Schlussresultat: 1-1
Du hast meinen ironischen Unterton wohl nicht ganz verstanden.pauli hat geschrieben:wieso, will 12 zu 0 für dütschland isch.....jetzt penalty....jens schiesst...
und frankreich bekam an der wm "na gran inculata"Fenta hat geschrieben:Italien bekam heute eine kleine Lektion, allez les bleus...
Totti het no irgendwelchi Nägel und Schiene in sine Bei...immerno vo sinere Verletzig im Januar. Wenn das zügs dusse isch und er wider zu 100% Fit isch chunt er zrugg id Nati...dasch die offizielli Version: inoffiziell -> siehe chinatown. Zuedem het de Totti glaubs nit so Freud am Cassanochinatown hat geschrieben:Toni noni fit
Totti het gsait er möcht ä Pause in dr nati und erscht wieder zrugg wenner 100% fit isch!(nochem Motto: ihr qualifizieret euch und ich spiel denn dEM!)
Nesta vrmuetlich vrletzt
DelPiero weissi nit.
zum glügg kunnt dä post vo eim wo kai ahnig vom schutte het - gäll frründ..HKV hat geschrieben:naja, wenigstens het me gester gse dass die italienische anti-fuessballer die negste 10 johr sicher kei titel meh wärde gwünne.. git halt selte sone dussel-wm wie das johr womme sich dr wm-titel cha erschlieche...
ich ha gmeint dr totti will nüm fürd nati spiele...NKBS hat geschrieben:Totti het no irgendwelchi Nägel und Schiene in sine Bei...immerno vo sinere Verletzig im Januar. Wenn das zügs dusse isch und er wider zu 100% Fit isch chunt er zrugg id Nati...dasch die offizielli Version: inoffiziell -> siehe chinatown. Zuedem het de Totti glaubs nit so Freud am Cassano
Delpiero isch am Chille, er het eigentlich si Nati Rücktritt wele geh, Juve het für ihn Vorrang. Aber schiins willen de Donadoni doch ufbiete für die nächste paar mätch.
kombinationsspiel goht für mi halt richtig gegnerischs goal und nid nach hinde...Nino Brown hat geschrieben:zum glügg kunnt dä post vo eim wo kai ahnig vom schutte het - gäll frründ..
wer dr match gseh het weiss das d tschingge sehr wohl au kombinationsspiel botte hän..
mit ballhalte hätte sich d franzake au nix könne kaufe...
scheiss henry - will mol e match gseh vo däm woner meh als eimol ufs gol schiesst...
i sehs chli anderst, e de rossi bruchsch in soneme match. de rossi statt semioli...isch eher dä kämpfertyp.Nino Brown hat geschrieben:ich ha gmeint dr totti will nüm fürd nati spiele...
donadoni söll mol dr finger useneh anstatt uf sim bänggli ummesitze...
de rossi RAUS, inzaghi RAUS, barzagli RAUS - und WER ISCH Dä SEMIOLI?