rechter aussenverteidiger gesucht?

Diskussionen rund um den FCB.
Nikopol
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nikopol »

majster
Erfahrener Benutzer

die interne lösung als rv hiesse

Beitrag von majster »

mile sterjovski (hani mr scho paar mol überleggt und jetzt grad neume gläse)

worum eigentlich nid ?
- guets schtelligsschpiil
- schpiilintelligänt (nid mit talentiert vrwäggsle ;) )
- gueti antizipation
- zkschtark
- taktisch guet
- schnäll
- zueverlässig

e vrsuech wärs wärt ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Stimmt, könnt sich eso in s'Härz vo de Fans schpiile!!!
1. Würd er ändlich öbbis nütze
2. Wär dr Zanni wäg...

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

kumm schliesse..nit grad so euphorisch, überhaschtet und wild e neue anti zonk fred eröffne *g

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Rony hat geschrieben:kumm schliesse..nit grad so euphorisch, überhaschtet und wild e neue anti zonk fred eröffne *g
nid wild , sondern wohl überlegt. wen är an dr wm die rächt syyte ka zuemache im mf, denn klappt das au in dr asl in dr verteidigung.

ps: kasch di no an cravero erinnere ? ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

[quote="majster"]- guets schtelligsschpiil
- schpiilintelligänt (nid mit talentiert vrwäggsle ]
kenne mir dr glich Mile Sterjovski? Oder hesch Du do eifach Sache ufzellt wo e guete Verteidiger MÜESST haa?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

comenden hat geschrieben:kenne mir dr glich Mile Sterjovski? Oder hesch Du do eifach Sache ufzellt wo e guete Verteidiger MÜESST haa?
dr mile bsitzt all die eigeschafte, är ka eifach nid fuessballschpiile ;)
ps: hesch wm gluegt ? ;)

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Wär ä möglichkeit aber säg das im Gross...................... :(
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

überzüg mol de gross devo. wird schwierig glaubi ;)
FC....

[CENTER]...BEEEEEEE!!![/CENTER]

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Ich hätten ehnder in Sturm gstellt...
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

öbbis weiss i: dr mile wär am sunntig nid derart überloffe worde.
2 fliege mit einer klappe :p kei mile usfall vorne, kei zanni horror mehr hinde

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

[quote="majster"]mile sterjovski (hani mr scho paar mol überleggt und jetzt grad neume gläse)

worum eigentlich nid ?

Quelle? :p
Halte es nicht im Vornherein, aber ganz allgemein für unklugen Schachzug, wie auch Chipps, der zu spät von der Vorwärtsbewegung umschaltet(St.Gallen und einige andere Beispiele). Vielleicht wäre seine Reife und Erfahrung wie auch Chipps ein nicht ganz unwesentlicher Vorteil, mal über ein paar Spiele mehr gesehen. Bin trotzdem für einen Neuen, es kann nichts schaden, wenn sich Drei um rechten AV-Platz balgen(Zanni, Dzombic, X). ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Éder de Assis"]Quelle? :p
Halte es nicht im Vornherein, aber ganz allgemein für unklugen Schachzug, wie auch Chipps, der zu spät von der Vorwärtsbewegung umschaltet(St.Gallen und einige andere Beispiele). Vielleicht wäre seine Reife und Erfahrung wie auch Chipps ein nicht ganz unwesentlicher Vorteil, mal über ein paar Spiele mehr gesehen. Bin trotzdem für einen Neuen, es kann nichts schaden, wenn sich Drei um rechten AV-Platz balgen(Zanni, Dzombic, X). ]

das wär au nur e notlösig, natürlich wär i au für öbber neus. aber schlimmer als am sunntig kas jo wirklich nümm wärde.

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Ba hat in Tunesien auch schon Rechtsverteidiger gespielt... :)

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

[quote="majster"]dr mile bsitzt all die eigeschafte, är ka eifach nid fuessballschpiile ]
yep, ich ha WM gluegt. Und au mich het är dört überzügt gha. Wenn me nur wüsst, wo är dr Knote het wome ihm müesst ufmache...

Trotzdem no schnell zu dine Pünkt:
jetzt weiss ich au, warum är immer aspielbar isch...

- gueti antizipation
drum isch är au sone Knipser und eroberet immer widr Bäll. Und au uf 95% vo sine Schwalbe gheie d Schiris nid ine...

- zkschtark
aha, drum goot är immer 1 gege 1 und strotzt nur so an Selbstvertraue wenn e Zweikampf astoot.

- taktisch guet / schpiilintelligänt
Iverstande, es gseet zumindescht so us als ob är d Awisige vom Trainer befolgt. Aber gueti Taktik chame das no nid nenne. Taktik/Spielintelligenz het au öppis mit Ifluss ufs Spiel z tue (Tempoverschäfige, Sitewechsel, varianterichs Spiel etc.). Und uf das bezoge isch dr Mile eifach nid vill Wert. Do chunnt NÜT überraschends. Ich würd säge, dass das vilicht sogar sini gröschti Schwächi isch.

- schnäll
Iverstande

- zueverlässig
drum kämpft är zum Teil nid zu 100% um d Bäll resp. versuecht scho gar nid, die z erreiche?

zudem chönnt me no als positiv lo gelte, dass är robuscht und kopfballstark isch. En guete Schuss het är eigentlich au, jedoch het är das bisher immer nur bim ischiesse zeigt... Dr Mile isch für mich eigentlich witerhin e Stürmer, aber ich glaub bim FCB wird är nid glücklich. Leider...

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

Maverick hat geschrieben:Ba hat in Tunesien auch schon Rechtsverteidiger gespielt... :)
Mir bruche Usseverteidiger wo au mitspiele (so wie Kleber, Degen, Atouba, Chippy). Ich würds vilicht mol mitem Baumann versueche. Aber ich denk dr Gross kenn dr Baumann besser als ich. Mues aber säge, dass dä mich in Sion scho überzügt het (trotz dene nur wenige Minute).

Dzombic gse ich gar nid als Usseverteidiger (eher als IV, aber für dört het är au nid gnueg Potential zum Stammspieler). Dä sött evtl. usglent werde. Ich würd ihn sogar definitiv abgee. Ich denk, in dr U21 gits do besseri.

P.S. dr Ba würd ich au widr vekaufe. Dä passt eifach nid in das Team... Dä chasch eifach nur bruche, wenn dr FCB unter Druck isch. Und das sött bimene FCB wo ume Meischtertitel mitspielt eigentlich nid vorchoo.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

comenden hat geschrieben:yep, ich ha WM gluegt. Und au mich het är dört überzügt gha. Wenn me nur wüsst, wo är dr Knote het wome ihm müesst ufmache...

Trotzdem no schnell zu dine Pünkt:
jetzt weiss ich au, warum är immer aspielbar isch...

- gueti antizipation
drum isch är au sone Knipser und eroberet immer widr Bäll. Und au uf 95% vo sine Schwalbe gheie d Schiris nid ine...

- zkschtark
aha, drum goot är immer 1 gege 1 und strotzt nur so an Selbstvertraue wenn e Zweikampf astoot.

- taktisch guet / schpiilintelligänt
Iverstande, es gseet zumindescht so us als ob är d Awisige vom Trainer befolgt. Aber gueti Taktik chame das no nid nenne. Taktik/Spielintelligenz het au öppis mit Ifluss ufs Spiel z tue (Tempoverschäfige, Sitewechsel, varianterichs Spiel etc.). Und uf das bezoge isch dr Mile eifach nid vill Wert. Do chunnt NÜT überraschends. Ich würd säge, dass das vilicht sogar sini gröschti Schwächi isch.

- schnäll
Iverstande

- zueverlässig
drum kämpft är zum Teil nid zu 100% um d Bäll resp. versuecht scho gar nid, die z erreiche?

zudem chönnt me no als positiv lo gelte, dass är robuscht und kopfballstark isch. En guete Schuss het är eigentlich au, jedoch het är das bisher immer nur bim ischiesse zeigt... Dr Mile isch für mich eigentlich witerhin e Stürmer, aber ich glaub bim FCB wird är nid glücklich. Leider...
alles nur uff d' position vom rm bezoge. dass är im schturm e pflume isch, wüsse mr glaub alli. aber uff dr syte schtoht är meischt richtig und me kunnt schlächt a ihm vrby.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Dä Buckley vergesse und defür dr Alvarez hole.... wär viel gschieder!

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

[quote="majster"]mile sterjovski (hani mr scho paar mol überleggt und jetzt grad neume gläse)

worum eigentlich nid ?

Definitiv. Aber nie bei Gross.

Antworten