MSN Messenger hat eine neue Version...
MSN Messenger hat eine neue Version...
.. wär het si scho?? soll mes abelade??
Grues
Grues
- natty dread
- Neuer Benutzer
definitiv176-671 hat geschrieben:meinste mit neu die version 7? wenn ja, runterladengute hilfe gegen langweilige stunden
![]()

mit däm plug-in, kasch au no vo hand schriibe

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=de
6.2 nehme ich an, mir hats angezeigt dass ich diese downloaden / installieren muss...DerZensor hat geschrieben:Neue Version? Die 7 Beta gibts jetzt schon seit 3 Monaten zum Download - oder welche meinst du?
aber da kann man noch nicht zeichnen

B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
nene ich mein d 7.0 beta version: http://messenger.msn.com/beta/Gustavo hat geschrieben:6.2 nehme ich an, mir hats angezeigt dass ich diese downloaden / installieren muss...
aber da kann man noch nicht zeichnen![]()
-
- Benutzer
Also, ich han s 7ni jetz sitt es paar Wuchene und s hätt nie irgendwie Problem gäh weils e Beta-Version isch (sondern eifach nume die normale alltägliche msn Problem176-671 hat geschrieben:meinste mit neu die version 7? wenn ja, runterladengute hilfe gegen langweilige stunden
![]()

- Schranz
- Erfahrener Benutzer
was für MSN?fallout hat geschrieben:gits irgend e gratis antivurs programm wo für msn isch???
e vireprogramm isch nid spezifisch füre programm(oder selte)
wennde d vireschutzfunktion dinne hesch den werde die emfpangene dateie mitm standart scanner(wode druff hesch) gscannt
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist 

Bei mir mischt sich MSN immer in die Kontakte von Outlook Express ein. Kann ich dies unterbinden? Mir ists erst einmal mit Version 6.2 gelungen. Wenn ich jetzt Kontakte aus dem OE lösche, löscht es sie im MSN und umgekehrt...
Usserdem kanni dr MSN nid beende während Outlook no lauft...
Und wenn i Outlook start öffnet sich automatisch au MSN...
Usserdem kanni dr MSN nid beende während Outlook no lauft...
Und wenn i Outlook start öffnet sich automatisch au MSN...