Multimedia Center in die eigene Wohnstube

Der Rest...
Antworten
Tom Jones
Neuer Benutzer

Multimedia Center in die eigene Wohnstube

Beitrag von Tom Jones »

Hallo liebe Freunde der Unterhaltungselektronik!

Da ich mittlerweile meine Filme und Musik auf einen Datenträger packe möchte ich diese auch einfach von diesem abspielen. Ich packe die Sachen auf eine Externe Harddisk ( danke für den Support beim letzten mal :) ) mit Ethernet Anschluss...
Ich habe jetzt mal nach einer guten Lösung für die Video Umsetzung und bin auf folgendes Gerät gestossen. Was meint ihr dazu oder was gibets sonst noch Gutes?

http://www.stegcomputer.ch/details.asp?prodid=pin-262348
Passt gut wegen des Ethernet Anschlusses, Abruf der Dateien fraglich und ob alle Formate wirklich abgespielt werden... Aber sonst gefällt mir das Gerät recht gut!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

LACIE - silverscreen!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Ranzehänger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ranzehänger »

Guckst Du:

Silverscreen

:cool:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

mini muetter het drhei e showcenter damit sie ka d movies vom server abspiele, isch nit schlächt das teil, het aber no s vorgängermodäll ohni usb aaschluss und so...

aber funktioniert guet das ganze :) kenn allerdings das silverscreen teil nit, seht au nice us

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

silverscreen isch eifach zklei... do chunsch jo nienets ahne...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Mindl hat geschrieben:silverscreen isch eifach zklei... do chunsch jo nienets ahne...
...doch ebbe...das isch dr vorteil....kunnsch überall ane..... :D

also i find 80 giga länge logger für e sone ussklügelts transportabels system!

hän jo so gseh rund 80 divx film druff platz......und muesch keini dvds me brene für lüt wo nid mol schnalle, dass si e divx player bruche, zums uff em tv luege... :D
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Scheiss Raubkopierer! :D

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Pascilicious hat geschrieben:Scheiss Raubkopierer! :D
ich digitalisier alti medie......

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Russe hat geschrieben:...doch ebbe...das isch dr vorteil....kunnsch überall ane..... :D

also i find 80 giga länge logger für e sone ussklügelts transportabels system!

hän jo so gseh rund 80 divx film druff platz......und muesch keini dvds me brene für lüt wo nid mol schnalle, dass si e divx player bruche, zums uff em tv luege... :D
mir würdi 80GB nid länge...
für e 80gb platte zahlsch 70 franke, für wieteri 70 franke kriegsch e 300gb platte...wohrschiens het aber die firma bi dä 40er und 80er variante scho 70 franke unterschied, do chönets nid nomol 70 franke uff 300 gb mache (würd jo niemerts meh die andere beide produkt kaufe)...

ok ich ha au e chli bsunderi nutzig :) wo sehr platzraubend isch...

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Mindl hat geschrieben: für e 80gb platte zahlsch 70 franke
das isch insofärn richtig - nur brucht d lacie kei strom wenn si an laptop aagschlosse isch - und ebbe, es isch e player integriet - käbeli an TV und los gohts....

für das (inkl. porsche design) isch dr priis im range - koscht glaub 270.- sone ding

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Russe hat geschrieben:das isch insofärn richtig - nur brucht d lacie kei strom wenn si an laptop aagschlosse isch - und ebbe, es isch e player integriet - käbeli an TV und los gohts....

für das (inkl. porsche design) isch dr priis im range - koscht glaub 270.- sone ding
-iiiiik- het däng eppe 170...
do kaufsch dr lieber e externi standart festplatte und e portable MP3/divX player (wo sinc mit hds cha mache, bsp dä iaudio grössi vomene ipod foto), und duesch dr player an pc ahschliesse... zahlsch am schluss zwar eppe 300 franke meh, drfür hesch no e richtig guete MP3 player :D

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Mindl hat geschrieben:-iiiiik- het däng eppe 170...
do kaufsch dr lieber e externi standart festplatte und e portable MP3/divX player (wo sinc mit hds cha mache, bsp dä iaudio grössi vomene ipod foto), und duesch dr player an pc ahschliesse... zahlsch am schluss zwar eppe 300 franke meh, drfür hesch no e richtig guete MP3 player :D
glichzitig könnt me nen mitemne wirelessairport uffrüschte, coaxial blueraydvdbrenner aahänge, e motor iibaue und gepflegt mit emne 70er über d wettsteibrugg düse......und das ohni helm

:p :eek: :cool:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:ich digitalisier alti medie......
.. ok ok.. bisch entschuldigt! ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Russe hat geschrieben:glichzitig könnt me nen mitemne wirelessairport uffrüschte, coaxial blueraydvdbrenner aahänge, e motor iibaue und gepflegt mit emne 70er über d wettsteibrugg düse......und das ohni helm
dä isch guet :)
aber jede will hützutags e Mp3 player, hütigi 60gb hd player sind kleiner als friener mi walkman, den no eine mit remote teil. und du hesch kei sörgeli meh, zahlsch halt 30 franke meh und hesch eine mit video funktione, nimmschs richtige grät chasch no date vo praktisch allne externe festplatte und andere mp3 player ussläse, und an tv chasch das teil au guet ahschliesse...

länget mir 80 gb den wirds wohl au 60 mache, für 200 franke meh han ich den aber e kleins portabels grät, wo sogar e eiges display het...
bruch ich meh, kei problem für 140 franke kriegsch 160-200 gb zuesätlich...

ok wenn kei mp3 player willsch und 80 gb länget den sicher e gueti lösig :)

und für dähaime gfallt mir e home stream netzwerk besser...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Alles too much uf "alles us eim Center" gerede.. I blib oldskool.. Player On-DVD rein und enjoy the fucking por...ehmm movie! :D

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

blubb hat geschrieben:mini muetter het drhei e showcenter damit sie ka d movies vom server abspiele, isch nit schlächt das teil, het aber no s vorgängermodäll ohni usb aaschluss und so...
Sag mol Hersteller und Produkte Name zum Vergliche...

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

Russe hat geschrieben:LACIE - silverscreen!!
Nettes Teil, Leider ohne Ethernet- oder Wireless-Anbindung...
Aber was kostet das Teil eigentlich genau? Wär noch was für Unterwegs :cool:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Tom Jones hat geschrieben:Sag mol Hersteller und Produkte Name zum Vergliche...
au e pinnacle showcenter eifach d vorgängerversion vo däm wo du posted hesch, weiss nit welli version das sie genau het, het e wifi slot und e ethernet aaschluss und ufm pc losch e software laufe woruf das showcenter denn zuegrifft und de kasch döt d medie hinzuefiege usw.

isch no gemütlich, nur miehsam gsi s kabel lege well wenn de dvds abspielsch längts fürs wifi nümm wirklig

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

blubb hat geschrieben:au e pinnacle showcenter eifach d vorgängerversion vo däm wo du posted hesch, weiss nit welli version das sie genau het, het e wifi slot und e ethernet aaschluss und ufm pc losch e software laufe woruf das showcenter denn zuegrifft und de kasch döt d medie hinzuefiege usw.

isch no gemütlich, nur miehsam gsi s kabel lege well wenn de dvds abspielsch längts fürs wifi nümm wirklig
Also i muess dr pc z'laufe ha um was zluege? wie öööde... hoffentlich gohts au nur mit hd...

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

Tom Jones hat geschrieben:Also i muess dr pc z'laufe ha um was zluege? wie öööde... hoffentlich gohts au nur mit hd...
jo dr pc muess laufe, är grifft denn uf d date vo dim pc, falls de aber e netzwärk aaschluss an dr hd hesch kasch evtl au vo döt us mounte, muesch halt abchecke

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Suscht gits au do no so Sache, duet MPEG, DivX, Avu und MP4 abspiele.

Media-Center

Ich ha das Ding in dr mitti, Rapsody heissts. Leider spielts nit ganz alli Sache ab, aber 90-95 % sicher. Ha aber nonig usegfunde wieso. Vilicht miest i eifach mol d Firmware Update durefiere. Suscht kei Schlächti Sach. Gheisch eifach e Feschtplatte nach dim Wunsch inne. Am beschte eini wo nit zviel Lärm macht. Ich ha jetzt e WD, 250 GB, SuperSilent

Das Ding kasch au locker mittrage und an Fährnseh oder PC ahängge.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Tom Jones
Neuer Benutzer

Beitrag von Tom Jones »

Blutengel hat geschrieben:Suscht gits au do no so Sache, duet MPEG, DivX, Avu und MP4 abspiele.

Media-Center

Ich ha das Ding in dr mitti, Rapsody heissts. Leider spielts nit ganz alli Sache ab, aber 90-95 % sicher. Ha aber nonig usegfunde wieso. Vilicht miest i eifach mol d Firmware Update durefiere. Suscht kei Schlächti Sach. Gheisch eifach e Feschtplatte nach dim Wunsch inne. Am beschte eini wo nit zviel Lärm macht. Ich ha jetzt e WD, 250 GB, SuperSilent

Das Ding kasch au locker mittrage und an Fährnseh oder PC ahängge.
Klingt verdammt Gut!!
Vorallem das Rapsody N35!
Fehlt mir nur noch das Feature TV Sendungen auf die Festplatte aufzunehmen!

Sisko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sisko »

Cooler Master Gehäuse, Windows MediaCenter, TV Karte, das ganze an den LCD-TV/Beamer und ab geht die Post ich würds nicht mehr hergeben.

Antworten