Congeli will ins Joggeli
Congeli will ins Joggeli
Concordia Basel prüft Umzug in den St.-Jakob-Park
Basel. baz. Der Challenge League-Verein Concordia Basel prüft offenbar den Umzug vom Rankhof in den Basler St.-Jakob-Park. "Congeli"-Präsident Stephan Glaser bestätigt entsprechende Informationen von Radio Basel 1. Das Spiel der 10. Runde gegen Lausanne-Sport diene dem Verein als weiterer Test.
Das Ziel sei, bis zu 5000 Zuschauer ins "Joggeli" zu locken, so Stephan Glaser. Das Team von Trainer Murat Yakin spielte bereits in der letzten Saison einmal im St.-Jakob-Park (gegen Lugano) - damals fanden rund 2000 Zuschauer den Weg ins Stadion. Normalerweise trägt "Congeli" seine Meisterschaftsspiele im Rankhof-Stadion aus.
(Quelle: baz.ch)
Basel. baz. Der Challenge League-Verein Concordia Basel prüft offenbar den Umzug vom Rankhof in den Basler St.-Jakob-Park. "Congeli"-Präsident Stephan Glaser bestätigt entsprechende Informationen von Radio Basel 1. Das Spiel der 10. Runde gegen Lausanne-Sport diene dem Verein als weiterer Test.
Das Ziel sei, bis zu 5000 Zuschauer ins "Joggeli" zu locken, so Stephan Glaser. Das Team von Trainer Murat Yakin spielte bereits in der letzten Saison einmal im St.-Jakob-Park (gegen Lugano) - damals fanden rund 2000 Zuschauer den Weg ins Stadion. Normalerweise trägt "Congeli" seine Meisterschaftsspiele im Rankhof-Stadion aus.
-
argentinogaucho10
- Erfahrener Benutzer
interessant. duerfte mit ihrne matchinahme allwae ca. 0,0001% vo dr verlangte stadionmiete choene ufbringe...Alge hat geschrieben:Concordia Basel prüft Umzug in den St.-Jakob-Park
~+*~~Caniggia**Batistuta~**+
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
~~+********************+
~~~+******************+
~~~~~+***Maradoo*****+
~~~~~~+************+
~~~~~~~+**********+
~~~~~~~~~+******+
~~~~~~~~~~~+**+
~~~~~~~~~~~~++
~~~~~~~~~~~~++
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
solang ich locker mit meiner JK rein komme kanns mir nur recht sein(wird auch so sein wie gegen Lugano schon), zur Anfahrt deutlich bequemer als auf den Rankhof 
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
- Optimischt
- Erfahrener Benutzer
Wieso nid? Basel United wird wohl kum glichviel verlange wie bim FCB, aber glich guet fir ihre Deckigsbitrag.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Dome
- Erfahrener Benutzer
wär do d Schützematte nit sinnvoller???
für e Mannschaft us dr Challenge League wär das jo e gueti Infrastruktur...
aber im Joggeli, ich weiss jo nit... das wäre jo scho fascht Geischterspiel...
Guet ich nimm au ah, dass sie weniger zahle als dr FCB, well den sicher nit alli Sektore offe wäre
Guet ich nimm au ah, dass sie weniger zahle als dr FCB, well den sicher nit alli Sektore offe wäre
Signatur zu vermieten.
Stimmt, ehner d'Schütze...Dome hat geschrieben:wär do d Schützematte nit sinnvoller???
Was will denn Congeli im Joggeli?
Fönn sie jetzt mit em Murat au no grad mit em Grössewahn aa???
Schütze=OB und nit sone Congeli-SeichDome hat geschrieben:wär do d Schützematte nit sinnvoller???
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Jetzt übertriebe sie aber gwaltig...
was isch dr aktuelli Durchschnitt vo Congeli, 1000 Zueschauer? Wow, au wenn denne 5000 sötte cho, was ich aber bezwiefle, wie wän sie das mache? Nur die erschte 6 Reihe rundumme öffne und dr räscht schliesse?
Wie tüür isch dStadionmieti?
was isch dr aktuelli Durchschnitt vo Congeli, 1000 Zueschauer? Wow, au wenn denne 5000 sötte cho, was ich aber bezwiefle, wie wän sie das mache? Nur die erschte 6 Reihe rundumme öffne und dr räscht schliesse?
Wie tüür isch dStadionmieti?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
Worum um Himmels wille söll congeli uf de Schützematte spiele?? d'Schütze isch scheisse; viel zflachi Stehrampe und e scheiss laufbahn. De Rankhof het e schöni und hochi Stehrampe und isch usserdäm e reins Fuessballstadion. Vo de Kapazitäte isch es bi beidne Stadie öbbe glich, so öbbis zwüsche 8 und 10 tausig. Wobi dschütze e grösseri Sitzplatztribüne het.Dome hat geschrieben:wär do d Schützematte nit sinnvoller???
Aber ich find au dass Congeli nid im Joggeli spile söll. Ich glaub dass sich de Zueschauerschnitt bi congeli die saison scho no hebe wird. Nämme mer mol a es kömme wirklig mol 5000 an es congeli spiel.... uf em Rankhof wär das hammer, ändlig mol richtig lüt uf de Stehrampe. Im Joggeli 5000 nase uf sitzplätz verteilt...voll scheisse