kommentar zur pippo umfrage und allgemein zur fankultur/registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

majster hat geschrieben:bi erscht am 12-i ufgschtande.

ha nomoll drüber nochdänggt, e sicheri abschperrig wär wohl scho d lösig vom problem, drmit wiider rue ykehrt. wenn panik oder füür usbricht, mien d zueschauer eifach schnällschtschmöglig uff s fäld könne, falls es ihne nid uss em schtadion länggt, zb die undere.

fahnepass isch eifach nur e billigi schikane, und überleged au mol wie wyyt d schuggerei yfluss gno het uff die entscheidige, ha mängisch dr ydrugg, dr fcb het nur jo und amen gseit und sich gar nümm getraut z widerschpräche.
Genau wie bi de SFV-Entscheid... :rolleyes:

Ich begriff eifach nid, wieso mr jetzt die Fahne verbietet (s'git nämlich nur sehr wenigi wo e Fahnepass wärde erstelle loh, und das wüsse sie), s'het jo soviil ich weis no nie Vorfäll gäh wo die Fahne als Waffe benutzt worde sind??
Wieso duet's mr denn verbiete :confused:

E kompromisslösig wär wirklich s'Gitter, und ich glaub, dr FCB weiss, dass das d'Fans akzeptiere würde!

Es stinkt mr eifach deftig, wenn ich Bilder vo dr leere MK seh... :( :mad:

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Yazid hat geschrieben: s'het jo soviil ich weis no nie Vorfäll gäh wo die Fahne als Waffe benutzt worde sind??
Wieso duet's mr denn verbiete :confused:
weil es - wie schon dutzendfach erwähnt - gar nicht um den 13.5. geht. der fahnenpass soll verhindern, dass die fahnen als schutz für pyrozünder verwendet werden. darum sind DH's auch gleich komplett verboten worden, da sich diese dafür ideal eignen.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

majster hat geschrieben: es git also 4 gruppe vo mk-user:

1. die, wo gschprächsbereit sin wie zb dr seth, wo me sich normal ka ustuusche und nid permanänt mit vorwürf und feindseeligkeite bombardiert wird.
aha...ligt vilicht dra, das i au sozialwüsseschaftliche studänt bi ]ich weiss es isch e sensibels thema.[/QUOTE]was du nid seisch :p drfür hesch aber mächtig in de wunde bohrt!
majster hat geschrieben: 4. d gruppe elleni wo myni blödschwätzerei glaub irgenwenn durchschaut het.
ab eme gwüsse zytpunkt kasch mi au zu dere gruppe zelle, aber s hed irgendwie glich no spass gmacht in däm psychofred mitzmache..
majster hat geschrieben: sorry für dä ganzi missbruuch, het mi eifach us soziologischer sicht intressant dunggt
du schlingel, du..böööse maischter, böööööse :p
majster hat geschrieben:schallplattegschwafel
ähm, sag lieber cd-gelaber mit ändlos-repeat funktion..dasch jo abartig gsi :eek:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Latteknaller hat geschrieben:weil es - wie schon dutzendfach erwähnt - gar nicht um den 13.5. geht. der fahnenpass soll verhindern, dass die fahnen als schutz für pyrozünder verwendet werden. darum sind DH's auch gleich komplett verboten worden, da sich diese dafür ideal eignen.
Wenn's mit de Pyros z'tue het, denn muess halt eifach e Gitter ahne, und basta!

(Sie wän jo sicher vor allem verhindere, dass sie uf em Fäld lande)

Gesperrt