alex quennoz
alex quennoz
wie läuft es eigentlich alex in neuchatel??hat jemand irgendelche infos??
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Es gefällt ihm sehr gut in Neuenburg. Spielt als Stammspieler und hat Freude daran, endlich wieder Fussball spielen zu dürfen. Den Schritt den er gaten hat, wird er nie im Leben bereuen.
Er hat dort ein Zimmer, wohnt aber nachwievor hier in Basel. Auch nach Beendigung seiner Karriere möchte er hier in Basel bleiben, da er sich hier in dieser Stadt einfach wohl fühlt und ihm das Volk sympathisch ist.
Zudem ist er ja mit einer Baslerin zusammen.
Er hat dort ein Zimmer, wohnt aber nachwievor hier in Basel. Auch nach Beendigung seiner Karriere möchte er hier in Basel bleiben, da er sich hier in dieser Stadt einfach wohl fühlt und ihm das Volk sympathisch ist.
Nöö er ist ausgezogen in Basel, bzw. Baselland, seine Wohnung iss leer.Luki77 hat geschrieben:Es gefällt ihm sehr gut in Neuenburg. Spielt als Stammspieler und hat Freude daran, endlich wieder Fussball spielen zu dürfen. Den Schritt den er gaten hat, wird er nie im Leben bereuen.
*Namensschildhabendegrüsse* Buxter.....
Big Brother?Luki77 hat geschrieben:Es gefällt ihm sehr gut in Neuenburg. Spielt als Stammspieler und hat Freude daran, endlich wieder Fussball spielen zu dürfen. Den Schritt den er gaten hat, wird er nie im Leben bereuen.
Du weisst ja über sein Privatleben ziemlich bescheid

- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Tja, villicht isch är nur umzoge... Git jo nit nur ei Wohnig, in dr Region Basel schiints...Buxter hat geschrieben:Wenns nur stimmen würde, aber egal :-)
Ab und zue gits es schiints jedefalls, dass eim das e Mensch perseenlig verzellt, ohni dass es e Kolleg, vom Cousin siner Tante 3. Grades Stiefmietterliger Sits isch...
Und y glaub kuum, dass mir dr Alex e Bär uf d Nase bindet. S isch allerdings au scho wiider e Monet här, wo-n-y ihn atroffe ha....
Aber egal: Believe it, or not...
Hey lueg, wenn ich nit wüsst das er weg zooge isch den würd ich das au nit schribe, so eifach.Luki77 hat geschrieben:Tja, villicht isch är nur umzoge... Git jo nit nur ei Wohnig, in dr Region Basel schiints...
Ab und zue gits es schiints jedefalls, dass eim das e Mensch perseenlig verzellt, ohni dass es e Kolleg, vom Cousin siner Tante 3. Grades Stiefmietterliger Sits isch...
Und y glaub kuum, dass mir dr Alex e Bär uf d Nase bindet. S isch allerdings au scho wiider e Monet här, wo-n-y ihn atroffe ha....
Aber egal: Believe it, or not...
Und es isch weder mi Tante no dr Cousin, sondern mini Schwöster wo im gliche Huus gwohnt het wie dr Quennoz und sini Früündin.
Also han ich das nit "schins" erfahre, sondern ich weiss es.
Do chasch übrigens nooche lese das er sie Appartment in Basel behalte will, aber sicher uff Neueburg zieh will.
Nummer zwei isch itroffe, nummer eins nit... Hier
MfG schins....