so bitzli verrucht...klein aber fein...
ghetto flavour halt....

Ich ha no so ne art collage(e zimlig simpli) mit es paar choreofotti gfunde, wo ich nümme bruch(öppe 2 johr alt).Muttenzerkurve hat geschrieben:Solang s F-Projäggt no in dere Location däheime isch, müemer s beschte druss mache. Drum isch dini Idee ganz ganz sicher willkomme!! Ich würds ganz digg fände, wenn du amene Mäntig (näggschte Kurve-/Fanträff) paar "nätti Accessoires" vo dir mitnimmsch und se denn dört "in pose" stellsch. Und das zellt natürligg nit nur für di, sondern für alli wo öppis and "Location FP" wänn geh..!
Also auf.. däheime ummestöbere drmit mir alli s F-projäggt style.. !!
Scho klar, aber wie wers den mit abwechsle?Suffbrueder hat geschrieben:dr witz isch dases genau soviel lüt git wo am tsischtig nie zit hän..perpetuum mobile..
wieso kannst du nicht am montag ? ich sehe keinen grund, warum man sein leben nicht ein wenig flexibler gestalten soll.Stiffmeister hat geschrieben:Uffe drmit mini frog isch no offe....
sorry aber wärsch lieber go schloofeBadBlueBoy hat geschrieben:wieso kannst du nicht am montag ? ich sehe keinen grund, warum man sein leben nicht ein wenig flexibler gestalten soll.
oder ist es das typische
- montags hab ich badmington
- montags kommt meine frisösenfreundin zu besuch
- montags habe ich migräne
- montags gehe ich ins fitnesscenter
- montags habe ich eine sitzung
- montags kommt meine lieblingsserie
?
... das goht sicher nytt dr ganzi obe oder ?Stiffmeister hat geschrieben:... es git eifach sache vo me kum ka fern bliebe, was das in mim spezielle Fall isch ka dir jo egal si aber ...
wenns nytt wie veruggt pisst und abbelosst ... denn wirsch ganz sicher no e paar am fantisch vorfinde ...Stiffmeister hat geschrieben:Jä und du meinsch s wer no dr eint oder ander do wen ich so uf die elfi z obe würd itrudle?