Liegt wohl dra wieviel vom Whisky dr Tambour sälber scho intus hett

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
jo, aber dasch jo eigentlig au egal - s söll jo schbass mache und nit dr erscht blatz am offizielle wärde :-)Mätzli hat geschrieben:Uffgrund vo de verschiiden Drummelnotatione biete sich als glainschte Nenner aa:
z'Basel, die Alte, Feschtspiil, Naarebaschi, Waggis, Läggerli, Rossignol, Ryslaifer, Saggoddo, Sambre & Meuse.
Alles anderi isch halt "erbgschädiget". Jede drummlets andersch.
S Comité informiert jo eh scho hüt, s isch Rädäbäng-Zytt: s verbraitete Wüsse liggt nit an de Zeedel, aber wenn men e gaile Zuug het maint me schyynbar schnäller me muess das grad allne verzelle.Platini hat geschrieben:i sags jo... zeedel im käller uffbewahre isch füre arsch ! do weiss kei schtund schpööter die halb schtadt was mir füre sujet hänn !!![]()
das mitem rädäbäng kame n au esoo formuliere dass kei sau weiss was me meint! denn kennt me z.b. genau s sujet "draumhochzit" und denn isch fertig ! me miesst eifach e informationssperri ufferlege !Tüllhuffe hat geschrieben:S Comité informiert jo eh scho hüt, s isch Rädäbäng-Zytt: s verbraitete Wüsse liggt nit an de Zeedel, aber wenn men e gaile Zuug het maint me schyynbar schnäller me muess das grad allne verzelle.Wenn me sich für anderi Sujets intressiert gits (by entsprächendem Uffwand oder Beziehige) immer e Wääg das uusezfinde.
Furzgugge-Chäller?schwarzarbeiter hat geschrieben:weiss öbber wo an dr rinacher fasnacht gsi isch was genau im furzguggekeller abgloffe isch?
er isch uff eimol zue gsi, s het schiins bits knallt, e bull sig mittelschwerverletzt gsi.... i ha nix mitbeko und au niene öbbis gläse...
Blick:schwarzarbeiter hat geschrieben:weiss öbber wo an dr rinacher fasnacht gsi isch was genau im furzguggekeller abgloffe isch?
er isch uff eimol zue gsi, s het schiins bits knallt, e bull sig mittelschwerverletzt gsi.... i ha nix mitbeko und au niene öbbis gläse...
Und d Blastigg-Räägeschütz nit vergässe...Dave hat geschrieben:me sieht sich am mäntig z'nacht am 00.15 vor em roothus, abmarsch isch am 00.30
ich winsch alle e scheene morgestraich
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen