Stafverfahren gegen 39 Personen

Diskussionen rund um den FCB.
Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Dann erklär's! Nimmt mich auch wunder....

Aber etwas was Dir widerfahren ist, nicht etwas, das Du gehört hast....

Obwohl ich mir eigentlich auch nicht erklären kann, wieso man einem Kampfschlumpf in Montur an den Arm fassen sollte.....

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

kunnsch negste mentig ins fanprojekt, denne erklär ich (und sicher au anderi) dir das gern usfüehrlich...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:wemme kei ahnig het schnauze halte! :mad:

git mer als nur ei bispiel!!
Di Fanprojekt-Iiladig wird ich sicher nit aanäh. Ich bi aaschtändig zu Dir, also bruuch ich mi vo Dir nit blöd afiggä loo, nur will ich ä anderi Meinig ha! Di Umgangston isch für mi absolut kai Diskussionsgrundlag.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

badcop hat geschrieben:die identifizierten zirü's werden mit schweizweitem stadionverbot belegt und müssen sich vorm stadhalteramt zh verantworten......die zahl 39 bezieht sich lediglich auf die "Basler".....
das wär was neues wenn stadthalteramt ZH dafür zuständig wäre...
CR7 Fanboy

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

badcop hat geschrieben:die identifizierten zirü's werden mit schweizweitem stadionverbot belegt und müssen sich vorm stadhalteramt zh verantworten......die zahl 39 bezieht sich lediglich auf die "Basler".....
und worum wird das nid kommuniziert, odr hanis eifach überläse?

Ps wohär wüsset ihr öb "schwarzpulloverträger" MK Szene etc. (was fir doofi Usdrück...) nid au aklagt worde sind? und wenn au, sgoht jo nid dorum allne smiesischte zwünsche noch däm Vorfall?

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Homunculus hat geschrieben:Di Fanprojekt-Iiladig wird ich sicher nit aanäh. Ich bi aaschtändig zu Dir, also bruuch ich mi vo Dir nit blöd afiggä loo, nur will ich ä anderi Meinig ha! Di Umgangston isch für mi absolut kai Diskussionsgrundlag.
losst sich halt eifacher im internet falschi behauptige uffstelle :rolleyes:

wasde füre meinig hesch isch mir schnuppe, nur muesch do nid voller überzügig lüge ind welt setze...!

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:losst sich halt eifacher im internet falschi behauptige uffstelle :rolleyes:

wasde füre meinig hesch isch mir schnuppe, nur muesch do nid voller überzügig lüge ind welt setze...!
dito!

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Homunculus hat geschrieben:dito!
tolli antwort, gön wohl öbberem d argument us :rolleyes:

was setz ich für lüge ind welt? falsch behauptige?

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:tolli antwort, gön wohl öbberem d argument us :rolleyes:

was setz ich für lüge ind welt? falsch behauptige?
Ich sag nur soviil: wenn dä mit öberem wägä Gwalt gegä Beamti vor Gricht gosch und em Richter saisch, die Person heig dr Oberarm vomä Bulle beriehrt, denn wirft di dr Richter grad zum Saal uss und lacht sich halbtot.

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Homunculus hat geschrieben:Ich sag nur soviil: wenn dä mit öberem wägä Gwalt gegä Beamti vor Gricht gosch und em Richter saisch, die Person heig dr Oberarm vomä Bulle beriehrt, denn wirft di dr Richter grad zum Saal uss und lacht sich halbtot.
Willkommen in Homunculus rosaroten Friede-Freude-Eierkuchenwelt :rolleyes:

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

sone scheisse wo du do uselohsch....sind scho mehreri persone wäge so
eme "vergehe" bestrooft worde...

wenndes nid glaubsch kaschs jo mol usprobiere....aber glaub mr eins
bürschli....mit dem wo du do uselohsch hesch definitiv nid rächt..
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:Willkommen in Homunculus rosaroten Friede-Freude-Eierkuchenwelt :rolleyes:
Du bisch offäsichtlich no nie uff emenä Gricht gsi?!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Homunculus hat geschrieben:Ich sag nur soviil: wenn dä mit öberem wägä Gwalt gegä Beamti vor Gricht gosch und em Richter saisch, die Person heig dr Oberarm vomä Bulle beriehrt, denn wirft di dr Richter grad zum Saal uss und lacht sich halbtot.
wieso chasch du nid glaube, das so sache halt ebe doch passiere?
und wenns scho nid chasch glaube, gang doch emol amne mäntig ins fanprojekt und frog det die betroffene direkt und ned über inet...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

@homunculos
Du sagst du sprichst aus Erfahrung, aber wenn jemand anders deshalb angezeigt wurde, kannst du das ja nicht abstreiten :confused: :confused:

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

cigán hat geschrieben:sone scheisse wo du do uselohsch....sind scho mehreri persone wäge so
eme "vergehe" bestrooft worde...

wenndes nid glaubsch kaschs jo mol usprobiere....aber glaub mr eins
bürschli....mit dem wo du do uselohsch hesch definitiv nid rächt..
Ich ha rächt. Beriehrä vom Oberarm längt nit für Gwalt gegä Beamti. Das isch Fakt. Wenn d Stawa no öbbis derzueliegt, seht's natüerlig andersch uss, aber das isch nit Thema gsi! Also bitte nit ä Mischmasch machä!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

teutone hat geschrieben:@homunculos
Du sagst du sprichst aus Erfahrung, aber wenn jemand anders deshalb angezeigt wurde, kannst du das ja nicht abstreiten :confused: :confused:
seine erfahrung ist ausschlaggebend, er ist der allmächtige.. wenn er eine erfahrung nicht gemacht hat, kann es das auch nicht geben!

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Homunculus hat geschrieben:Ich ha rächt. Beriehrä vom Oberarm längt nit für Gwalt gegä Beamti. Das isch Fakt. Wenn d Stawa no öbbis derzueliegt, seht's natüerlig andersch uss, aber das isch nit Thema gsi! Also bitte nit ä Mischmasch machä!
stimmt schlicht und eifach NICHT!

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

hesch ebbe nid....

es längt zum verurteilt wärde...und do muess d stawa überhaupt
nüt drzue liege....aber het schienbar kei wärt zum dir das welle
klar mache...läb du wiiterhin in dinere "jo-s-passiert-scho-nüt" wält..
-- prime crime --

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:stimmt schlicht und eifach NICHT!
Das Grichtsurteil muesch mir zeigä, wo öbber wägä blossem Beriehrä vom Oberarm wägä Gwalt gegä Beamti verurteilt wordä isch! Und bitte unterscheidä: Do isch immer d Red gsi vo "Berühren" nit vo "Schlagen etc.".

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Homunculus hat geschrieben:Das Grichtsurteil muesch mir zeigä, wo öbber wägä blossem Beriehrä vom Oberarm wägä Gwalt gegä Beamti verurteilt wordä isch! Und bitte unterscheidä: Do isch immer d Red gsi vo "Berühren" nit vo "Schlagen etc.".
kunnsch am negste mentig ins fanprojekt und i arrangier das...!

oder sollis iscanne und do ineposte :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:kunnsch am negste mentig ins fanprojekt und i arrangier das...!

oder sollis iscanne und do ineposte :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Wie gsait, ich chumm nit ans Fanprojekt, so wichtig isch mir das ganzä und dr FCB nit ;)

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

tja, den witer viel spass in dinnere internet-traumwelt...

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Homunculus hat geschrieben:Das Grichtsurteil muesch mir zeigä, wo öbber wägä blossem Beriehrä vom Oberarm wägä Gwalt gegä Beamti verurteilt wordä isch! Und bitte unterscheidä: Do isch immer d Red gsi vo "Berühren" nit vo "Schlagen etc.".
Du bist ein bisschen naiv gelle :rolleyes: :rolleyes:

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

HKV hat geschrieben:tja, den witer viel spass in dinnere internet-traumwelt...
Wird i ha, danggscheen :)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="Homunculus"]Wie gsait, ich chumm nit ans Fanprojekt, so wichtig isch mir das ganzä und dr FCB nit ]
do inne go umestresse und lüüt dumm amache wo was anders sege wie du, wenn sie dier abiete sie ztreffe zum dfakte ufzzeige aber de schwanz izieh.. feige, ganz feige!!

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

[quote="Homunculus"]Wie gsait, ich chumm nit ans Fanprojekt, so wichtig isch mir das ganzä und dr FCB nit ]

Sprich der Feigling zieht den Schwanz ein. Nach Altstetten ist definitiv ein BS verurteilt worden, weil er einen ZH-Cop am Oberarm berührt hat.

Und nun viel Spass beim Weiterpöbeln.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

was bisch denn du für eine? dr fcb isch dir nid so wichtig...denn verreis und
diskutier nid bi so sache mit wo di nid im gringschte was agoht...
-- prime crime --

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

RALE BALE hat geschrieben:und worum wird das nid kommuniziert, odr hanis eifach überläse?

Ps wohär wüsset ihr öb "schwarzpulloverträger" MK Szene etc. (was fir doofi Usdrück...) nid au aklagt worde sind? und wenn au, sgoht jo nid dorum allne smiesischte zwünsche noch däm Vorfall?
bitte nicht (ver-)behaften, aber ich meinte dies so gelesen zu haben.....

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

Wieso sin denn grad gwüssi dermassä agressiv? Das verschtand ich nit. Und wieso söll ich do innä nit si dörfä? Ich bi scho Fan vom FCB, villicht nit so wie ihr, ich bi nit ein, wo in der Muttenzer Kurvä für phantastischi Schtimmig sorgt. Aber ich gang sit viilnä Joorä regelmässig an d FCB-Match, sowohl an d Heimschpiil als au an d Usswärtsmatch. Ich dängg scho, dass ich dr FCB uff mini Art tue unterschtützä. Aber für mi bricht kai Wält zämmä, wenn dr FCB verliert, wenn dr Zanni mol schlächt schpielt, wenn dr Schiri mol Saich pfifft oder wenn - wie jetzt - komischi Massnahmä sitens vom FCB/BU ergriffä wärdä. Ich akzeptier all die Fans, wo nit gliich dänggä wie ich und sich mittels wiss-ich-nit-was-alles gegä Massnahmä wehrä, aber ich hoff au, dass d Lüt akzeptierä, wenn mir das alles nit ganz so wichtig isch. Wenn für mi irgendwenn dr Zitpunkt sött cho, wo ich mi - uss was für Gründ au immer - mit em FCB oder dr FCB-Politik nümm cha identifizierä, denn gang ich halt aifach nümm go luegä. Ich wird nit für oder gegä irgendöppis kämpfä, um die Energie uffzbringä isch mir dr FCB schlicht zu wenig wichtig. Ich verlang nit mehr und nit weniger, als dass mä das akzeptiert und nicht aifach verurteilt, genausowenig wie ich irgendöppis, wo anderi machä, aifach tue verurteilä.

Wägem anderä: Ich glaub schlicht nit, dass scho irgendöbber wägä Beriehrä vom Oberarm wägä Gwalt gegä Beamti verurteilt wordä isch. Unter Beriehrä verschtand ich ä Kurzes Alängä, fertig. Das längt aifach nit. Öbbis anders isch es natüerlig, wenn ich schtarkä Druck uff ä Oberarm ussüeb oder no Drohigä usschprich oder so ähnlich. Aber lediglich Beriehrä längt nit für Gewalt gegä Beamti! Wennu2019s Lüt git, wou2019s Gegäteil behauptä, dann isch das wirklig interessant. Aber s nützt mir nüt, wenn ich nur ai Sitä hör. Das längt aifach nit, um mir ä Urteil z bildä, mä muess immer beidi Sitä hörä, und beidi Sitä chönnä bi ihrer Schilderig übertribä, liegä oder öbbis Wäsentligs wägloh, sowohl dr Agschuldigt als au dr Kläger! Ich würd das erscht glaubä, wenn ich ä schriftlichs Urteil würd läsä, wo drinstoht u201EDer Verurteilte wird zu..... Haft verurteilt wegen Gewalt gegen Beamte, weil er einen Oberarm berührt hatu201C, ohni irgend ä anders Deliggt. Und wenn das so wär: Mini Rächtsuffassig wär erschüttert....

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

39 - eine zahl die die ganze unfähigkeit unserer polizei und unseres rechtsystems aufzeigt.

schämen sollt ihr euch, unsereins würde nach so einem arbeitsnachweis auf der strasse stehen!!!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Antworten