Transfers 2006/07

Diskussionen rund um den FCB.
carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

ich bi immerno für e charisteas dä söll rund 2,5 mill. koschte! aber ich weiss scho das es eher unrealistisch isch mit unserem vs :o aber so könnt me wenigschtens mol zeiche setze als FC BASEL in dr Schwyz, das me nid nume gäld ihnimmt sondern au mol e guete ersatz holt! usserdäm wär e systemwächsel nid mol so schlächt! zb. e 4-3-3

costanzo
zanni, majstorovic, nakata, berner
kuzmanovic, ergic, chipperfield
petric, (carignano, wen w. fit), caicedo

ufstellig no ohni neuzugäng!

aber ich fänds guet e magnin wo kei stamm me isch bim vfb als lv oder sogar dr streller wieder, wieder bi uns zha :cool: !

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

carigool hat geschrieben:ich bi immerno für e charisteas dä söll rund 2,5 mill. koschte! aber ich weiss scho das es eher unrealistisch isch mit unserem vs :o aber so könnt me wenigschtens mol zeiche setze als FC BASEL in dr Schwyz, das me nid nume gäld ihnimmt sondern au mol e guete ersatz holt! usserdäm wär e systemwächsel nid mol so schlächt! zb. e 4-3-3

costanzo
zanni, majstorovic, nakata, berner
kuzmanovic, ergic, chipperfield
petric, (carignano, wen w. fit), caicedo

ufstellig no ohni neuzugäng!

aber ich fänds guet e magnin wo kei stamm me isch bim vfb als lv oder sogar dr streller wieder, wieder bi uns zha :cool: !
Dr Streller wird im Winter eh wieder in d Superleague wächsle. Und wehe dr FCB versifft das wieder...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

John_Clark hat geschrieben:Dr Streller wird im Winter eh wieder in d Superleague wächsle.
viil friener, als dr lieb isch, wenn näggschte mittwuch dr txt wirdsch läse und am keita si nochfolger wirdsch schtoh seh :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

majster hat geschrieben:viil friener, als dr lieb isch, wenn näggschte mittwuch dr txt wirdsch läse und am keita si nochfolger wirdsch schtoh seh :p
also ich dänk kum das är wen är ind schwyz kunnt den zu basel, so isch är sicher nid, nimmi mol a :D

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

carigool hat geschrieben:also ich dänk kum das är wen är ind schwyz kunnt den zu basel, so isch är sicher nid, nimmi mol a :D
är isch au scho bi thun gsi, und wenn en dr fcb nid möcht, würde die egoistische motiv glaub im vordergrund schtoh. nid, dass das syni 1. option wär und traumdeschtination wär, aber wenn dr z s' einzig angebot wär, würd er das wohl nid usschloh, alles nur söldner. yb wär näbe basel wohl dr heissischt kandidat.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

majster hat geschrieben:är isch er au scho bi thun gsi, und wenn en dr fcb nid möcht, würde die egoistische motiv glaub im vordergrund schtoh. aber wenn nid zu basel, denn wohl zu yb. aber wenn dr z s' einzig angebot wär, würd er das wohl nid usschloh, alles nur söldner.
an yb han ich au dänk wen nid zu uns - aber damals isches öpis anders gsi wäge thun! är isch vo basel nach thun usglehnt worde.

aber ich dänke wen är zb. zu basel kunnt wird är (hoffentlich :o ) nüme so viel verletzigs päch ha

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

carigool hat geschrieben:also ich dänk kum das är wen är ind schwyz kunnt den zu basel, so isch är sicher nid, nimmi mol a :D
das dachte ich von lupo auch mal...
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

carigool hat geschrieben:an yb han ich au dänk wen nid zu uns - aber damals isches öpis anders gsi wäge thun! är isch vo basel nach thun usglehnt worde.

aber ich dänke wen är zb. zu basel kunnt wird är (hoffentlich :o ) nüme so viel verletzigs päch ha
ich setz immer no uff di benutzername. und wenn dr streller und dr carignao fit wäre, wärs dümmer, denn beidi zämme kasch nid bringe, denn wär dr schturm jo no dr grösser ballfriedhof als r jetzt scho isch. ;)

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

[quote="majster"]ich setz immer no uff di benutzername. und wenn dr streller und dr carignao fit wäre, wärs dümmer, denn beidi zämme kasch nid bringe, denn wär dr schturm jo no dr grösser ballfriedhof als r jetzt scho isch. ]

jo hesch rächt :D wen beidi zämme imene verein würde spiele und ......

aber ich ha wie so oft bi beidene hoffnig das beidi wieder fit wärde und längeri zyt spiele könne. ich ha damals immer an huggel und ergic glaubt, das sie wieder zrugg kömme und guet spiele könne, warum nid au jetzt?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

carigool hat geschrieben:jo hesch rächt :D wen beidi zämme imene verein würde spiele und ......

aber ich ha wie so oft bi beidene hoffnig das beidi wieder fit wärde und längeri zyt spiele könne. ich ha damals immer an huggel und ergic glaubt, das sie wieder zrugg kömme und guet spiele könne, warum nid au jetzt?
isch eifach alles e bitz dumm gloffe, denn beidi häm so viil ich weiss vorhär nie gross mit vrletzige z' kämpfe gha. das isch immer sone sälbverschtändlichkeit, dass eine, wo lang vrletzt gsi isch oder e baisse gha het, nüt mehr ka.
keine het zb mehr uff dr stefan huber gsetzt, obwohl är vor synere vrletzig ch-er natigooli gsi sich. dass ers nid vrlent het, hett r jo denn bym fcb ydruggsvoll bewyyse.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

John_Clark hat geschrieben:Dr Streller wird im Winter eh wieder in d Superleague wächsle. Und wehe dr FCB versifft das wieder...
Nomol ä Stürmer für d'Krankestation...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

John_Clark hat geschrieben:Dr Streller wird im Winter eh wieder in d Superleague wächsle. Und wehe dr FCB versifft das wieder...
streller kah gar nüd!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

brewz_bana hat geschrieben:streller kah gar nüd!
i hätt gärn wiider e schtürmer mit 13 hirundegool ;)

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

[quote="majster"]i hätt gärn wiider e schtürmer mit 13 hirundegool ]

Diä Statistik sit 03 liest sich nid viel besser als die vo Edu und Konsorte. :p

03-04 VfB Stuttgart 3 Tore, 13 Spiele Europ. W (-)
04-05 VfB Stuttgart 0 Tore 8 Spiele Europ. W. 1 Spiele (C3)
05-06 VfB Stuttgart 1 Tore, 6 Spiele Europ. W2 Spiele (C3)
05-06 1. FC Köln 3 Tore, 14 Spiele Europ. W (-)

Fazit: Hanswürste haben wir bereits genug...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Cocolores hat geschrieben:Diä Statistik sit 03 liest sich nid viel besser als die vo Edu und Konsorte. :p

03-04 VfB Stuttgart 3 Tore, 13 Spiele Europ. W (-)
04-05 VfB Stuttgart 0 Tore 8 Spiele Europ. W. 1 Spiele (C3)
05-06 VfB Stuttgart 1 Tore, 6 Spiele Europ. W2 Spiele (C3)
05-06 1. FC Köln 3 Tore, 14 Spiele Europ. W (-)

Fazit: Hanswürste haben wir bereits genug...
un dr gimenez bi marseille ? ;) so quervrglyych vrhebe nid immer.
mag er e obergurgge si für d' buli, solangs bi basel länge würd, wär mr dass no so egal. ;)

Doppelchnopf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Doppelchnopf »

majster hat geschrieben:dr ailton isch vor 2 joor torschützekönig gsi. in 2 joor ka me nid alles vrlerne, und au physischi ybuesse sin in dr asl wohl au uzfange, und soooo schlächt isch er bim hsv au nid gsi, immerhin hett er sich viili chance erarbeitet, und das isch scho mol e guets zeiche. ich vrschtand eifach die schtrategie nid, dr gross wehrt sich mit händ und fiess gege söttigi dive wie dr ailton oder dr nunez.
word!

dr chrigel isch jo au scho mitem kubi oder em haki fertig worde, wieso sölls nit au mitem ailton funktioniere...

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Shabani hat geschrieben:und heut verhandlungen mit zürich. guggsch du tagi
Wayne
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

SHELLibaum hat geschrieben:Wenn Esteban tatsächlich beim Z unterschreibt, dann muss unserer inexistenten Transferabteilung ein dickes Lob ausgesprochen werden... :rolleyes: Ist ja unglaublich, wenn einem, als FcB, alle Schweizer Juwelen weggekauft werden.
Vielleicht sollte der gute Seppe Zindel einen Spagat machen und der inexistenten Transferabteilung auf medienwirksame Weise ein wenig Leben einhauchen.

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Warum?
Die waren weder bei GC noch kosten sie ein Vermögen. Für Gigi & Konsorten also vollkommen uninteressant.
Deine Ironie ist fast schon beissend.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

[quote="majster"]i hätt gärn wiider e schtürmer mit 13 hirundegool ]

Ich öbe au. Bi Basel würd ärs wieder bringe (bi dene ASL-Gegner ämel), nid in dr Buli. Aber i hoff immer no, dass är uns alli überrasche wird.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

John_Clark hat geschrieben:Ich öbe au. Bi Basel würd ärs wieder bringe (bi dene ASL-Gegner ämel), nid in dr Buli. Aber i hoff immer no, dass är uns alli überrasche wird.
die debatte hett sich jo wahrsch. eh erübrigt.
im kaiser jargon formuliert: schau mer mal

HJK
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HJK »

...aus der heutigen baz...
hoffe das dieser text nicht schon gepostet wurde...

FCB steht vor Unterschrift von Cristiano

Christoph Kieslich

Die Verträge sind aufgesetzt, und heute wird damit gerechnet, dass aus dem Brasilianer Rodrigues dos Santos, genannt Cristiano, ein Basler wird.

Ein Dreijahresvertrag ist vorbereitet und mit dem abgebenden Verein, Roda Kerkarde, herrscht offenbar Einigung über einen Ablösebetrag, der im niedrigen sechsstelligen Bereich liegen dürfte. FCB-Chefscout Ruedi Zbinden meinte gestern Abend, dass die Verpflichtung des 25-jährigen Stürmers heute über die Bühne gehen dürfte. «Kurzfristig», so Zbinden, «hilft er uns am meisten.» Im Training in Basel machte sich Trainer Christian Gross ein Bild von den Qualitäten Cristianos, und dem Spieler selbst scheint es nach den ersten Eindrücken am Rheinknie zu gefallen.
Als schnell und trotz seiner Körpergrösse von 1,75 Metern mit einem guten Kopfballspiel ausgestattet hat Zbinden den Angreifer bei seinen Beobachtungen kennengelernt. Dass er schon seit 1996 in Holland lebt und spielt und deshalb keine lange Anlaufzeit benötigt, war ein weiteres Argument für den FCB, den Transfer zu forcieren. Als Mittler fungiert ein Berater, der schon bei den Verpflichtungen von Eduardo und Kléber beteiligt war.

hier noch seine Homepage: http://www.cristiano.nl/
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa

Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

HJK hat geschrieben:...aus der heutigen baz...
hoffe das dieser text nicht schon gepostet wurde...

FCB steht vor Unterschrift von Cristiano

Als schnell und trotz seiner Körpergrösse von 1,75 Metern mit einem guten Kopfballspiel ausgestattet hat Zbinden den Angreifer bei seinen Beobachtungen kennengelernt.
merci für e post, doch mol e erfreuligi mäldig in dr hoffnig, das uns dä wirgglig sofort öbbis nützt.

und am ruedi sini "beobachtige" sin sicher die glyyche gsi, wie alli forums expärte in de filmli vom cristiano gmacht hänn...dr ruedi het internet *g

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

Schad fürs Gäld!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

ZUGLO hat geschrieben:Schad fürs Gäld!
was söll jetzt de scheiss?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Rot-Blau Pat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rot-Blau Pat »

Jetzt gän mr däm Christiano e Chance! Wenigstens hän sie jetzt no e Stürmer
gholt.. das isch besser als gar nüt mache. Und wenn sich dr Eduardo nit
verletzt hätti, denn hätte sie au gar nüt gmacht.. so wie's usgseh het.
Obwohl die ungeniegendi Chanceuswärtig au scho letscht Saison in dr
Rückrunde do gsi isch.. aber ebbe..

Jetzt isch e neue Stürmer do (wenn er vor dr Unterschrift nit no abspringt).
Zwar kei Knipser wie er im Buche stoht.. aber e paar Goals (und e paar mehr
als dr Sterio und dr Edu gmacht hän) het er scho gmacht. Nach minere Rächnig
het er in de letschte 4 Johr 118 Isätz in dr oberste niederländische Liga gha
und derbi 42 goals gschosse. Das sin fascht 10 in ere Saison. Und das bi clubs
us em untere Mittelfäld. Bim FCB sotti er jo zu mehr Spielzyt und au Chancene
ko.. so hoffi das dä für 15 Goals guet isch!
eimol rot-blau - immer rot-blau

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

dasto hat geschrieben:was söll jetzt de scheiss?
es isch halt frytig :D
do magme nümme so viel kommuniziere

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Rony hat geschrieben:merci für e post, doch mol e erfreuligi mäldig in dr hoffnig, das uns dä wirgglig sofort öbbis nützt.

und am ruedi sini "beobachtige" sin sicher die glyyche gsi, wie alli forums expärte in de filmli vom cristiano gmacht hänn...dr ruedi het internet *g
ich tipp eher uff d'Playstation im Hotelzimmer....

sunrider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sunrider »

Wieso gibt man dem wie so vielen anderen einen 3 Jahresvertrag ? Reicht da nicht auch mal ein 1 Jahresvertrag mit Option ? ich möchte ja nicht nörgelnd klingen, aber muss es beim FCB immer grad ein Ewiger Vertrag sein ? Nun ja egal Immerhin hat der FCB nun den Eduardozwilling, zumindest vom Aussehen her (vielleicht nicht ganz so wie Eduardo aber auch nicht sonderlich weit entfernt) was solls.

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

sunrider hat geschrieben:Wieso gibt man dem wie so vielen anderen einen 3 Jahresvertrag ? Reicht da nicht auch mal ein 1 Jahresvertrag mit Option ? ich möchte ja nicht nörgelnd klingen, aber muss es beim FCB immer grad ein Ewiger Vertrag sein ? Nun ja egal Immerhin hat der FCB nun den Eduardozwilling, zumindest vom Aussehen her (vielleicht nicht ganz so wie Eduardo aber auch nicht sonderlich weit entfernt) was solls.
hat ja geheissen, er kommt nur kurzfristig als ergänzung. da sind drei jahre schon recht... :o

Gesperrt