die geilschte Gschichtli us em Militär
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
mir händ mol s zweite e feldahschluss kaste miese bewache (oder so), het gheisse mir währdet det obe den abgholt wenns los goht... (isch eppe am 10ni am morge gsi)...
natürlich immer gnueg verpflägig drbi undso
wunderschöni sunneschien und alles drum und dra gha... gsehn mr unde d auteli so am 12i abfahre... dänge mr nei jetzt mien mr scho goh...
20minute, kei auteli chunt, 2 stund kei auteli chunt.
am halb 7ni am obet chunt dr kadi mit em kadimobile holt uns ab und findet: dr lefti und korpis händ euch zwei do obe vergässe, erst am HV isch ihne in sinn cho das mr allei do obe sind
schlussändlich hän mir mit em kadi in ussgang dörfe (will mr ei tag nüt gmacht händ, während die andere alles händ dörfe putze
) als entschädigung das mr vergässe worde sind... ahjo die andere händ det kaserne dörfe putze 
natürlich immer gnueg verpflägig drbi undso

wunderschöni sunneschien und alles drum und dra gha... gsehn mr unde d auteli so am 12i abfahre... dänge mr nei jetzt mien mr scho goh...
20minute, kei auteli chunt, 2 stund kei auteli chunt.
am halb 7ni am obet chunt dr kadi mit em kadimobile holt uns ab und findet: dr lefti und korpis händ euch zwei do obe vergässe, erst am HV isch ihne in sinn cho das mr allei do obe sind

schlussändlich hän mir mit em kadi in ussgang dörfe (will mr ei tag nüt gmacht händ, während die andere alles händ dörfe putze

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Die Zeit reicht nicht für eine komplette Niederschrift des ganzen. Und ich bin pekuniär nicht willens und fähig, eine Verlängerung zu beantragen (Kein Münz mehr).
Somit ist es dem PzGen überlassen, seine Verleumdungen bzw. Tatsachenbericht vom Stapel zu lassen.
Denn - ER war dabei und hat die Nacht überlebt...!
Somit ist es dem PzGen überlassen, seine Verleumdungen bzw. Tatsachenbericht vom Stapel zu lassen.
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Ha in dr RS Durchhaltewuch viel zwenig schloof becho, bi nach eim Daag ruhe am Sunnig znacht wider iigruggt. Am Drei am Morge chunnt mi das Leftiarsch go wegge, "sofort uffstoh und Fahrzüg vo Niederdorf nach Adelbode verschiebe im Konvoi" Total fertig stigi in dä Haflinger, mir fahre mit 50 KMH nach Adelbode. Dr Presidente hats aber nid gschafft, bi öppe am 4i am Morge binni ipennt, zieh s'Fahrzüg im Schloof uf e risegrossi Wise, und dr einzigi Gränzstei wit und breit triffi hoorgenau mit em lingge Vorderrad. Es het mer die ganzi Achse us em Chassis grisseund bis zur Hinterachs gschobe, Totalschade!
Bi vor Gricht cho, Freispruch!
Dr Bescht, am ändi vo dr RS het jede si Fahrzüg miesse go abgäh. Bim Appel isch jede zum Fahrzüg zueteilt worde. Am Schluss: "Dr Presidente chunnt au mit und fahrt mit mir!"
Schock, was söll das den? Am Fahrzügdepot acho het jede si iteilti Schüssle dörfe go putze. "Und dr Presidente chunnt mit mir" seit dr Adi. Är lauft mit mir hinter d'Kasärne und was stoht do? Mit total demolierte Haflinger!
O-Ton Adi: "Mir gän alles Material putzt zrugg, also Marsch, putze!"
Nochspiel: Ha kei Lust me gha uf dä Club. Bim näggschte WK binni eifach nid igruggt und ha die Gschicht als Vorwand gno. Ha im Arzt immer wider gseit: "Die zwinge mi zu Sache wonni nid will mache, ha Angscht!"
Buuum, Stämpfel, Untauglich!
Bi vor Gricht cho, Freispruch!
Dr Bescht, am ändi vo dr RS het jede si Fahrzüg miesse go abgäh. Bim Appel isch jede zum Fahrzüg zueteilt worde. Am Schluss: "Dr Presidente chunnt au mit und fahrt mit mir!"
Schock, was söll das den? Am Fahrzügdepot acho het jede si iteilti Schüssle dörfe go putze. "Und dr Presidente chunnt mit mir" seit dr Adi. Är lauft mit mir hinter d'Kasärne und was stoht do? Mit total demolierte Haflinger!
O-Ton Adi: "Mir gän alles Material putzt zrugg, also Marsch, putze!"
Nochspiel: Ha kei Lust me gha uf dä Club. Bim näggschte WK binni eifach nid igruggt und ha die Gschicht als Vorwand gno. Ha im Arzt immer wider gseit: "Die zwinge mi zu Sache wonni nid will mache, ha Angscht!"
Buuum, Stämpfel, Untauglich!

Copyrights @ el presidente!
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Jetzt hat der General Sie so gross angekündigt und dann sowas. Aber Verleumdungen und Tatsachenberichte gemixt - tönt nach was.Baron Zwingstein hat geschrieben:Die Zeit reicht nicht für eine komplette Niederschrift des ganzen. Und ich bin pekuniär nicht willens und fähig, eine Verlängerung zu beantragen (Kein Münz mehr).
Stanislaw, Sie haben's gehört!
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
S git numme ei gueti Gschich in Bezug uf s Militär und das isch die, woni vor e paar Joohr usgmuschteret worde bin und dene dr ganz Scheiss ha könne zrugg gäh! Wech mit der Scheisse!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
Naja bi uns isch in dr RS folgendes passiert. Natürlich isch dr coyote e ganze e liebe gsi und het müesse an Ostere Wach schiebe bi schönstem Wätter. Dr ganz Tag die Bude bewache mit 3 andere Nase isch uns den eifach z blöd worde und do mir e gschlosseni Kaserne gha händ und näb em Wachhüsli grad e Telefonkabine händ mir dänkt "SUPER". Also ab an Kiosk e Telefonkarte kaufe und e schöns Briefli schriebe, dass mir leider nid do sind jedoch über d Telefonkabine meh uns kontaktiere chan und unde dra isch d Nummere gstande.
Also mir ab e wunderschöne Tag am See gmacht und am Obe wieder zrugg cho und kei Sau het öpis gmerkt. Wie au isch schliesslich Ostere gsi und do chunt kein freiwillig cho luege! Das ganze händ mir e so über das Weekend praktiziert und am Mäntig am Obe sind den die andere au wiedre langsam iigruckt und mir händ de mist überstande!
Aber jetzt dr best am Mäntig am Morge wo mir in Reih und Glied dört gstande sind chunt plötzlich eine z seckle und hets nüm gseh. Jetzt sind uf em ganze Areal PC, Videogrät und jensti Sache wäg cho!
Naja das ganze het für uns den leider e Wuche knast geh gha will schlussendlich händ die e riese Loch in Haag gmacht gha!
ps. de mit dr gummisusi chunt e chli spöter...
Also mir ab e wunderschöne Tag am See gmacht und am Obe wieder zrugg cho und kei Sau het öpis gmerkt. Wie au isch schliesslich Ostere gsi und do chunt kein freiwillig cho luege! Das ganze händ mir e so über das Weekend praktiziert und am Mäntig am Obe sind den die andere au wiedre langsam iigruckt und mir händ de mist überstande!
Aber jetzt dr best am Mäntig am Morge wo mir in Reih und Glied dört gstande sind chunt plötzlich eine z seckle und hets nüm gseh. Jetzt sind uf em ganze Areal PC, Videogrät und jensti Sache wäg cho!

Naja das ganze het für uns den leider e Wuche knast geh gha will schlussendlich händ die e riese Loch in Haag gmacht gha!

ps. de mit dr gummisusi chunt e chli spöter...
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
-
- Erfahrener Benutzer
e kolleeg vo mir isch vor ainiger zyt in dr rs gsi. well är au fasnächtler isch und me ins militäär päggli jo gratis ka schigge, han i ihm e ganzes päggli voll räppli gschiggt.
dä isch daatsächlig mit däm päggli ins byyroo vom kommandant und het en gfrogt, eb är mol well wisse, wie's z basel an dr fasnacht amme so ussgsee wuurd...
är het denn fir dr räscht vom daag deerfe s byyroo butze
dä isch daatsächlig mit däm päggli ins byyroo vom kommandant und het en gfrogt, eb är mol well wisse, wie's z basel an dr fasnacht amme so ussgsee wuurd...
är het denn fir dr räscht vom daag deerfe s byyroo butze

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Schooffseggel hat geschrieben:e kolleeg vo mir isch vor ainiger zyt in dr rs gsi. well är au fasnächtler isch und me ins militäär päggli jo gratis ka schigge, han i ihm e ganzes päggli voll räppli gschiggt.
är het denn fir dr räscht vom daag deerfe s byyroo butze![]()

messiHeavy hat geschrieben:Übrigens, heit dir gwüsst dass me mit der Schuma nid cha Tee filtere? Hanis denkt, wenn me obe Tee inelot chunnt unde Wasser use... funktioniert nid!Aber schuma isch niemeh Luftdurchlässig worde. => Kaputt, hets e neui geh!

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Jo wenn das dr Kriegsfilter gsieh isch, vo glaub Aktivkohle drinn isch, denn isch er nochhär am Arsch. Isch glaub au nit grad billig dä Filter.Heavy hat geschrieben:Übrigens, heit dir gwüsst dass me mit der Schuma nid cha Tee filtere? Hanis denkt, wenn me obe Tee inelot chunnt unde Wasser use... funktioniert nid!Aber schuma isch niemeh Luftdurchlässig worde. => Kaputt, hets e neui geh!
- Keenig vo Basel
- Erfahrener Benutzer
Jäwoll und mit de Helm chasch geili Renne Veranstalte.Heavy hat geschrieben:Übrigens, heit dir gwüsst dass me mit der Schuma nid cha Tee filtere? Hanis denkt, wenn me obe Tee inelot chunnt unde Wasser use... funktioniert nid!Aber schuma isch niemeh Luftdurchlässig worde. => Kaputt, hets e neui geh!
Mit em Militärmaterial chasch so einiges an Schissdrägg mache.
z.B. An jedes Chnüü e Helm Binde. E Gürtel in dHand und sKamerädli zieht eim durch die ganzi Kasärne. Dr Helm isch nochhär an einere Stell eifach Blank und rostet immer, aber Hauptsach es macht Spass!

Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.
wk in moudon, spitsoldat pflege spez, einteilung ka...
1. wk (und letzter) meinerseits:
komme da mit der vollen ausrüstung an, keine ahnung was mich erwartet. stell mein zeugs vor dem eingang zum ka ab. da baut sich plötzlich einer vor mir auf, stramm, tenue correct garniert mit zürischnurre. er salutiert, ich perplex (dachte noch: mist, in die scheisse gelangt mit dem vorgesetzten ) salutiere auch halbbatzig. dann er mit fester stimme: "wir haben hier genau drei regeln an die du dich zu halten hast: 1. nicht grüssen 2. hängen 3. hängen! alles klar?" klar, klar
.
es gab aber eigentlich noch mehr regeln, nämlich das tenue correct. warum? ganz einfach, wenn man da über den kasernenplatz spatziert im tenue correct, ist entweder klar, dass da wk-soldaten unterwegs sind (keine unnötigen fickereien der instruktoren) oder man kann sich kleinere spässchen mit den noch unerfahren (2. oder 3. woche) rekis erlauben (die denken eh man sei offizier mit all den lustigen abzeichen). dazu kommt natürlich das klauen von offiziersabzeichen, wenn da wieder mal ein "wichtiges" meeting war. mit offiziersabzeichen lassen sich die spässchen mit den rekis noch ein wenig ausgiebiger ausleben. mein persönliche bestmarke: ein oberstabzeichen.
zurück zum empfang. der ziircher zeigt mir die unterkunft, stösst nem schlafenden welschen in die seite: "reveil! le nouveau!" "grmpf, ah oui, tu fumes?" "yep!" "bon, isch habe gras." "bon, isch habe mogge!" wir wurden freunde.
tagesablauf: bei frühschicht in der loge pennen und um 6h aufstehen, kaffee machen, baz, tagi, nzz, le temps dann blick lesen. ab 7h im stundentakt telefon beantworten: "ka, soldat baskick" "(irgend nen leutnant) ich hab da einen rekruten, dem gehts nicht besonders, ich glaub.." "paracetamol!" hörer auflegen und weiterlesen.
mittags: tenue obercorrect, in die fresshalle marschieren, hunderte rekis stehen an, alle hinten im stress, wir: "KÜCHEF!" küchef unterbricht den arbeitsablauf, kommt heran, hände schütteln, neuigkeiten austauschen, dann in den vorratsraum und mitnehmen, was es so braucht für all die kranken: offiziersschokolade, chips, wein und so.
abends: jeden abend kochten wir für uns selbst in der ka-küche (keiner hatte bock auf den normalen frass). je nachdem noch kurz vorher mit dem krankenwagen einkaufen fahren. vorspeise, hauptspeise, weisswein, rotwein, kiffen, zigarren rauchen...besoffen mit dem vorgesetzten arzt auf dem tisch tanzen, was man halt so macht...im suff fanden wirs auch mal witzig uns gegenseitig NaCl iv zu spritzen. geiles bild: in der einen hand nen joint, in der anderen vene ne spritze. das ganze unter aufsicht des arztes, der sich kaum noch noch auf den beinen halten konnte.
mmmh...da fallen mir plötzlich stories ein....schweizer männerfantasien
1. wk (und letzter) meinerseits:
komme da mit der vollen ausrüstung an, keine ahnung was mich erwartet. stell mein zeugs vor dem eingang zum ka ab. da baut sich plötzlich einer vor mir auf, stramm, tenue correct garniert mit zürischnurre. er salutiert, ich perplex (dachte noch: mist, in die scheisse gelangt mit dem vorgesetzten ) salutiere auch halbbatzig. dann er mit fester stimme: "wir haben hier genau drei regeln an die du dich zu halten hast: 1. nicht grüssen 2. hängen 3. hängen! alles klar?" klar, klar

es gab aber eigentlich noch mehr regeln, nämlich das tenue correct. warum? ganz einfach, wenn man da über den kasernenplatz spatziert im tenue correct, ist entweder klar, dass da wk-soldaten unterwegs sind (keine unnötigen fickereien der instruktoren) oder man kann sich kleinere spässchen mit den noch unerfahren (2. oder 3. woche) rekis erlauben (die denken eh man sei offizier mit all den lustigen abzeichen). dazu kommt natürlich das klauen von offiziersabzeichen, wenn da wieder mal ein "wichtiges" meeting war. mit offiziersabzeichen lassen sich die spässchen mit den rekis noch ein wenig ausgiebiger ausleben. mein persönliche bestmarke: ein oberstabzeichen.
zurück zum empfang. der ziircher zeigt mir die unterkunft, stösst nem schlafenden welschen in die seite: "reveil! le nouveau!" "grmpf, ah oui, tu fumes?" "yep!" "bon, isch habe gras." "bon, isch habe mogge!" wir wurden freunde.
tagesablauf: bei frühschicht in der loge pennen und um 6h aufstehen, kaffee machen, baz, tagi, nzz, le temps dann blick lesen. ab 7h im stundentakt telefon beantworten: "ka, soldat baskick" "(irgend nen leutnant) ich hab da einen rekruten, dem gehts nicht besonders, ich glaub.." "paracetamol!" hörer auflegen und weiterlesen.
mittags: tenue obercorrect, in die fresshalle marschieren, hunderte rekis stehen an, alle hinten im stress, wir: "KÜCHEF!" küchef unterbricht den arbeitsablauf, kommt heran, hände schütteln, neuigkeiten austauschen, dann in den vorratsraum und mitnehmen, was es so braucht für all die kranken: offiziersschokolade, chips, wein und so.
abends: jeden abend kochten wir für uns selbst in der ka-küche (keiner hatte bock auf den normalen frass). je nachdem noch kurz vorher mit dem krankenwagen einkaufen fahren. vorspeise, hauptspeise, weisswein, rotwein, kiffen, zigarren rauchen...besoffen mit dem vorgesetzten arzt auf dem tisch tanzen, was man halt so macht...im suff fanden wirs auch mal witzig uns gegenseitig NaCl iv zu spritzen. geiles bild: in der einen hand nen joint, in der anderen vene ne spritze. das ganze unter aufsicht des arztes, der sich kaum noch noch auf den beinen halten konnte.
mmmh...da fallen mir plötzlich stories ein....schweizer männerfantasien