Wähhhh die isch sowas vo scheisse wüescht! Würdi nit mol im vollbsoffene Zuestand nur überhaupt aluege! Pfuiiii.lil gaucho hat geschrieben:mir würde sie doch alli nid vo de bettkante stosse![]()
gzsz.... ab folge 1 :-)
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
dSandra die blödi gfühlsbetontie Runzle isch Gift fir mini Lune. Immer am schwärme odr am hüle nix andersPascilicious hat geschrieben:Hass uf e Tot! Und d Sandra regt mi glaub no am meischte uf! HEHE.
D Senta würdi jetzt no verruuhme..bitzeli älter...aber goht sicher ab wie lutzi!![]()
dr Victor söll se mol richtig päckle!!
e Bäse isch au dFrau Richter gsi
PS het dr Herr Daniel eigentlig e Vorname?
agamemnon rufusRALE BALE hat geschrieben:AGAMEMNON RUFUS? SICHER NID?
(kannst ja mal googeln "agamemnon rufus daniel".... wirst sicher was passendes finden).
deswegen wollte agamemnon rufus seinen vornamen nie preis geben: man wusste, dass er A.R. Daniel heisst.. bei der hochzeit aber wurde dann sein geheimnis gelüftet.
-
- Neuer Benutzer
emeli ist schrecklich, wobei toll dass sie hannes und senter "disst"...
franzi ist auch schrecklich... sieht scheisse aus uns spielt scheisse und wirkt wie ein junge... aussdem ist sie dem armen philippe gegenüber fiiies..
aber am schlimmsten war ja gestern die szene mit sandra. sie kommt etwa 30 sekunden vor, aber dieser schreckliche wehmütige blick. würg...
flemming find ich auch schrecklich, dumme kuh, find ich gut dass es ihr schlecht geht. die soll magersüchtig werden oder so...
aber gerner ist der king.. der macht gzsz "sehenswert". ich liebe den kerl...
franzi ist auch schrecklich... sieht scheisse aus uns spielt scheisse und wirkt wie ein junge... aussdem ist sie dem armen philippe gegenüber fiiies..
aber am schlimmsten war ja gestern die szene mit sandra. sie kommt etwa 30 sekunden vor, aber dieser schreckliche wehmütige blick. würg...
flemming find ich auch schrecklich, dumme kuh, find ich gut dass es ihr schlecht geht. die soll magersüchtig werden oder so...
aber gerner ist der king.. der macht gzsz "sehenswert". ich liebe den kerl...
-
- Erfahrener Benutzer
- Ein Freund der Familie
- Benutzer
Fraue mit Arschgweii kasch jo so ebis vo vergässe... e grässligi Mode wo uns leider no Johrzänti spöter dr Blick uf e goils Hinterteil wird versaue ;-)Al Bundy hat geschrieben:also ich find d Verena am hübscheste. het glaub no es schöns tattoo überem arsch *sabber*
zem thema:
wird dr victor sin brueder no umlege und sälber au drufgo, oder wird die witzfigur jetzt uf langi zyt in d serie intgriert?
all times favourite girl:
Cora Hinze
best act:
Joe Gerner
zem kotze:
paula, emely und ihre wirderwärtige brueder und all die wältverbesserer ;-)
Earthquake1356-s`beebe goot wyter
- Dome
- Erfahrener Benutzer
zum Thema Was heisst. A.R. Daniel.
In der Tat stimmt der oben erwähnte Namen mehr oder weniger... Hier aus Wikipedia:
Schauspieler........... Rollenname .............................................Einstieg
Hans Christiani ..........Argammenon Rufus u201EA.R.u201C Daniel ...................1992
In der Tat stimmt der oben erwähnte Namen mehr oder weniger... Hier aus Wikipedia:
Schauspieler........... Rollenname .............................................Einstieg
Hans Christiani ..........Argammenon Rufus u201EA.R.u201C Daniel ...................1992
Signatur zu vermieten.
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
hansen, bring si um
und dr franzi söll sälbschtmod mache, denn sin noch em schwänchen alli hiener dusse, wo mr uff d' närve göhn.

und dr franzi söll sälbschtmod mache, denn sin noch em schwänchen alli hiener dusse, wo mr uff d' närve göhn.

für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 
die schwerste tugend ist die objektivität
wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb
- FcBaslerin
- Neuer Benutzer
so , mol e kleini darschtellerinne(diss
)-bewärtig:
- nele: schloftablette, scho hübsch, aber hamschtergsicht, zu blond
- verena: kitschpüppi, zu markanti gsichtszüüg, doofheit in person, e charme wo bi mir überhaupt nid ziet ( ha mol eänligi fründin gha, nie wiider)
- franzi: halbmaa, redet wie dr bushido rappt, ziet e frässi, zu grob
- emily: würd mr eigentlich gfalle, idealfigürli, het aber e doofs lächle, kei schöni schtimm, sältsami persönlichkeit, schlächti jeanette usgoob
- paula: die gfallt mr, va s' lächle, maitlihaft, persönlichkeit, aber an die grossi nase könnti mi glaub nid gwöhne, schade
- sandra: die optischt schlächtischi, papageigrind, doofi schtimm, langwiilig gsichtszüüg
- hendrik kollegin: guets lächle, maitlihaft, aber zu langwiilig und blond, au doch nid ganzmyyni idealgsichtzüüg.
- all die alte schachtle: nid mi semeschter
und ps: jeanette unerreicht, schit het die abgäh, sit sie nümm drby isch, myni ehemolig traumfrau

- nele: schloftablette, scho hübsch, aber hamschtergsicht, zu blond
- verena: kitschpüppi, zu markanti gsichtszüüg, doofheit in person, e charme wo bi mir überhaupt nid ziet ( ha mol eänligi fründin gha, nie wiider)
- franzi: halbmaa, redet wie dr bushido rappt, ziet e frässi, zu grob
- emily: würd mr eigentlich gfalle, idealfigürli, het aber e doofs lächle, kei schöni schtimm, sältsami persönlichkeit, schlächti jeanette usgoob
- paula: die gfallt mr, va s' lächle, maitlihaft, persönlichkeit, aber an die grossi nase könnti mi glaub nid gwöhne, schade
- sandra: die optischt schlächtischi, papageigrind, doofi schtimm, langwiilig gsichtszüüg
- hendrik kollegin: guets lächle, maitlihaft, aber zu langwiilig und blond, au doch nid ganzmyyni idealgsichtzüüg.
- all die alte schachtle: nid mi semeschter

und ps: jeanette unerreicht, schit het die abgäh, sit sie nümm drby isch, myni ehemolig traumfrau
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 

-
- Erfahrener Benutzer
D Senta het no was rassigs...hahaha...jäjä die ältere Fraue haha....und im Hendrik sini Dame (die vo Blitz Sat.1)..uiuiuuiii.. Partyluder Partyluder! HEHE.
Storyline technisch mager zur Zyt.. d Sandra söll abkratze.. d Zwiling sind nur langwilig.. dr Gerner isch immerno dr geilscht und i hoff är risst dörte alles ab und das scheiss trendy in-lokal "Mokka" muess dicht mache..haha. I frog mi sowieso bi dene Serie.. die hocke immer in ihrem stylische In-Lokal die ganz zyt.. kleini Wält zu Verfüegig... s müesst viel Grösser sie! HAHA und was mi so z tot ufregt, jede het e hammer Job: Anwalt, Callboy, Koch, Sekretärin, Architekt etc. so e Schwachsinn... das hani immer ghasst.. aber jetzt kratz änlich ab SAAAANNNDRRAAA!!! Den het mi TV-Alltag wieder e Sinn!
Storyline technisch mager zur Zyt.. d Sandra söll abkratze.. d Zwiling sind nur langwilig.. dr Gerner isch immerno dr geilscht und i hoff är risst dörte alles ab und das scheiss trendy in-lokal "Mokka" muess dicht mache..haha. I frog mi sowieso bi dene Serie.. die hocke immer in ihrem stylische In-Lokal die ganz zyt.. kleini Wält zu Verfüegig... s müesst viel Grösser sie! HAHA und was mi so z tot ufregt, jede het e hammer Job: Anwalt, Callboy, Koch, Sekretärin, Architekt etc. so e Schwachsinn... das hani immer ghasst.. aber jetzt kratz änlich ab SAAAANNNDRRAAA!!! Den het mi TV-Alltag wieder e Sinn!