stimme wie stark "verfälscht" hat.Eckfahne hat geschrieben:Das ist auch der Grund, warum ich nie Serien am TV schaue... regt man sich nur auf weil die Synchronisation zum Kotzen ist. Aber in dieser Hinsicht hat man Fortschritte gemacht, vor allem auch darin, dass jetzt die Handlung durch die Synchronisation nicht mehr verfälscht wird. Wenn ich da an frühere Serien denke, unter anderem auch bei den Simpsons, wo in den beiden Sprachen zum Teil doch eher stark abgeänderte Handlungen durch die Dialoge stattfinden.
-
- Erfahrener Benutzer
Schon richtig, mir z.B. geht's nicht wirklich nur um eine "Verfälschung" der Stimme, vielmehr von Tonart/Tonfall, usw. Es wirkt halt einfach besser im Original. Geht mir im allgemeinen auch so wenn ich eine Serie jahrelang in der deutschen Synchro gesehen habe und dann auf Englisch, ist also nicht reine Gewohnheit. Aber so ist's halt nicht bei jedem.Delgado hat geschrieben:Wenn man gar nie die Original-Version schaut, hat man mit den Deutschen Synchronisationen nie ein Problem. Daher ist mir eigentlich egal, wer welche Stimme wie stark "verfälscht" hat.
Auf http://www.lost-forum.de wurde das mehrmals thematisiert (Seite geht derzeit offenbar nicht). Wird wohl nur eine zufällige Ähnlichkeit sein, aber bei Lost ... wer weis!maradoo hat geschrieben:...
spoiler:
...
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Auf einigen Seiten wird die Folge als 2x23 betitelt, auf anderen Seiten gibt's auch 2x24.
http://www.the-lost-ones.de/new/episoden.php?id=b
http://www.the-lost-ones.de/new/episoden.php?id=b
-
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
easy, hani scho ganz uff dütsch...Corpsegrinder hat geschrieben:in den nächsten Wochen, wenn ich mich nicht irre. ABER... die DVD wird gesplittet sein! D.h. zuerst kommt nur Teil 1 der zweiten Staffel raus und ein halbes Jahr später dann der zweite Teil. Natürlich beide zu einem horrenden Preis. Abzocke pur!

Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Uiii. Hab mich rasch schlau gemacht.. frechheit, absolut. Werde ich nicht holen.. muss ich halt wieder zu Bittorent greifen.Corpsegrinder hat geschrieben:in den nächsten Wochen, wenn ich mich nicht irre. ABER... die DVD wird gesplittet sein! D.h. zuerst kommt nur Teil 1 der zweiten Staffel raus und ein halbes Jahr später dann der zweite Teil. Natürlich beide zu einem horrenden Preis. Abzocke pur!

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Amazon bringt am 7. Dezämber Staffle 2, 1. Teil für u20AC31.99 usePascilicious hat geschrieben:Frage: Wenn kunnt Lost Season 2 uf DVD uf dütsch use??
thanks.

http://www.amazon.de/Lost-2-Staffel-Teil-1/dp/B000HDZCHQ/sr=1-4/qid=1157974284/ref=sr_1_4/303-1036211-0085061?ie=UTF8&s=dvd
siehe auch d Rezensione im Link
- chickens**t
- Benutzer
und nochhär hüle si wieder umme wieso denn alli lüt das züg abelade anstatt zahleCorpsegrinder hat geschrieben:in den nächsten Wochen, wenn ich mich nicht irre. ABER... die DVD wird gesplittet sein! D.h. zuerst kommt nur Teil 1 der zweiten Staffel raus und ein halbes Jahr später dann der zweite Teil. Natürlich beide zu einem horrenden Preis. Abzocke pur!

-
- Erfahrener Benutzer
http://community.livejournal.com/lost_t ... ..commentsmaradoo hat geschrieben:vrdammich, uffem flugi isch jo e darma logo!!!![]()
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
mann, wo sin all die lost junkies?????
khas jo nit si das mi mit mir ellei unterhalt!!!
also, dr russe het mer die frooge nit könne beantworte...
evt. spoiler:
-was isch das für e statue mitem homer sim fuess?
-wieso isch dr locke im rollstuehl gsi? (viellicht het en dr al bundy vrklopft will är si frau het welle...)
-wieso gits übrhaupt e hatch wo si mien die andere bim knöpfli drugge beobachte wens trotzdäm nur fake isch
und niemerts d notiz liest?
-was hets mit de andere hatch uffsich?
-wieso muess dr michael und walt nur bitz mitem böötli in e richtig fahre und den sin si grettet?
-um was gohts bi de zahle?
-wieso het me nonie dr kate ihri titte gseh?
-wen gits ändlig die erst koks party mitem charlie?
-wen kömme ändlig d gfährte und finde dr meriadoc?
-schaffts dr frodo mitem ring?
-wieso het d libby im hurley si **** welle? (uuuups fast spoiler vo mir... hehehehe)
-wieso laufe alli lütlis wo im flugi gsi sin vor öbbisem drvo? (hurley=fluech, claire=buschi etc., jack=vater, eko=sim brueder yemi, locke=vater und fotze, kate=spielflugi, undundund...
-wieso stoht uffem season 3 plakat everything happens for a reason? wirglig everything?????????????
-was isch s fucking monster wirglig? wieso, vo wämm, zue wellem zwäck?
-wo gohts mitem doc,kate und em texas ranger ahne?
-wär sin d the others???????????????????????
no e glains video vo glaubs 3x1
http://www.lostlinks.net/videos/sneakpeek.htm
khas jo nit si das mi mit mir ellei unterhalt!!!

evt. spoiler:
-wieso isch dr locke im rollstuehl gsi? (viellicht het en dr al bundy vrklopft will är si frau het welle...)
-wieso gits übrhaupt e hatch wo si mien die andere bim knöpfli drugge beobachte wens trotzdäm nur fake isch
-wieso muess dr michael und walt nur bitz mitem böötli in e richtig fahre und den sin si grettet?
-wieso het d libby im hurley si **** welle? (uuuups fast spoiler vo mir... hehehehe)
-wieso laufe alli lütlis wo im flugi gsi sin vor öbbisem drvo? (hurley=fluech, claire=buschi etc., jack=vater, eko=sim brueder yemi, locke=vater und fotze, kate=spielflugi, undundund...
-wieso stoht uffem season 3 plakat everything happens for a reason? wirglig everything?????????????
Basel ai Liebi!!!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
"ich geh zurück in die höhlen, zieh mich nackt aus und bevor die andern mit AA..."Pascilicious hat geschrieben:@ Maradoo, Russe und s räschtliche Inselvolk..
Has ändlich mol gschafft d Lost Staffle 2 abezlade.. haha.. lang brucht, aber kumm eifach nit zum luege.. weekend gits e session.. bi hintedri jaja..

Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
spoiler:maradoo hat geschrieben:mann, wo sin all die lost junkies?????
khas jo nit si das mi mit mir ellei unterhalt!!!![]()
evt. spoiler:
s'meischte 99% wo ich vezell sind vermuetige:
damit d'autore no me optione hend falls ihne nüd me ifallt. es chönnt genau so guet wieder in vergässeheit grote wie s'monschter oder die löcher wo de locke in season 1 fascht mol drizoge worde isch.
stoff für e witeri ruggbländi in season 3. (isch nüm viel stoff für alli andere hauptdarsteller vorhande, mer wüsse jo fascht alles vo friener. immerhin chunnt jetzt no de desmond drzue in season 3)
ich dänk mol me cha so 2 fliege uff ei streich schlo: 1. haltet me e maschine in gang und 2. me cha sie gliechziityg beobachte. wohrschinli isch wohl bi 2. irgendwenn öpois schiefgange, dass niemerd mehr do isch
wenn das wüsstisch gäbs wohl kei stoff mehr für wieteri seasons.
wieso nid? viellicht isch e sänder an bord, wärde denn irgendwenn usserhalb sichtiwieti vo de insle uffgläse
viellicht kosmischi koordinate, konschtanetene oder e ultimative code
gueti frog
weniger gueti frog, detail
was isch meriadoc schowieder?
who cares
sie isch e progressivs bacheli wo uusehe kei rolle me spielt (isch nur e sreie und nid wirklichkeit)
will sie alli vrdammt sind, sprich me cha mit ihne mache was me will.
das bezwiefel ich au
kei blasse
ine big brother hatch wo sie sich chönne nöcher kennelerne (so wie ich e teil vom preview vo season 3 verstande ha, primär beziehig kate-jack)
doctore wo klone, illegal experemitere und so wänd und die insle gfunde hend wo sie dass chönne mache. findes schlächt wenns sie bi ihrne zwyfelhafte sache gstört wärde, darum die agressivi haltig. hend wohrschinli nid mehr ahnig über dpharma
FOOTBALL'S LIFE!
wägem fuess, d autore hän gsait wen si e rätsel in d serie bringe wüsse si d lösig scho! het also alles immer e grund wo me seht...Shurrican hat geschrieben:spoiler:
s'meischte 99% wo ich vezell sind vermuetige:
damit d'autore no me optione hend falls ihne nüd me ifallt. es chönnt genau so guet wieder in vergässeheit grote wie s'monschter oder die löcher wo de locke in season 1 fascht mol drizoge worde isch.
stoff für e witeri ruggbländi in season 3. (isch nüm viel stoff für alli andere hauptdarsteller vorhande, mer wüsse jo fascht alles vo friener. immerhin chunnt jetzt no de desmond drzue in season 3)
ich dänk mol me cha so 2 fliege uff ei streich schlo: 1. haltet me e maschine in gang und 2. me cha sie gliechziityg beobachte. wohrschinli isch wohl bi 2. irgendwenn öpois schiefgange, dass niemerd mehr do isch
wenn das wüsstisch gäbs wohl kei stoff mehr für wieteri seasons.
wieso nid? viellicht isch e sänder an bord, wärde denn irgendwenn usserhalb sichtiwieti vo de insle uffgläse
viellicht kosmischi koordinate, konschtanetene oder e ultimative code
gueti frog
weniger gueti frog, detail
was isch meriadoc schowieder?
who cares
sie isch e progressivs bacheli wo uusehe kei rolle me spielt (isch nur e sreie und nid wirklichkeit)
will sie alli vrdammt sind, sprich me cha mit ihne mache was me will.
das bezwiefel ich au
kei blasse
ine big brother hatch wo sie sich chönne nöcher kennelerne (so wie ich e teil vom preview vo season 3 verstande ha, primär beziehig kate-jack)
doctore wo klone, illegal experemitere und so wänd und die insle gfunde hend wo sie dass chönne mache. findes schlächt wenns sie bi ihrne zwyfelhafte sache gstört wärde, darum die agressivi haltig. hend wohrschinli nid mehr ahnig über dpharma
@Pascilicious, Sayid: "You want to know who I am? My name is Sayid Jarrah, and I am a torturer."

Basel ai Liebi!!!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
bi drfür im fifa 4500ste vo dr wält...Corpsegrinder hat geschrieben:hüt zobe bini online. Du bisch aber kai gegner für mi. di einzige sieg hesch am ene dag gschafft, woni über 38° fieber ka ha! :P

What you're gonna do, splash me? (Sawyer zu Michael, Adrift)

zue geili zitat hets bi lost!
Basel ai Liebi!!!