Seit Dr. h.c. Hakan Y., aber der ist ja schon eine Weile weg...Lucy in the Sky hat geschrieben: wo bleibt das Denkmal für den wohl intelligentesten und sympathischsten Spieler, der zur Zeit beim FCB spielt?

Nein, im Ernst, fettes...
Ironisch?footbâle hat geschrieben: Das mit Hakan war ironisch gemeint.. kam schon so rüber oder? *duckundweg*
Du meinst, er soll nun seine Leistung runterkurbeln? Ich glaub es ist schon gut, dass er jetzt besser spielt als 02. Auch so können wir Maister werden.GRANDE BASILEA hat geschrieben:Geil!!
Wenn dr Ivan wider so chunt wie anno 02/03 in dr cl...
denn simers wider vorne drby!
Ich glaub du hesch mich äs bitzli falsch verstande ich find nit das me ä Ergic äme Massimo cha glichsetzte do mues er no sini treui bewiese. Zudem cha er minere Meinig eh nie dr Status vom Massimo, well er kai Basler isch, jo so seh ich das halt.Lucy in the Sky hat geschrieben:Danke Ivan!
Ich kann mich oben Gesagtem nur anschliessen, wo bleibt das Denkmal für den wohl intelligentesten und sympathischsten Spieler, der zur Zeit beim FCB spielt?
Lucy in the Sky hat geschrieben: Danke Ivan!
Ich kann mich oben Gesagtem nur anschliessen, wo bleibt das Denkmal für den wohl intelligentesten und sympathischsten Spieler, der zur Zeit beim FCB spielt?
Jetzt zitiersch aber die Falschi, meinsch nid?Stiffmeister hat geschrieben:Ich glaub du hesch mich äs bitzli falsch verstande ich find nit das me ä Ergic äme Massimo cha glichsetzte do mues er no sini treui bewiese. Zudem cha er minere Meinig eh nie dr Status vom Massimo, well er kai Basler isch, jo so seh ich das halt.
Aber wie gsait dr Ergic isch trotzdem dr sympathischt Spieler vo mir momentan hai.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!