...und anschl. muessi wiedr emol Kiss Of Death vo Motörhead dätsche loh sunscht waissi bald d'Songs nümmi!

Get Born find y langwiilig, mues aber sage, dass s Konzärt (Anno 2004) in ziiri eis vo de geilschte Konzärt ever gsi isch!Schnitzelbrot hat geschrieben:Muess es alts Zügs si? Sunsch "Jet-Get Born (2003), eins vo de geilschte Albe überhaupt! Tönt wie annodazumal!
Ich find ab Okay Computer Radiohead guet, davor sind sie eifach "ok" gsi (guet, Creep isch immer no dä Übersong). Die Amnesiac Sache find ich rächt guet, s'letscht Album isch wieder so gange...Supersonic hat geschrieben:Hm d Thom Yorke CD findi kacke...finde aber au aigentligg alles vo Radiohead syt Amnesiac unlosbar... und di neu Thom Yorke goot jo au ganz klar in die Richtig.
Edit: Di neu Motörhead isch aber voll i.O.
The Bends isch minere Meinig noch ä absoluts Überalbum, Just, My Iron Lung, Sulk, Street Spirit - Hammersongs! Am beschte gfalle mir aber die letschte drei Albe, v.a. Kid A (Idioteque, was für ä Granate!) und Hail To The Thief.SubComandante hat geschrieben:Ich find ab Okay Computer Radiohead guet, davor sind sie eifach "ok" gsi (guet, Creep isch immer no dä Übersong). Die Amnesiac Sache find ich rächt guet, s'letscht Album isch wieder so gange...
The Clash und Punk??? dass ich nicht lache..... Ramones sin zwar geil aber kai wirgligge Pöngg!IP-Lotto hat geschrieben:@Supersonic: Rotzig-punkig? --> The Clash und natürlich The Ramones!