Es isch e interessante Match gsii, vor allem in dr zwaite Halbzyt. Im eerschte Durchgang e usgliches Spiil ooni groossi Highlights; fir die greescht Uffreegig het e "Techtelmechtel" zwyschen em Hearts Assi-Coach John McGlynn und em Celtic-Trainer Gordon Strachan gsoorgt, baidi sinn vom Schiiri uff d Tribüne "versoorgt" woorde.
Noch dr Pause hänn d Hearts dr besser Start verwitscht und sinn durch dr Bednar in dr 50. Minute in Fiehrig gange. Celtic isch gschoggt gsii und vo de Jambos in dr Folg an d Wand gspiil woorde. Loogisch dernoo doorum s 2:0, wieder duur dr Bednar - hesch gmaint.....s Gool isch wääge Offside nit gää woorde, e klaare Fählentschaid! Entgäägen em Spiilverlauf het Celtic mit eme zuegegääbenermasse herrlige Konter duur dr Petrov in dr 67. Min. usgliche. Dernoo isch Celtic eenter besser gsii, gääge Schluss aber het me sich nimme weh gmacht, bis.......dr Lennon in dr 87. Min. mit eme katastrophaale Ruggbass dr Bednar "bedient" het. Dä het denn no gekonnt dr Celtic-Gooli Boruc usgspiilt und s entschaidend Gool gschosse.
Noch em Uswäärts-Sieg in Dunfermline zem Ufftaggt e Top-Saisonstart fir d Hearts, jetz goot's in dr 3. CL-Quali gööge AEK Athen (die hänn vor drei Joor GayC uusegheit).
Hearts-Celtic 2:1!
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
-
The Bacras
- Erfahrener Benutzer
Ein schweres Spiel für mich. Ich konnte nur noch Tickets im H ergattern. So musste ich mich zwischen einen kleinen Rotschopf der unglaubliche Schimpfwörter kannte und neben einen anderen Hearts-Fan setzen, der vor 4 Jahren ein Chealseasmile von einem Celticfan erhiert und somit nicht gut auf Supporter der grünweissen zu sprechen war. Nun als ich ihm meine Liebe zum FCB gestand, verzieh er mir auch, als ich beim 1:1 laut jubelte.
Nun im Grossen und Ganzen wars ein gutes Spiel, bei dem Hearts verdient gewann.
Weiss jemand wo man den Hearts Song downloaden kann? Seit diesem Spiel nerv ich meine Mitmenschen mit "Hearts, hearts glorious Hearts"
Nun im Grossen und Ganzen wars ein gutes Spiel, bei dem Hearts verdient gewann.
Weiss jemand wo man den Hearts Song downloaden kann? Seit diesem Spiel nerv ich meine Mitmenschen mit "Hearts, hearts glorious Hearts"