Uefacup 14.9. - Wer geht?

Diskussionen rund um den FCB.

Was machst du?

Tkt gekauft, gehe ans Spiel (A/B/C)
34
12%
Tkt geholt, gehe ans Spiel (D)
16
6%
Bleibe daheim (A/B/C), hab kein Bock auf dieses Spiel
20
7%
Bleibe daheim (D), hab kein Bock auf dieses Spiel
17
6%
Bleibe daheim, BOYKOTT (A/B/C)
14
5%
Bleibe daheim, BOYKOTT (D)
127
45%
Grille vor em Stadion da laufz
34
12%
Ich bin Chinatown
21
7%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 283

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

lömmer d' chinatowns und griller mol uss em schpiil: für alli die, wo meine, sie syyge in dr mehrheit und so s rächt uff ihri syyte zoge glaube z ha.: dem ist nicht so. das forum isch überhaupt nid repräsentativ. in däre abschtimmig hets jetzt am 0:10 135 lüüt wo abgschtumme hän, 98 drvo göön normalerwyys in sektor d, 37 in abc. also grob gseit isch d' relation öbbe 8:3, obwohl d relation d zu de matschbsuecher abc in wirklichkeit öbbe 1:4 isch. das heisst, dass d mk bsuecher öbbe 10-fach vrtätte sin, dh vo zb 1000 abc bsitzer hetts nur e zähntel, wo sich an däre umfroog beteilligt hän gegenüber dr schtichprob vo de mk-bsuecher.

so umfrooge sin also überhaupt nid repräsentativ. das söll jo überhaupt kei vorwurf si. nur goots drum, dass e gwüsse prozäntsatz glaubt, d woorheit uff ihri syyte zoge zha, was i däm fall viellicht aschtimmt, will jo erscht 6500 tiggs vrkauft sin. nur vrgässe viili mk bsuecher, dass es au 3 anderi sektore git, wo d billet tüürer sin, und dr klub ohni die zueschauer finanziell vor d hünd würd go. e guete fan z si, heisst nid, dä wo am lüütischte schreit oder am heftigschte gege alli massnaame proteschtiert, handkehrum aber die schützt oder kennt, wo für e entschtandene sachschade vrantwortlig sin.

wär also glaubt, sich über anderne positioniere z könne, nur will är in dr mk schtoot, glaubt weiss nid was für e geile siech z si ufgrund von ere fankulturzueghörigkeit, dä sött die oberi zahlerelation sich vor auge fiere und mergge, dass är sich immer wird in dr minderheit befinde und dorum nid so tue, als siig är in dr mehrheit und könn anderi abwärte, wo syyni kleikariirti, begränzti und intoleranti uffassig nid teile. und das mit ere teilwyyse entfremdig, dass me meine könnt, die beträffend könne nid emol au nur dr theoretischi asatz duredängge, dass es no e andere asatz git.

dass me irgendwie e wyyteri schandtat vrhindere muess, und das goot halt nur mit massnaame. bi au nid dr meinig , dass es die richtige sin. aber wie au scho erwäänt: wär zum italiäner will go ässe und si name am telefon agit, dä loot isch jo au uff e art fichiere. natürlig isch das mit dr ufghobene übertragig absolut schwachsinnig, aber wär nüt macht, het jo au nüt z befürchte. ich als b-bsuecher würd mi sofort regischtriere loo, nid bi däm yschläfernde prozedere, aber vo dr grundidee här scho, will ich nüt z vrbärge ha. und wär sich so vehemänt drgege wehrt, duet halt trotzdäm dr vrdacht erwegge, öbbis mit däm ganze ztue ha, alles andere sin ablänkigsmanöverli.

was ich jetzt mach: ich attackiere e heilligi kue. wär d fankultur agrifft, isch e feind, wär für e regischtration plädiert ebefalls, genauso wie wenn me e blös witzli macht, do alles tabu und heilliggschproche isch, will e vrschmelzig vo dr eigne ehr und em eigene schtolz schtattgfunde het und me e potentielle agriff mit aller macht niederschmäätere muess.

alles e bitz überzoge, wär genau liesst, schtellt fescht, dass ich überhaupt nüt gege mk-bsuecher ha, sondern froh bi, dass syyt joore d schtimmig uss däm egge kunnt, währends in de andere sektore doch eher dezänz zue und här goot. es sölle sich die agriffe füüle, wo derart überempfindlig dien und sich gar nüt könn sage loo, zig feinbilder kreiiere und sich uss exzentrische und feschtgfahrene motiv nüt könne sage loo und meine d woorheit für sich elei reserviirt zha. vrgässed nid, ihr sind nur e minderheit und händ kei legitimation euch über alli andere z schtelle au wenn ihr das gärn hättet. :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:lady, do gohts nid um fruscht, aber langsam hesch gnueg do inne gschribe! mues dr mol ein d´levite läse..

dis inkompetänte, närvende, teils stark provozierende und extrem forum-füllende sinnlos-geposte närvt alli... aber das merksch du wahrschins gar nid..

guet nacht
zum glügg glaubsch für alli z schpräche :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

majster hat geschrieben:zum glügg glaubsch für alli z schpräche :p
für die meisten, reicht dir das ?
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Scheissegal welle Gegner
Scheissegal welles Resultat

Boykott. Kei Bock uff dä Verein im moment.

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

mimpfeli hat geschrieben:Scheissegal welle Gegner
Scheissegal welles Resultat

Boykott. Kei Bock uff dä Verein im moment.
jep!

übrigens....bahndämmler

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

@Majster
Für mich spricht er. Ich mach das allerdings eleganter (I-List hilft, allzu belanglose User zu filtern)

@Tilly
Hmmm, was tun wir da bloss? Also die Sonne ist heute morgen aufgegangen, somit muss sich die Erde wider Erwarten doch weitergedreht haben. Puh, Glück gehabt :p ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:
guet nacht
guete morge
hesch wenigschtens guet gschloofe :cool:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

ultio hat geschrieben:Den Matchbesuchern wünsche ich wieder ein richtig langweiliger Abend.
Akkusativ, vrdammi!!! :mad:

;) :D
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Forza_Basilea »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Wer tut was Morgen Abend? Und warum?

An Spiel go dänk und eine go kippe. ;)

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

ultio hat geschrieben:Den Matchbesuchern wünsche ich wieder ein richtig langweiliger Abend.
Egal aber e guete Match. :)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

mimpfeli hat geschrieben:Boykott. Kei Bock uff dä Verein im moment.
correcto. EHC rulz! :cool:

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

El Capullo hat geschrieben:correcto. EHC rulz! :cool:
Dört isch di glichlig langweilig Stimmig. :rolleyes:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Forza_Basilea hat geschrieben:Dört isch di glichlig langweilig Stimmig. :rolleyes:
aber scho gar nit, vrzellsch das vom Höresage oder bisch sälber au scho gsy? :rolleyes:

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

El Capullo hat geschrieben:aber scho gar nit, vrzellsch das vom Höresage oder bisch sälber au scho gsy? :rolleyes:
Seid 20 Johr Junge am Eglisee nocher uf dr Kunsti. ;)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

[quote="Forza_Basilea"]Seid 20 Johr Junge am Eglisee nocher uf dr Kunsti. ]

jä guet, denn wirsch mr rächt gäh dass d'Stimmig um ainiges besser isch und au weniger Kindergarte an den EHC-Match sin! (vor allem pfyyft aim dr Wind nümmi so um d'Ohre wie weiland in dr Kunsti :p )

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

PeppermintPatty hat geschrieben:gehe nix, da kein bock, aber nicht weg'm gegner sondern weil derzeit irgendwie allgemein nicht so wirklich lust drauf (aber trotzdem nicht ganz boykott aus überzeugung - irgendwo zwischendrin).
trifft so ziemlich meine gefühlslage...
irgendwo zwischen lustlosigkeit, MK-vermissen und halb-boykott.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

nada............werde sicher nicht anwesend sein. für mich kommt zur zeit nur der boykott in frage! :mad:
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Ivolino hat geschrieben:Isch vo mir jetzt nid uf de majster bezoge, aber es isch mir au scho ufgfalle das es bi gwüssne Lüt wo gross Boykott umeschreie e komischi Uffassig bzgl. Heimboykott git.
Ich weiss, dass du z.B mich ansprichst.. haben uns ja am Z-Match gesehen.
Gebe Dir recht, war unkonsequent von mir zum Spiel zu gehen.
Allerdings habe ich schon vor 2 Monaten gesagt, dass ich beim Z Spiel eine Ausnahme machen werde... zudem hatte ich gratis Ticks etc. Ich weiss, scheiss Ausrede...
Gruss an alle die auch gegen Zürich und gratis Ticket ANgebot Standhaft gebleiben sind.

Werde nun dem Joggeli aber sicherlich bis nächstes Jahr fernbleiben!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

bin auch andersweitig verhindert, sälber am Spörtle.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

dangge, miesmacher :rolleyes:

wäre ich D-ler, würde auch boykottieren.
Ich bin aber C-ler, somit unterstütze ich das Team in dieser schweren zeit.
Ist eine abgelutschte geschichte.

Ich wünsche dir ebenfalls einen langweiligen abend im Pantoffelkino

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Falcão hat geschrieben:wäre ich D-ler, würde auch boykottieren.
bin auch C-ler
und boykottiere, so einfach ist das nicht mit der Unterscheidung! ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Ich bin auch C-ler und werde unseren FCB unterstützen in guten wie in schlechten Zeiten !! (Hab ich schon gegen Bümplitz etc. im alten Joggeli so gemacht :p )
打っ掛ける

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

isch dä matsch hüt überhaupt????

und wie het der fcb am mäntig gäge luzärn gspielt? händs gwunne?

lueget emol der trainigsplan wuche 38 a :D :eek:

Elleni

Beitrag von Elleni »

Boykott, und vor m Stadion rumlungern :cool:

platzwart
Benutzer

Beitrag von platzwart »

Falcão hat geschrieben:dangge, miesmacher :rolleyes:

wäre ich D-ler, würde auch boykottieren.

Ich wünsche dir ebenfalls einen langweiligen abend im Pantoffelkino
Ahhh, jaa, die ach so armen Spieler und Funktionäre im FCB, man muss sie aufpäppeln und sie unterstützen, es geht ihnen so miserabel....was ist das auch für ne ungerechte Welt.....
Willst du ihnen nicht noch den "A......." putzen mit Tausendernoten??

zinni

Beitrag von zinni »

Bebbionist hat geschrieben:hatte die möglichkeit von diesen Gratistix eins zu bekommen von nem kollegen, aber es wird boykottiert, auch wenns weh tut.
...ich würds nehmen und verbrennen... einer weniger
zinni

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Snowy hat geschrieben:Ich weiss, dass du z.B mich ansprichst.. haben uns ja am Z-Match gesehen.
Gebe Dir recht, war unkonsequent von mir zum Spiel zu gehen.
Allerdings habe ich schon vor 2 Monaten gesagt, dass ich beim Z Spiel eine Ausnahme machen werde... zudem hatte ich gratis Ticks etc. Ich weiss, scheiss Ausrede...
Gruss an alle die auch gegen Zürich und gratis Ticket ANgebot Standhaft gebleiben sind.

Werde nun dem Joggeli aber sicherlich bis nächstes Jahr fernbleiben!
Hallo Snowy

Nein also an dich habe ich dabei eigentlich gar nicht gedacht und bin dir auch gar nicht böse deswegen.

Ich habe ja auch gar nichts dagegen wenn halt jemand an die Spiele/das Spiel geht und dies auch so gegen aussen kommuniziert, dass muss schlussendlich jeder selber wissen was er tun und lassen möchte, ist für mich absolut kein Problem.

Es geht mir eigentlich nur um diejenigen, welche vehement auf diesen Boykott pochen andere umzustimmen versuchen, gross darüber schreiben etc. und gegen aussen total hinter diesem Heimspielboykott stehen aber sich dann trotzdem klammheimlich im Stadion einfinden aus welchen Beweggründen auch immer...
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Female-Supporter hat geschrieben:sälber am Spörtle.
Laggsbrötli im Akkord vrdrugge? isch doch Dy Lieblingssport, oder nit? ;) :D

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Es gibt auch Lachsfresser und Cüplisäufer, welche boykottieren. Aber leider nicht sehr viele.
Cheerie, how up, do Clown.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

stay at home: gmietlich im bett liege, bits uni biecher läse und näbedra radio lose :)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Antworten