früehner (copy ASB) hets doch mol 2 gha wo en gmüeslade gha händ, oder nid?? das isch aber scho laaaaaaaaaang her...Pascilicious hat geschrieben:... und was mi so z tot ufregt, jede het e hammer Job: Anwalt, Callboy, Koch, Sekretärin, Architekt etc. so e Schwachsinn... das hani immer ghasst..
gzsz.... ab folge 1 :-)
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
dammi - wiso isch jetzt alles kursiv.....egalmajster hat geschrieben:so , mol e kleini darschtellerinne(diss)-bewärtig: ](dumm wie e brot, stockprüd und frigid)[/I]
- verena: kitschpüppi, zu markanti gsichtszüüg, doofheit in person, e charme wo bi mir überhaupt nid ziet (zu fette arsch, erlaubt sich viel z viel - will glaub gschlage wärde - sölls mol ändlich ein mache)
- franzi: halbmaa, redet wie dr bushido rappt (!!), ziet e frässi, zu grob (schön, dass si sich für fuessball interessiert....aber, brüscht wo??)
- emily: würd mr eigentlich gfalle, idealfigürli, het aber e doofs lächle, kei schöni schtimm, sältsami persönlichkeit, schlächti jeanette usgoob (kotzbrocken erster güte.....glubschaugen und vool müehsam druff - erinneret mi an dr klei hoecker - eifach mit schöppe)
- paula: die gfallt mr, va s' lächle, maitlihaft, persönlichkeit, aber an die grossi nase könnti mi glaub nid gwöhne, schade (e grüsigs aber wenigschtens im kopf einigermasse normal)
- sandra: die optischt schlächtischi, papageigrind, doofi schtimm, langwiilig gsichtszüüg (findi rein optisch die interessantischti frau in gzsz - obwohls eigentlich gar nid mi typ isch - aber si regt uff all fäll)
- hendrik kollegin: guets lächle, maitlihaft, aber zu langwiilig und blond, au doch nid ganzmyyni idealgsichtzüüg (doch, das findi jetzt e schüssli....wenig charakter im gsicht, isch aber au no jung.....d ohre sin no gnennt worde.....isch jo nur e kleini op - ka me jo grad au no d brüsch ufbloose....)
- all die alte schachtle: nid mi semeschter(kei richtigi MILF drunter)
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
isch eine wo en doppelrolle spielt....hani letschti mol irgendwo glese...Pascilicious hat geschrieben:Frage: Sind das wirklich zwiling, oder isch das nur eine wo e doppelrolle spielt? Ha die zwei nie wirklich zäme gseh...
s'edith meint:
quelle: http://www.gzsz.de
Arne, du bist für eine Doppelrolle gecastet worden. Was hat dich daran gereizt?
Das ist natürlich für jeden Schauspieler eine große Herausforderung. Es geht ja um große emotionale Szenen, das hat mich gereizt. Außerdem hat man viele Möglichkeiten bei zwei so unterschiedlichen Charakteren. Da muss man sich nicht festlegen lassen, das liebe ich.
明
PIB
PIB
-
- Erfahrener Benutzer
nix fanclub... luegs eifach scho fascht über 10 joohr wenn i grad dezue chum und wenni länger nid ha chöne luege gang i f de websiete echli go noche lese...Pascilicious hat geschrieben:Ah so.. gib zue, bisch im Fanclub..hahahaa..
Hanis no dänkt...und schicket d Emily ändlich in d Staate...nööörv

明
PIB
PIB
Het vorhär in basel in Cats dr "Rum Tum Tugger" gspiilt....cpm hat geschrieben:isch eine wo en doppelrolle spielt....hani letschti mol irgendwo glese...
s'edith meint:
quelle: http://www.gzsz.de
Arne, du bist für eine Doppelrolle gecastet worden. Was hat dich daran gereizt?
Das ist natürlich für jeden Schauspieler eine große Herausforderung. Es geht ja um große emotionale Szenen, das hat mich gereizt. Außerdem hat man viele Möglichkeiten bei zwei so unterschiedlichen Charakteren. Da muss man sich nicht festlegen lassen, das liebe ich.

http://www.arnestephan.com
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
[quote="Sad Mo S."]die 2 mit dem gemüseladen waren doch der borchert und der holm...
waren aber keine halbbrüder (holm war patient]
stimmt, aber der holm war doch der halbbruder vom gerner oder nicht? war doch mit so ner komischen schwarzhaarigen zusammen.
da gabs doch auch noch diese blonde?? sonia oder so... war auch ein nettes...

waren aber keine halbbrüder (holm war patient]
stimmt, aber der holm war doch der halbbruder vom gerner oder nicht? war doch mit so ner komischen schwarzhaarigen zusammen.
ne:king72 hat geschrieben:stimmt, aber der holm war doch der halbbruder vom gerner oder nicht? war doch mit so ner komischen schwarzhaarigen zusammen.
patrick graf war der halbbruder von gerner und verheiratet mit elke opitz.
allerdings starb dieser dann an einer krankheit....
ja, der zweite im laden war jürgen borchert; der dicke mit der schwarzen brille... hatte glaub ne spinne.king72 hat geschrieben:stimmt, jetzt wo du's sagst. der 2te im laden war doch so ein dicker, oder lieg ich jetzt schon wieder falsch??
man mann wird alt.....
er verliess die sendung wegen eines "briefes"... (weiss aber nicht mehr, was darin stand: ich weiss nur noch, dass er gar nicht mehr gehen wollte, weil "es" (weiss nicht mehr was) doch nicht eingetreten ist).
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
Hier noch die Single von Sandra der Jammertante:
http://gzsz.rtl.de/musik_film_stars_119 ... tream=ms_h
http://gzsz.rtl.de/musik_film_stars_119 ... tream=ms_h
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
ohje... seht fascht so uss, als öb d emily doch nid würd verreise! fuck, ich ha mir scho d händli griibe.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
-
- Erfahrener Benutzer
Neus Intro isch ok. Aber Viktor macht jetzt voll ein uf SAW .. haha. Voll lächerlich.. hmm verschwindet d Sandra für e Zytli oder evtl. für immer ?? Weiss do öber mehr, storyline technisch?? Da die jo jetzt au no "singt".Dome hat geschrieben:neues intro, etwas abgeänderte Melodie aber immernoch diese Viktor Scheisse
hoffentlich knallt in Marc ab
I hoffs extrem.. was no interessant wärde chönt, isch dr Hendrik wo jo die ander hässlich Schnalle abblitze loh het und sie jo gseit het, är würds no bereue... und scheisse.. Emily blibt dehei... sunscht isch GZSZ sehr seicht im momänt..