Stafverfahren gegen 39 Personen

Diskussionen rund um den FCB.
ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

majster hat geschrieben:sion 01, luzärn 02. es isch nid dr erscht matsch, wos nochhär zu uschryytige kunnt. das het nüt mit affekt ztue, sondern mit tiefer oder keinere hemmschwelle.
dass d' schuggerei im schtadion vrseit het, isch jo klar, dass zürcher in d' basler fanmängi prügle und me hört nüt drvo, unter aller sau.
au isch e exämpel schtatuiere biireweich, denn d' juschtiz het gfälligscht rein objektiv s' schtroofgsetz azwände, sunscht überschryytet si ihri kompetänze.

ich ka nochvollzie, ohni s' guet zheisse, dass bi einige d' sichrige durebrennt sin im schtadion. wär sich nochhär aber schtundelangi gfächt mit dr polizei liiferet, dä handelt nid im affekt, dä isch scho im 02 gege luzärn go wiete, falls er därt scho drby gsi isch, und het scho wuche vorhär gwüsst, dass är das mache wird. und ich wüsst nid, worum i für söttgi lüüt uff irgend e art loyal söll syy. denn was het d' polizei mit dr niiderlaag ztue, dass me sie als sündebogg nimmt und denn gwaltbereit wird.
Die Lüt wo dört Strofgsetz awende ,sin eh scho vorignoh und luege Sach net neutral a.
Solang in Basel Polizei lüge und bschisse cha und niemme lueg dene uf Finger
betrifft net numme dr Fussball wird Justiz alles glaube was die Clowns verzelle.
Dr Gas isatz vo de Bulle het läbe gfährdet und nüt anders ,da isch absolut übertriebe gsi.Man sollte Cops wägen Unterlassener Hilfeleistung Anzeige
wurde nicht nur im Stadion ZH gürtel schläger sondern au bi Lüt wo ussem Tram hän miesse und im Tränegasnebel umhergirrt sin (u.a 2ca 70 jährige ).

aber do lüge sie sich au usse ,wie uf em Hardturm e gwüsse Herr Schnauz

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

Mi chotzt das langsam aa, dass es Lüt git, wo die Deppä no in Schutz nämmä! Ob Polizei, FCB, BU au Fehler gmacht hän, schtoht uff eme andärä Blatt Papier und het nüt dermit ztue, ob die 39 söllä gschtrofft wärdä oder nit! Affekt? Dr Affekt söll immer alles entschuldigä??? Ich bi au am Match gsi, ha das Gool 13 Sekundä vor Schluss live mitbekoo, bi enttüscht und verruggt gsi, aber mini einzigi Affekthandlig isch gsi: ich ha dr kaffibächer gheiä loo! Gwüssi do innä söllä mol uffhörä, immer alles mit em Affekt entschuldigä zwellä! Wär mit sini negativä Emotionä nit klarkunnt und Sachbeschädigungä begoht, Gwalt gegä anderi aawändet etc..., däm empfhiel ich mol dr Gang zum änä Büsiater!

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

hier werden auch kaum die 39 in schutz genommen, sondern es wird sich gewundert, dass es nur diese 39 gewesen sein sollen ...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Master hat geschrieben:hier werden auch kaum die 39 in schutz genommen, sondern es wird sich gewundert, dass es nur diese 39 gewesen sein sollen ...
Ich wundere mich vielmehr, dass nur 39 identifiziert wurden. Das ist imho eine ziemlich schwache Quote... :( Aber wer weiss, vielleicht haben unsere Witz-Bullen ein paar Ami-Serien angeschaut und wissen, wie sie die Verdächtigen dazu bringen, ihre Komplizen zu verraten... :rolleyes:

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Homunculus hat geschrieben:... aber mini einzigi Affekthandlig isch gsi: ich ha dr kaffibächer gheiä loo! ...
Das warst also du! :mad:
Trans(fair)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Homunculus hat geschrieben:mini einzigi Affekthandlig isch gsi: ich ha dr kaffibächer gheiä loo!
Schwerer Verstoss gegen das Abfallgesetz, am besten du flüchtest in ein Land ohne Auslieferungsabkommen mit der Schweiz ......

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Homunculus hat geschrieben:Dass Du Di do mol nit tüschisch.....
Hanis recht gha... die meiste Verzeigige sind Lut Radio BS1 wege "grobem Unfug" und husfriedensbruch => aufs Feld.

Einzig 3 vo dene wo dr Bullecharre umgschosse hen (notabene die unvermummte) het me chöne ermittle - schiiins. (Quelle anonym) die miend wohl mitere härtere Strof rechne.

Schadeersatzforderige und Wiederguetmachigszahlige wie do inne gforderet mache bi dene Strofmass wenig Sinn, hend vo mir us gseh au kei Chance uf Erfolg. Zudem chame nid d Handlige vo 39 Lüt für d Vergehe vonere Gsellschaft mit 30000 Chaote :o verantwortlich mache.

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

Es heisst: Stafverfahren gegen 39 Personen.

Das Bedeutet, es sind 39 Personen angeklagt.

Kein Gericht hat bis jetzt die Schuld eines Angeklagten festgestellt.

Kein Angeklagter oder Verteidiger hat sich bis jetzt vor Gericht dazu geäussert, weil gar noch keine Verhandlungen stattgefunden haben.

Bedeutet, es gibt noch keine Urteile und somit auch keine Verurteilten.

Ist jemand nicht verurteilt gilt er als unschuldig, bis das Gegenteil durch ein Gericht erkannt wurde.

Wird jemand verurteilt, hat er das Recht an eine höhere Instanz zu geraten und kann dort möglicherweise auch freigesprochen werden.

usw.

Also auf jetzt, alle Forums Richter mit weisser Weste, vortreten !

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:Es heisst: Stafverfahren gegen 39 Personen.

Das Bedeutet, es sind 39 Personen angeklagt.

Kein Gericht hat bis jetzt die Schuld eines Angeklagten festgestellt.

Kein Angeklagter oder Verteidiger hat sich bis jetzt vor Gericht dazu geäussert, weil gar noch keine Verhandlungen stattgefunden haben.

Bedeutet, es gibt noch keine Urteile und somit auch keine Verurteilten.

Ist jemand nicht verurteilt gilt er als unschuldig, bis das Gegenteil durch ein Gericht erkannt wurde.
me sött alli mensche glyych beurteile, nur will eine fcb fan isch, kriegt är vo mir keini sonderrächt und beschwichtigunge.

Wird jemand verurteilt, hat er das Recht an eine höhere Instanz zu geraten und kann dort möglicherweise auch freigesprochen werden.

usw.

Also auf jetzt, alle Forums Richter mit weisser Weste, vortreten !
würdisch di au by 39 terrorischte oder vergwaltiger s ins züg lege ? ;)
und was seisch denn bi dene, wo nid freigschproche wärde ? und wenn me öbber aufgrund mangelnder beweise freischpricht, obwohl dä beträffendi e schtroftat begange het, machts es denn öbbe weniger schlimm.

jede, wo schade verursacht het, isch e schroftäter, und wenn nid rächtlich, denn zumindescht moralisch.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

majster hat geschrieben:würdisch di au by 39 terrorischte oder vergwaltiger s ins züg lege ?
Vollhammer?!? :mad:

So öbbis go verglyyche?!?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

mimpfeli hat geschrieben:Vollhammer?!? :mad:

So öbbis go verglyyche?!?
genau das han i jo welle bezwägge ;) dr vrglyych beziet sich nur druff, dass gwüssi an eme aklagte fcb fan mehr glaube als an eme aklagte vergwaltiger, het nüüt mit dr intensität vo dr tät ztue.

viilicht hani mi unglügglig usdruggt: es git e ideal: alli fcb fans sin gueti mensche und alli andere bös. dorum wird sympathisiert, vrdränggt und schöngredet, sälbscht wenn d' faggde uff em tisch liige.
das wird bi potentielle vergwaltiger nid gmacht, obwohl d' deliktquote bi dä vrdächtigte immer öbbe gliich isch (gang zumindescht drvo us). do isch grad jede vrdächtigt e täter, will me für so lüüt nüt übrig het.
ihr wüsset genau, dass e millioneschade entschtande isch. irgendöbber muess es jo gsi si. es isch also kuum aznäh, dass d' polizei uffs gratwohl irgendwelchi persone aklagt, die hän ihri bänder und ich bi überzügt, dass e grossteil schuldig isch vo dene 39.

es goht eifach drum , wyyter z' sympathisiere und irgendwelchi alibi-/verwüschigsargumänt sueche , um das ganze wyyter schönzrede. aber am schluss isch mind e grossteil schuldig, und s hauptproblem blyybt s glyyche: es git au wyyterhin lüüt, wo died usschryytige guetheisse oder zumindescht "die verdammte chaote" us exzenrische gründ nid über ihri lippe bringe, will sie mit dr fankultur zu fescht sympathisiere (glyych wie dr roto niemols wird könne sage: dr petric isch hütt saggschtargg gsi).
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

majster hat geschrieben:es git au wyyterhin lüüt, wo died usschryytige guetheisse oder zumindescht "die verdammte chaote" us exzenrische gründ nid über ihri lippe bringe, will sie mit dr fankultur zu fescht sympathisiere (glyych wie dr roto niemols wird könne sage: dr petric isch hütt saggschtargg gsi).
Und genau die sin ebä miner Aasicht nooch zumindescht moralisch mitschuldig.

eldorado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eldorado »

Kawa hat geschrieben:Dass aus nächster Nähe (ca. 3-4 m) mehrmals auf eine Person geschossen wurde konnte man auch im Fernsehen in x Wiederholungen sehen.
Und dass nicht jeder so ohne weiteres die Polizei anzeigt hat nicht viel mit Eiern zu tun, sondern mit der bekannten Tatsache, dass solche Anzeigen in 99% der Fälle chancenlos sind und nur viel Geld kosten :eek:
Ja, das haben wir alle tagelang auf Bildern im TV nachschauen können. In diesem Punkt hast du komplett Recht.

Aber: Diese Personen waren AUF dem Feld und somit auf verbotenem Terrain. Zuerst hat der Platzspeaker die Personen aufgefordert, nicht aufs Spielfeld zu rennen. Danach hat sie die Polizei zum Verlassen des Spielfeldes gedrängt. Als diese dann viel lieber den Max mit den Bullen machen wollten, wurde halt geschossen! Pech!!! Jede dieser Personen, welche auf dem Spielfeld der Polizei gegenüberstanden, haben gesehen, dass die Bullen Gewehre mit Gummischrot in den Händen halten. Zu diesem Zeitpunkt konnte sich noch jeder abwenden und den Rasen verlassen. Wer diese Chance nicht nutzte, ist m.E. selber schuld.

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

eldorado hat geschrieben:Ja, das haben wir alle tagelang auf Bildern im TV nachschauen können. In diesem Punkt hast du komplett Recht.

Aber: Diese Personen waren AUF dem Feld und somit auf verbotenem Terrain. Zuerst hat der Platzspeaker die Personen aufgefordert, nicht aufs Spielfeld zu rennen. Danach hat sie die Polizei zum Verlassen des Spielfeldes gedrängt. Als diese dann viel lieber den Max mit den Bullen machen wollten, wurde halt geschossen! Pech!!! Jede dieser Personen, welche auf dem Spielfeld der Polizei gegenüberstanden, haben gesehen, dass die Bullen Gewehre mit Gummischrot in den Händen halten. Zu diesem Zeitpunkt konnte sich noch jeder abwenden und den Rasen verlassen. Wer diese Chance nicht nutzte, ist m.E. selber schuld.
Absolut korrekt! Es soll keiner kommen und rumheulen er sei von Gummischrot getroffen worden! Das wäre ja wohl noch der absolute Gipfel der Frechheit!
© by Legolas - all rights reserved

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

nur blöd isch lüüt wo sich abgwändet hän und s fäld hän welle verloh
e salve in rugge balleret worde.....
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Legolas hat geschrieben:Absolut korrekt! Es soll keiner kommen und rumheulen er sei von Gummischrot getroffen worden! Das wäre ja wohl noch der absolute Gipfel der Frechheit!
Sag das den Familien im Family-Corner.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Legolas hat geschrieben:Absolut korrekt! Es soll keiner kommen und rumheulen er sei von Gummischrot getroffen worden! Das wäre ja wohl noch der absolute Gipfel der Frechheit!
boah gwüssi lüüt hend scho kei ahnig..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Mini Mueter isch troffe worde... tja e extrem frechi Hooliganöse... ähhm Terroristin im Ruhestand... Hauptsach e dumme Latz gha :mad:

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Forza_Basilea »

Heavy hat geschrieben:Mini Mueter isch troffe worde... tja e extrem frechi Hooliganöse... ähhm Terroristin im Ruhestand... Hauptsach e dumme Latz gha :mad:
Chill mol. ;)

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

Heavy hat geschrieben:Mini Mueter isch troffe worde... tja e extrem frechi Hooliganöse... ähhm Terroristin im Ruhestand... Hauptsach e dumme Latz gha :mad:
Sind doch aaschtändig mitenander :)

Die, wo uff em Fäld gsi sin, hättä nit druff miessä oder hättä denn wäg chönnä. Die dörfä sicher nit jammärä, ebäsowenig die, wo aaschliessend gegä d Polizei dumm do hän. Aber s het sicher Lüt gha, wo unfreiwillig und unverschuldet Gummi abbechoo hän.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Homunculus hat geschrieben:Sind doch aaschtändig mitenander :)

Die, wo uff em Fäld gsi sin, hättä nit druff miessä oder hättä denn wäg chönnä. Die dörfä sicher nit jammärä, ebäsowenig die, wo aaschliessend gegä d Polizei dumm do hän. Aber s het sicher Lüt gha, wo unfreiwillig und unverschuldet Gummi abbechoo hän.
Aha. Jä und was isch mit dene? Sinn jetzt die au sälber schuld? Könnt au no paar Byyspiel uffzelle vo Lütt wo nitt, genau gar nütt gmacht hänn und eifach (wie vom Speaker verlangt) im Stadion blyybe sinn und denn e Ladig Gummischrot abbekoh hänn.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Bender hat geschrieben:Sag das den Familien im Family-Corner.
also gummischrott haben wir keines abbekommen ( im stadion )
aber dafür wurden etliche von zürchern ( oh äxgüsi, die händ jo nüt gmacht )
denn halt vo wiss/blaue schals verprügelt

und ob man draussen gummischrit abbekommen hat weis ich nicht
und schweige auch dazu, hatte schon genug lämpe wegen dem

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

mimpfeli hat geschrieben:Aha. Jä und was isch mit dene? Sinn jetzt die au sälber schuld? Könnt au no paar Byyspiel uffzelle vo Lütt wo nitt, genau gar nütt gmacht hänn und eifach (wie vom Speaker verlangt) im Stadion blyybe sinn und denn e Ladig Gummischrot abbekoh hänn.
Was söll das??? Du hesch es jo no sälber fettdruggt: unverschuldet ha ich gschriibä!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Homunculus hat geschrieben:Was söll das??? Du hesch es jo no sälber fettdruggt: unverschuldet ha ich gschriibä!!!
Vieli vieli Ussruefezeiche und so.

Konkreti Froog, nitt nur an Di, sondern an alli wo so Seich gschriebe hänn vo wäge: Sälber schuld blabla.

Was genau isch mit dene Lütt wo's unverschuldet troffe hett, wäge Überreagiere und vorallem Falsch reagiere vo dr Polizei?!?

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

mimpfeli hat geschrieben:Vieli vieli Ussruefezeiche und so.

Konkreti Froog, nitt nur an Di, sondern an alli wo so Seich gschriebe hänn vo wäge: Sälber schuld blabla.

Was genau isch mit dene Lütt wo's unverschuldet troffe hett, wäge Überreagiere und vorallem Falsch reagiere vo dr Polizei?!?
Ich weiss ächt nit, was mit dir los isch: ich ha dütlich gschriibä, dass es au unschuldigi Lüt breicht het!!!! Also, wo liggt di problem?

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

mimpfeli hat geschrieben:Vieli vieli Ussruefezeiche und so.

Die sollen eine Anzeige machen und sich für Ihre Bürgerrechte ein bisschen ins Zeug legen ! Was sonst? Und wenn es dann wirklich so viele waren, wird sich da schon was bewegen lassen.........

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Dingo hat geschrieben:Die sollen eine Anzeige machen und sich für Ihre Bürgerrechte ein bisschen ins Zeug legen ! Was sonst? Und wenn es dann wirklich so viele waren, wird sich da schon was bewegen lassen.........
HAHA....Brüller.
Sage mir emol ca. 100 Persone sinn unverschuldet troffe worde, me oder weniger schlimm.

Sinn jetzt das viel oder nitt? Und was meinsch was passiere wird? Hesch aber nitt tatsächligg s'Gfühl dä 'Kollateralschade' interessiert d'Polizei?!?

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Homunculus hat geschrieben:Ich weiss ächt nit, was mit dir los isch: ich ha dütlich gschriibä, dass es au unschuldigi Lüt breicht het!!!! Also, wo liggt di problem?
Mi Problem sinn Lütt wo stiff und fescht behaupte dass me hett könne drvo laufe. Dass es keini Lütt gäh hett wo 'eifach eso' troffe worde sinn.

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

mimpfeli hat geschrieben:HAHA....Brüller.
Sage mir emol ca. 100 Persone sinn unverschuldet troffe worde, me oder weniger schlimm.

Sinn jetzt das viel oder nitt? Und was meinsch was passiere wird? Hesch aber nitt tatsächligg s'Gfühl dä 'Kollateralschade' interessiert d'Polizei?!?
Ja, hundert UNVERSCHULDETE finde ich persönlich viel. Und die Polizei muss es nicht interessieren, die müssen die Anzeige nur aufnehmen.

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

mimpfeli hat geschrieben:Mi Problem sinn Lütt wo stiff und fescht behaupte dass me hett könne drvo laufe.
Denn figg doch bitte die aa und nit mi. Danggscheen.

Antworten