sperrtage / einstelltage bei eigener kündigung
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
bi dr Privatwirtschaft ka uns das aber schnuppe si, solang uns d Firma nid gheert. Bim Staat goht's alli a und wenn de denn vo somene Beamtearsch no dumm aagmacht wirdsch, denn närvts um so meh!dasto hat geschrieben:@all die wo do finde "ja das isch ja typisch beamti"
es gid au bide privatwirtschaft durchus so stelle wod ned viel ztue hesch.. sowies au bide "beamte" lüüt gid wo meh als gnueg ztue hend..
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Aber wieso kündisch den nid sälber, oder masch e Deal das si dir künde uns mangel an Uffträg. Den bechunsch nid viel Sperrdäg.Russe hat geschrieben:....ich schaff - reini arbetszit....uffwand....nid forum, privatimails etc....öbbe 3 stund am tag....ohni scheiss....aber dr witz isch - ich mach das gar nid gärn....i will mi gäld nid mit siffe verdiene und d zyt im büro verduuble....denn gangi lieber neume ein go schnappe, anstatt immer bis am 17.30 irgendwelichi youtube filmlis aazluege......das isch mi grosses problem
weisch wieviel hoschis gits bi uns, wo am 6.00 im büro stöhn.....sich frisiere.....e kaffi nämme.....zitig läse....zähn putze....und uff die 8.00 hole si d poscht....s gliche am nommitag....
dasch nid mini wält.....ich mach in dere zyt woni do bi wenigschtens bitz öbbis und würd gärn meh mache, wenni dr kopf dörfti bruche......aber anstatt kopiere und briefe iipacke und sunscht so bullshit, luegi denn doch wider lieber youtube filmli aa......
Copyrights @ el presidente!
el presidente hat geschrieben:Aber wieso kündisch den nid sälber,
Ev. wäg de Sperrdääg?Russe hat geschrieben:jetzt stellet euch mol vor - i künd bim staat....das git sicher 60 täg....dammi!!
muess mer doch nomol überlege.....

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Jä genau, das cha är sicher sehr glaubwyrdig begrynde... v. allem wenn si denn no abklärige dräffe..el presidente hat geschrieben:Bechunsch aber sicher nid 60 dääg für das! Muesch nur e plausibli erklärig abgäh (Stress, Mobbing, Beziehigsproblem usw.) wieso nüm dört chasch schaffe.
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
Alte i kenn das nur zu genau! Bi mir isch halt d Sachlag bizeli anderscht, will ich temp. schaff.. sött jedoch au uf mini 8 std. pro Tag cho.. aber mir hänt zur Zyt eifach NIX z tue.. eifach rein gar NIX!! und den sind 7 std. pro Tag ziemlich durchschnitt bi mir.. hüte z.B. gits ab de 2 Apero vo mir organisiert (jäjä bizeli zytverdröödle) und den die FLIEGE ins weekend.Russe hat geschrieben:....ich schaff - reini arbetszit....uffwand....nid forum, privatimails etc....öbbe 3 stund am tag....ohni scheiss....aber dr witz isch - ich mach das gar nid gärn....i will mi gäld nid mit siffe verdiene und d zyt im büro verduuble....denn gangi lieber neume ein go schnappe, anstatt immer bis am 17.30 irgendwelichi youtube filmlis aazluege......das isch mi grosses problem
weisch wieviel hoschis gits bi uns, wo am 6.00 im büro stöhn.....sich frisiere.....e kaffi nämme.....zitig läse....zähn putze....und uff die 8.00 hole si d poscht....s gliche am nommitag....
dasch nid mini wält.....ich mach in dere zyt woni do bi wenigschtens bitz öbbis und würd gärn meh mache, wenni dr kopf dörfti bruche......aber anstatt kopiere und briefe iipacke und sunscht so bullshit, luegi denn doch wider lieber youtube filmli aa......
I mag au nit eifach do umesitze und ganz tag internet surfe und kaffi suffe.. i kenns genau, das isch müehsam.. wenni nur 1 Std. pro Tag würd länger schaffe, also 9 Std. hätti im Monat locker 600.- mehr stutz uf dr site.. aber ebe, das isch es mir eifach nit wärt.. wenn ich z tue hät und usglaschtet und au gforderet wär, den kei problem..aber so magi au nit. Aber ebe, bi mir isch es im Oktober do fertig und den mol luege, evtl. kanni länger blibe oder au nit.. sälber künde isch immer scheisse.. lueg doch, dass ifädle kasch, das se dir künde? Bizeli öfters "krank" mache..
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Wieso schmeisse sie di denn nid aifach use? Dasch doch dr Sinn vo Temporärstelle!Pascilicious hat geschrieben:Alte i kenn das nur zu genau! Bi mir isch halt d Sachlag bizeli anderscht, will ich temp. schaff.. sött jedoch au uf mini 8 std. pro Tag cho.. aber mir hänt zur Zyt eifach NIX z tue.. eifach rein gar NIX!!
wow, CHF 30.- in dr Stund...Pascilicious hat geschrieben:.. wenni nur 1 Std. pro Tag würd länger schaffe, also 9 Std. hätti im Monat locker 600.- mehr stutz uf dr site...

wieso machsch Du aigentlig e digge Hals, vo wäge viel Kohle und so?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Können die einem nicht kommen a la: "Sie hätten sich mehr bemühen müssen eine neue Stelle zu finden.. blablbalba"?Lou C. Fire hat geschrieben:Nein!
@Russe: Deine Situation kommt mir bekannt vor, nur bin ich Ende Monat fertig.

Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Du meinsch so?Lou C. Fire hat geschrieben: wieso machsch Du aigentlig e digge Hals, vo wäge viel Kohle und so?
Pascilicious hat geschrieben: Jo nei, kei Gäld am Sa. hüte scho unterwegs, fett go foode, den Kino und wohl no paar Bierli..
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Und was sölle si usefinde? "Nei, dr Herr X isch nid Gstresst gsi", "nei, mir hän doch dr Herr X nid gmobbt" undund. Die hän kei Chance. Sag de bisch usglauggt und psychisch überforderet gsi und du bechunsch fasch kei Sperri, uf jede Fall niemol 60 Daag. Wo ych s'letscht mol kündet ha (02) hanni 15 daag becho.Grga Mali hat geschrieben:... v. allem wenn si denn no abklärige dräffe..
Copyrights @ el presidente!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Nei die hänt eifach z viel stutz in dr Roche..hehe.. und amigs hämer jo au z tue.. aber sind mir mol ehrlich.. dä Job könntsch no allei locker mache.. und bisch nit im stress..Lou C. Fire hat geschrieben:Wieso schmeisse sie di denn nid aifach use? Dasch doch dr Sinn vo Temporärstelle!
wow, CHF 30.- in dr Stund...![]()
wieso machsch Du aigentlig e digge Hals, vo wäge viel Kohle und so?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Weiss es nid mit Sicherheit, muesch abkläre.Huber hat geschrieben:Können die einem nicht kommen a la: "Sie hätten sich mehr bemühen müssen eine neue Stelle zu finden.. blablbalba"?
Isch vor paar Joohre uf jede Fall so gsi, mir hän eine mit me befr. Arbetsvertrag gha und dä bi Uuslauf nid verlängeret (well'r eifach unbruuchbar gsi isch...) und so viel y weiss het dä sofort Arbetslosegäld zooge. Isch aber scho zwei drey Jehrli her....
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Du musst Dir einfach bewusst sein, dass 60 Sperrtage nicht 2 Monate sind sondern ca. 3 Monate. Es zählen nur die Arbeitstage. Auserdem wird der Arbeitgeber jedesmal angefragt warum es zur Kündigung gekommen ist und was der Arbeitnehmer dazu beigetragen hat (Auch bei einer Kündigung des Arbeitnehmers). Da es sich ja um eine Versicherung handelt und nicht um öffentliche Gelder, orientiert sich die Arbeitslosenversicherung natürlich meistens beim Arbeitgeber. Wenn deine Firma auf dem RAV nicht als Mobbing-Firma bekannt ist, wirst Du NIE den Anspruch geltend machen können. Wenn Du aber kein Vermögen hast und Du die Miete, Krankenkasse, Lebensunterhalt nicht bezahlen kannst, wird Dich das Sozialamt gemäss den SKOS-Richtlinien unterstützen müssen. Dies zieht aber mehrere Unannehmlichkeiten wie Verwandtenunterstützung etc. nach sich. Bleib solange Du noch kannst, und suche Dir eine neue stelle und kündige dann
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
alte ich schaff 100% - das heisst 8 stunde und 24 minute......also jo...schaffe het sich jo durch mi post relativiert....Grga Mali hat geschrieben:Hmmm jo abbr wenn du jo eh nur 3 Stund schaffsch pro Daag, denn chunnts jo uf die nyynzig Minute wo du no meh Youtube-Filmli miesstisch luege au nymmi a...
Hesch dä vom Super Mario scho gseh? Und wieso seisch das nid em Scheff? Denn selle si di halt entloh und ebber fyr 30 Prozänt astelle, e Mammi oddr so
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Ist wie eine normale Kündigung vom Arbeitnehmer, d.h. du musst dich, sobald das Ende absehbar ist, sofort beginnen um einen neuen Job zu kümmern und auch beim RAV melden.Huber hat geschrieben:Wie sieht's bei einem befristeten Arbeitsvertrag aus?
Er läuft aus und man hat noch keine neue Stelle..
Gibt das auch Sperrtage?
Hängt aber sehr stark vom Einzelfall ab, wie lange ist der befristete Vertrag, wie ist er formuliert, wurde er ev. schon ein - mehrmals verlängert etc...
Prinzipiell gilt dort auch : du fährst immer besser wenn du dich sobald möglich ernsthaft um einen neuen Job kümmerst.
haben uns "gütlich" geeinigt - werde per 31.12.06 den hut nehmen....genug zeit um alles weitere einzuleiten....
...oder eventuell doch eine profipoker karriere zu starten!
...ich weiss nicht - ich sollte mich beschissen fühlen....aber es geht mir richtig gut!!
...ich weiss nicht - ich sollte mich beschissen fühlen....aber es geht mir richtig gut!!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
Genau! Wichtige Punkt! Sobald du d Kündigung igreicht hesch, grad bim RAV amälde! Nit warte, goht nur alles länger.. und ebe, ruhig stresse bim RAV. Sind nit die hellschte dörte! Und au wichtig: scho jobs sueche und ufschriebe.. und nit erscht wenn d Kündigungsfrist abglofe isch, sondern ab em Tag, wo du kündigung igreicht hesch, egal öb den no 2 Monate dört schaffsch. (je nach kündiungsfrist). PS: Kassene sind au penners.. extrem lang müesse damals uf Gäld warte, immer vertröschtet worde, es chunt bald.. blabla.. hmm den d Chefin verlangt..sie voll easy und am nägschte Tag Gäld uf em Konto ka.. isch halt viel Bürokratie und au vom einzelne Mensch abhängig wie dä "beamti" halt grad schafft... oder pennt..Kawa hat geschrieben:Ist wie eine normale Kündigung vom Arbeitnehmer, d.h. du musst dich, sobald das Ende absehbar ist, sofort beginnen um einen neuen Job zu kümmern und auch beim RAV melden.
Hängt aber sehr stark vom Einzelfall ab, wie lange ist der befristete Vertrag, wie ist er formuliert, wurde er ev. schon ein - mehrmals verlängert etc...
Prinzipiell gilt dort auch : du fährst immer besser wenn du dich sobald möglich ernsthaft um einen neuen Job kümmerst.

-
- Erfahrener Benutzer
Klingt fair! Bis denn hesch no gnueg zyt zum jobs sueche..und alles wieder uf e richtige Wäg z stelle. Gude Laune Alda!!!Russe hat geschrieben:haben uns "gütlich" geeinigt - werde per 31.12.06 den hut nehmen....genug zeit um alles weitere einzuleiten....
...ich weiss nicht - ich sollte mich beschissen fühlen....aber es geht mir richtig gut!!![]()
Mir schriebe uns do d Finger bluetig und jetzt gisch di mit em "güetig" einige z friede... dammi.
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Was heisst denn genau: Ende absehbar? 3 Monate, 1 Monat?Kawa hat geschrieben:Ist wie eine normale Kündigung vom Arbeitnehmer, d.h. du musst dich, sobald das Ende absehbar ist, sofort beginnen um einen neuen Job zu kümmern und auch beim RAV melden.
Prinzipiell ist es aber doch ziemlich egal, ob man Mitte des letzten Monats auf's RAV (Oder Einwohnerkontrolle?) geht, oder am 1. Tag im Monat, wo man arbeitslos ist?
Macht ja keinen Unterschied, oder seh ich das falsch?
-
- Erfahrener Benutzer
Jo halbe tag chille das wär jo geil, aber dr ganz tag nüt z tue.. dass schisst den irgendwenn au ah.. muess mir au kei Bei usrisse, bi weiss Gott kei Workaholic..hehe.. aber bizeli schaffe und easy das wärs. Aber ebe, mir hänt halt so gas gäh und alli sache ufgholt wo offe gsi isch und jetzt daily business isch eifach zuuu locker.. kenns Internet scho uswändig..Nur So... hat geschrieben:Weiss gar nit was dir händ. I schaff genau in dere Bude wo ich schaff well i dr ganz halb Tag chille ka. Verdien do einiges weniger als i neume anderst könnt drfür kan i aber dr halb daag Surfe und chille... find das voll easy so...![]()

Drum hani jetzt e neui Aktion ins läbegruefe: "Ist dir langweilig-kein problem-wir saufen was während der Arbeitszeit"-Initiative.. und het erstuunlich viel wo mitziehnt! HEHE
-
- Erfahrener Benutzer
Ja fürs RAV ist es "egal".. aber in deinem Interesse schnellstmöglich ans Geld zu kommen, sollte man so schnell wie möglich handeln..Huber hat geschrieben:Was heisst denn genau: Ende absehbar? 3 Monate, 1 Monat?
Prinzipiell ist es aber doch ziemlich egal, ob man Mitte des letzten Monats auf's RAV (Oder Einwohnerkontrolle?) geht, oder am 1. Tag im Monat, wo man arbeitslos ist?

Siehst du völlig falsch, du musst dort antraben sobald du die Kündigung erhalten hast (oder im Fall des Befristeten sobald du weisst oder damit rechnen kannst dass es keine Verlängerung gibt).Huber hat geschrieben:Was heisst denn genau: Ende absehbar? 3 Monate, 1 Monat?
Wird damit begründet, dass dieses Amt dir hilft einen neuen Job zu suchen und du ihnen diese Möglichkeit nimmst wenn du zu spät erscheinst. Ob sie das in der Realität wirklich tun spielt dabei keine Rolle .....
Was Ende absehbar heisst ist, wie ich geschrieben habe, im Fall eines befristeten Arbeitsvertrag ziemlich vom Einzelfall abhängig.
Bei einem 2 Monatsvertrag hast sofort zu suchen, bei einem Jahresvertrag denke ich 3 Monate vor Ablauf etc....
PS : Ein mehrmals verlängerter befristeter Arbeitsvertrag wird vor Gericht als ein unbefristeter Vertrag angesehen, d.h. du hast dann normale Kündigungsfristen.
-
- Erfahrener Benutzer
bi eus in zug laufts so:Huber hat geschrieben:Was heisst denn genau: Ende absehbar? 3 Monate, 1 Monat?
wen mer weis, das mer den und den arbetslos wird, mues mer sich öpe 3 mönet vorher afange bewerbe.. wen mer den arbeitslos isch, sofort bim rav melde und die gschribne bewerbige (bzw absage falls vorhande) mitbringe zum zeige das mer aktiv gsi isch.. wen mer das ned chan, cha mer problem becho..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Wird damit begründet, dass dieses Amt dir hilft einen neuen Job zu suchen und du ihnen diese Möglichkeit nimmst wenn du zu spät erscheinst.

Da hab ich aber anderes gehört.
Ob sie das in der Realität wirklich tun spielt dabei keine Rolle ....

Thx für die Infos.
-
- Erfahrener Benutzer
Also bi mir isch es so gsi (BS):dasto hat geschrieben:bi eus in zug laufts so:
wen mer weis, das mer den und den arbetslos wird, mues mer sich öpe 3 mönet vorher afange bewerbe.. wen mer den arbeitslos isch, sofort bim rav melde und die gschribne bewerbige (bzw absage falls vorhande) mitbringe zum zeige das mer aktiv gsi isch.. wen mer das ned chan, cha mer problem becho..
Kündigung becho (no 2 Monat schaffe - kündigungsfrist), den grad ufs RAV eifach mol go amälde.. goht sehr schnäll, den bechunsch unterlage und e Datum wo de muesch verbi goh.. 1-2 Wuche spöter gosch dörte ane zum RAV.. den chunsch ändlich mol dra (nach em Motto "Wer zuerst hier ist, kommt zuerst dran"), schnurrsch e bizli was gmacht hesch, gisch Personalie ah.. etc. den bechunsch e Beroter zuegnordnet und dä mäldet sich den bi dir, nach paar Wuche.. und erscht den hesch s wirklich 1. Berotigsgspröch uf e feschte Termin mit Zyt. Aber ebe.. amälde wenn de d Künigung becho hesch.. den evtl. 1-2 Monat kündigungsfrist (hesch jo no zahlt den die monate) und den söttsch au aschliessend unterbruchslos s Gäld vo dr kasse becho. Aber ebe, wenn de natürlich erscht no die zwei monat wo schaffsch verstriche losch und den ab em 1. Tag wo uf dr "stroos stohsch" zum RAV gosch, den darfsch lang lang warte bis mol wieder gäld uf em konto isch... und isch kei schöns gfühl.. wenn den 1-2 monate ohni stutz bisch und ei mahnig nach dr andere flatteret ins huus.