ich glaub mir gwünne hütt drum wird sich diä Frog bezüglich 11 Pünkt glücklicherwys nid stelle....majster hat geschrieben:zum glück häns in gülle gwunne.![]()
drheim souverän, aber uswärts wird ziru no einigi problem bekoh die saison.

hoffentlich spielt er mindestens ä Halbzyt... um so eher s'Sturmduo Cristiano - Caicedo zämme harmonisiere um so besser... dr Eduardo wird über kurz oder lang us dr Afangsformation usefuulepro carignano hat geschrieben:do no d`bestätigung:
Gestern erhielt der FCB auch die Qualifikation für den Ecuadorianer Felipe Caicedo. Weil die Fifa interkontinentale Transfers von unter 18-Jährigen verbietet und der Stürmer erst am 5. September Geburtstag hatte, musste FCB-Anwalt Bernhard Heusler alle Register ziehen, um den Deal trotz Transferschluss am 31. August realisieren zu können
Quelle: http://www.blick.ch
schönrede- und ygredeti sälbverschtändlichkeitparole, denn du kennsach doch undere trainer. e mannschaft ohni zanni, eduardo, petric? das wird schwiirig. ich hoff trotzdäm, dass di flehe erhört wirdCocolores hat geschrieben:dr Eduardo wird über kurz oder lang us dr Afangsformation usefuule
jo, ich hett glaub lieber "Anfangsstürmerpositon" gschriebe... vermuetlich findet er denn sie Plätzli im rechte Mittelfeld...majster hat geschrieben:schönrede- und ygredeti sälbverschtändlichkeitparole, denn du kennsach doch undere trainer. e mannschaft ohni zanni, eduardo, petric? das wird schwiirig. ich hoff trotzdäm, dass di flehe erhört wird![]()
au nid, denn do kunnt dr ergic ane, wenn dr petric ihm dr platz im om wägnimmt, nochdäm är ufgrund vom eduardo syynere rückkehr e reie hindere gschobe worde isch.Cocolores hat geschrieben:jo, ich hett glaub lieber "Anfangsstürmerpositon" gschriebe... vermuetlich findet er denn sie Plätzli im rechte Mittelfeld...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
DU BISCH Ä GEILE SIÄCHDome hat geschrieben:no schnäll e amerkig zum Match
Noch all dene schlächtere Spiel vo vorhär..
isch mers in dr 2. Minute eifach nur iiiiskalt dr rugge abgeglofe, wo dr Petric dä Topf schiesst und ich eifach nur seh wies ganze C und dr Ecke im B alli ufstöhn, resp ufgumpe...
läck isch das geil gsi...
so richtig geili erlösig....