Schumi hört auf
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
Schumi hört auf
Schumi hört auf
Schock für Schumi-Fans: Laut Medienberichten will der Formel-1-Fahrer am kommenden Sonntag definitiv seinen Rücktritt bekanntgeben.
Ferrari wird unmittelbar nach dem Heim-Grand-Prix am 10. September in Monza seine Fahrer für 2007 bekannt geben. Dann wird sich auch entscheiden, ob Rekord-Weltmeister Michael Schumacher seine Karriere fortsetzt oder Ende der Saison aufhört. Die deutsche Bild-Zeitung titelt heute: «Schumi macht Schluss» und behauptet, Schumacher werde lediglich noch vier Rennen fahren, bevor seine Karriere beendet sei.
Zwar könnte Ferrari alle drei Fahrer nominieren (Räikkönen, Massa, Schumacher) und Schumi somit bis Saisonende mit dem Entscheid warten. Dass er dennoch bereits nach dem Rennen von Monza von der Bildfläche treten wird, dafür gibt es laut Bild mehrere Anhaltspunkte.
So wird Schumachers Vertrauter bei Ferrari, Technik-Guru Ross Brawn, in der Saison 2007 nicht mehr mit von der Partie sein. Und Williams-Pilot Webber behauptet: «Michael hat am Donnerstag vor Hockenheim zwei grosse Bier getrunken, das hat er nie vor einem Rennen gemacht. Er war locker, als sei eine grosse Last von ihm abgefallen».
Schock für Schumi-Fans: Laut Medienberichten will der Formel-1-Fahrer am kommenden Sonntag definitiv seinen Rücktritt bekanntgeben.
Ferrari wird unmittelbar nach dem Heim-Grand-Prix am 10. September in Monza seine Fahrer für 2007 bekannt geben. Dann wird sich auch entscheiden, ob Rekord-Weltmeister Michael Schumacher seine Karriere fortsetzt oder Ende der Saison aufhört. Die deutsche Bild-Zeitung titelt heute: «Schumi macht Schluss» und behauptet, Schumacher werde lediglich noch vier Rennen fahren, bevor seine Karriere beendet sei.
Zwar könnte Ferrari alle drei Fahrer nominieren (Räikkönen, Massa, Schumacher) und Schumi somit bis Saisonende mit dem Entscheid warten. Dass er dennoch bereits nach dem Rennen von Monza von der Bildfläche treten wird, dafür gibt es laut Bild mehrere Anhaltspunkte.
So wird Schumachers Vertrauter bei Ferrari, Technik-Guru Ross Brawn, in der Saison 2007 nicht mehr mit von der Partie sein. Und Williams-Pilot Webber behauptet: «Michael hat am Donnerstag vor Hockenheim zwei grosse Bier getrunken, das hat er nie vor einem Rennen gemacht. Er war locker, als sei eine grosse Last von ihm abgefallen».
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]
nachdäm är ghört het dases dr crocodile hunter verwütscht het, heter miese iiseh dases au ihn emol könnd dräffe. also wär ich sini frau oder si kind, könnd ich jetz wider besser schlofe.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
AJZ hat geschrieben:nachdäm är ghört het dases dr crocodile hunter verwütscht het, heter miese iiseh dases au ihn emol könnd dräffe. also wär ich sini frau oder si kind, könnd ich jetz wider besser schlofe.

Wobi, in däm Sport ischs glaub no fascht gföhrlicher, wenn e ändi vor auge hesch!
ähm......... tja!
-
- Erfahrener Benutzer
villneuve?? het dä schumi dä jaques oder dä jaques dä schumi ano domini abgschosse???Pascilicious hat geschrieben:Naja.. Villneuve und Montoya würd ich do eher no vor dr Schumi stelle in dere kategorie..
genau dä schumi und het dorum d WM gwunne...
e top fahrer wod rasgas (wie mr das au immer schriebt scheiss französisch), im qualify bi dä uslaufrundi nid verwütscht und grad no dä motor abschmirt...
beliebig fortsetzbar... bi dä andere fahrer gits 1-2 so szene i dä karriere, bim schumi jedi saison 2 stück...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
-
- Erfahrener Benutzer
Ha immer gwüsst, dass dr Schumi e Weichei isch. Kuum laufts nümm so, tritt er halt grad zrugg....
Interessiert mi eigentlich nit, bi nie e Schumi Fan gseh.

Interessiert mi eigentlich nit, bi nie e Schumi Fan gseh.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
nix schummel schumi....
für mi dr bestdriver alltime
A. SENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
nix schummel schumi....
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
Word!LeyMoBai hat geschrieben:nix schummel schumi....
Ha grad letschti wiedermol alti Renne vo de 80er Johre gluegt, und derbie wieder das tolle Duelle Senna vs. Prost chönne luege...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

Asichts Sach....beginner hat geschrieben:schumi isch dr beschti fahrer aller zitte gsi...
senna isch guet gsi, aber nid besser als schumi!!!
Dr Schumi het jo die letschte 6 Johr au keine rächte Gegner kah....dr Senna het jedes Johr ernsti Gegner kah....und au dAutos hän nit so ne grosse Unterschied kah, wie dr Ferrarri die letschte Johre....erscht sit letscht Johr mittem Alonso isch wieder e Gegner cho, aber das isch füre Weichei Schumi scho zviel, wenn meh meint, me het kei Chance meh tritt me halt zrugg....

- schniposa
- Erfahrener Benutzer
aadie, s'isch zyt worde!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
schumi würd au uf redbull wältmeischter wärde...Sharky hat geschrieben:Asichts Sach....
Dr Schumi het jo die letschte 6 Johr au keine rächte Gegner kah....dr Senna het jedes Johr ernsti Gegner kah....und au dAutos hän nit so ne grosse Unterschied kah, wie dr Ferrarri die letschte Johre....erscht sit letscht Johr mittem Alonso isch wieder e Gegner cho, aber das isch füre Weichei Schumi scho zviel, wenn meh meint, me het kei Chance meh tritt me halt zrugg....
-
- Erfahrener Benutzer
Absolut.. aber isch halt "trendy", dass mr Brasilianier grösser macht als se gsi sind.. obwohl dr Senna sicherlich e ganz e Grosse gsi isch..aber Schumi ka är nit s Wasser reiche.. Zyte ändere sich.beginner hat geschrieben:schumi isch dr beschti fahrer aller zitte gsi...
senna isch guet gsi, aber nid besser als schumi!!!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Klar. Einer der wenigen, die es geschafft haben, sich mit dem Batmobil das Leben zu nehmen.LeyMoBai hat geschrieben:nix schummel schumi....
Steve Irwin war auch der beste Tierforscher südlich des Äquators.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
he he...Diggi_Eier hat geschrieben:Klar. Einer der wenigen, die es geschafft haben, sich mit dem Batmobil das Leben zu nehmen.
Steve Irwin war auch der beste Tierforscher südlich des Äquators.
und ben johnson isch dr schnällschte mensch uff dr planet......
醜死鬼
醜死鬼
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
So und jetzt dörfet ihr euch no uf's Comeback vom Henri Maske freue. hehehe.... 

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Du hesch das falsch verstande. dr ville isch viel zschnell gsi und wär nie um die kurve cho. dr schumi isch denn so nett gsi und het sini wm gopferet und im ville gholfe um die kurve zfahre. er selber isch denn aber usgheit.Mindl hat geschrieben:villneuve?? het dä schumi dä jaques oder dä jaques dä schumi ano domini abgschosse???

(achtung ironie)
chum jetzt so schlimm isch jetzt au nid gsi. s problem bim schumi isch nur, dass er öppe 20 joor zspot in d'f1 cho isch. ich erinnere mich do a kämpf prost vs. senna wo au nid fair gsi sind. oder d'engländer wo im lauda mol e pw in d'boxeusfahrt gestellt hend, damit er nüm us dr box cho isch. oder denn hed isch doch emol eine (ich cha scho nocheluege wers gsi isch, wenns mir öpper nid glaubt) churz vor em start sich für srenne disqualifiziert hed, aber trotzdem no uf dr startufstellig gsi isch. dä hed denn eifach si wm gegner abgschosse, damit de au kei punkt holt.Mindl hat geschrieben:genau dä schumi und het dorum d WM gwunne...
e top fahrer wod rasgas (wie mr das au immer schriebt scheiss französisch), im qualify bi dä uslaufrundi nid verwütscht und grad no dä motor abschmirt...
beliebig fortsetzbar... bi dä andere fahrer gits 1-2 so szene i dä karriere, bim schumi jedi saison 2 stück...
und ihr hültet alli wege rassgass. das isch jo wirklich nüt gsi. sini wiklich unfaire manöver sind gege hill und ville gsi. wobi wenn mir ehrlich sind, isch dr hill au zimlich dumm gsi, dass er dr schumi unbedingt no i dere kurve hed welle überhole. do hätt er sich doch no müesse a senna erinnere und wüsse, was passiert, wenn er nebe schumi fahrt.
Edith meint, dass es Mansell war, der im '89 (GP von Portugal) Senna abgeschossen hat. Zuvor fuhr Mansell in den Boxen rückwärts, was verboten ist. Mansell wurde deshalb auch disqualifiziert. Um den Schaden in Grenzen zu halten schoss er dann Senna ab.