die gründe für das tief

Diskussionen rund um den FCB.
Dr. Dre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr. Dre »

majster hat geschrieben:ba, chippy, kuzma, ergic: s' mit abschtand beschte mf vo dr ch
Scheint so als seien einige noch immer nicht auf dem Boden der Realität angekommen.... Was für eine vernebelte Realität und was für eine noch immer vorhandene Selbstüberschätzung.

Ach ja, und Majstorovic ist auch nicht "der mit Abstand beste Verteidiger der Schweiz"... ganz und gar nicht.

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

guy mathez hat geschrieben:Isch's nit so gsi dass s' Gigi nüm dr Vogel het wölle? I dänk dr Gross hät dr Vogel nie furtgschickt.
D Gigi het döt mo gar nüts sage ka. Das isch dr René C. Jäggi gsi. Dr Gross hät nie d Kompetänze ka, e Sportchef furt zschicke. So wie i mi aber no erinnere ka, isch dr eric Vogel vo sich allei gange mitdr Begründig, dass e Verein vo dr Grössi vom ene FCB kei Sportdiräkter brucht. Wenn i zwische de Zyle lies, denn ka das bedüte, dass dr Vogel sini Vorstellige nit het könne duresetzte ! Vom FC Kaiserslautern weiss me jo, dass der René C. sich dört wie e Patriach ufgfühert het ! Und ich vermuet, bim FCB isch das damals nit anderscht gsi. Dorum het dr Vogel dängt, lägget mir doch am A... :cool:

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Dr. Dre hat geschrieben:Scheint so als seien einige noch immer nicht auf dem Boden der Realität angekommen.... Was für eine vernebelte Realität und was für eine noch immer vorhandene Selbstüberschätzung.
chipperfield schtammschpiiler, ergic mit regelmässige ysätz an dr wm, kennsch e andere club wo derartigi referänze vo syne mf schpiiler ka ufwyyse ? :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Richturd

Beitrag von Richturd »

lääse mir das alles nomol, es isch jo so druuuurig! Ich wüssti e Ankerketti bim Glaibasel wo mir e gwüsse Käschperli könnte unter Wasser abinde..... Was dr Zwingli gmacht het, könne mir au, oder?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

neuii/alti erkenntnis

- zanni/berner/mile

- by mynere ergic meinig blyybi , dä isch usser gege thun völlig überforderet im om, ab nach rächts.

- petric kataschtrophal inkonschtant. ha's gfühl, dass dä ohni viil ballköntäggd gar nid ins schpiil kunnt, dorum lieber ins om (bloss wär isch denn 2. schtürmer, aber nid immer no dr mile)

- das isch sone richtige zubi bogg gsi, dr mythos vom unfehlbare loss i nid ufko ;) , d' differänz sin 3 mio

- mir hän keini vrlässlige schtürmer. dr petric het syni gool zur hälfti uff freistöss gmacht, die könnt aber au e vert. schiesse, das isch kei vrlässligi schtürmerqualität.

besserig/ussicht/idee:

- verschtärkige: buggel sicher, christ hoffentlig au (34 us 99 io), wodurch hoffentlig mile/berner raus. das wär scho mol e dütlige fortschritt, denn mir bruuche knipser gool, mir könne nid all 3. schpiil uff e husareleischtig vom fladen hoffe. es mangelt an qualität, und die wird zuewaggs bekoh, vom biidere mile könne mr im schturm nüt erwarte. was dr mile ka, isch d' syyte zuemache wie an dr wm, mehr kan er nid, usser wenn er platz het und syni tölpelhafti technik nid muess vrwände und nur uff syni speed ka setze.

- ergic uff rächts, was nid passiere wird. kuzma(mile) neue rv, was nid passiere wird
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Antworten