Empfählenswärt?

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Also eher öbbis psychischs, wo me am Schluss zerscht gar nid druss kunnt?Prinzh hat geschrieben:Würde ich mir unbedingt ansehen. Sehr schräg und eifach genial.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Bingo!Diggi_Eier hat geschrieben:Also eher öbbis psychischs, wo me am Schluss zerscht gar nid druss kunnt?
Russe hat geschrieben:
d story sälber goht um dä vogel.....dj frankie wilde.....booom
tendenz: sehr empfählenswärt für alli partyköpf, hörgschädigti und drogeopfer!!
Tschöss, bi ich vrschrogge!!! Penner!tsakras hat geschrieben:keine ahnung um was es geht. auch die erklärung auf wikipedia ist leicht verwirrend. und schaut euch mal die offizielle seite des films an:
http://www.donniedarko.com/
ich denke, der film macht auf drogen mehr spass
tsakras hat geschrieben:ich bi verwirrt..
hett er euch aber gfalle?Eckfahne hat geschrieben:Ha mr dr Film grad mol wieder inezoge, isch scho abartig schreg...
isch au mi zämmefassig.Shurrican hat geschrieben:hett er euch aber gfalle?![]()
ha au mittem kolleg diskutiert was abgoht, schlussendli ergit irgendwie alles sinn, de donnie het sozsage vo de zuekunft träumt, isch schlussändli im bett bliebe liege, damit sini grossi liebi nid stirbt, mini kurzi these.
ich habe den movie heute zum 4. mal gesehen innerhalb von 2 jahren. eine klare erkenntnis ist dennoch unbestätigt... (darum liebe ich den streifen trotz amerikanischem klische drumherum)..Resistencia hat geschrieben:im grosse und ganze hed mr de film gfalle... aber scho zimli verwirrend.
In jedem Fall het är gfalle...Shurrican hat geschrieben:hett er euch aber gfalle?![]()
ha au mittem kolleg diskutiert was abgoht, schlussendli ergit irgendwie alles sinn, de donnie het sozsage vo de zuekunft träumt, isch schlussändli im bett bliebe liege, damit sini grossi liebi nid stirbt, mini kurzi these.