@teutoneteutone hat geschrieben:@cigan
Intolerantes Arschloch
@chartking
Intolerantes Arschloch
Dini Antwort anderersyts zügt vonere gränzelose Toleranz...au Du bisch nüt anders als e dumme (allerdings sehr e dumme) vorpubertäre Dreikäsehoch.
Und, hat sich Zanni über die Blumen gefreut?Zanninho hat geschrieben:Nein dein dein Ansatz ist zu weit hergeholt, geh mal an ein Training des FCB dann siehst Du das sind Menschen wie Du und ich. Und kannst auch mal ein paar Worte mit den Spielern wechseln, das kannst Du mit Bush nicht machen. Dann glaube mir Du wirst nie mehr über diesen oder jennen Spieler schimpfen oder gar schlimmer wie andere Leute Hass sähen. Es gibt sogar Leute die bringen den neuen Spieler des FCBs perönlich ins Training ein Geschenk mit, und glaub mir der jeweilige FCB Spieler kennt dich wenn er dich das nächste mal sieht.
Viellicht git er Dir eins zrugg, muesch kei Ihtritt me zahle chasch ind VIP Lounge gratis chasch dört dä Bonze Lachsbröttli vor der Nase wegschnappe usw.el presidente hat geschrieben:Ich ha alles gseit zu däm Thema. Wie du beschribsch, es sin alles Mensche, jo, wenn me si nöcher kennt gsehts anderscht us, jo. Was sölli den no schribe, hesch jo rächt.
Aber ych bring im MP keini Gschänggli, well ych dä ma nid cha schmecke.
![]()
Nei aber einigi Petric Gegner händs immer nonig Begriffe für das isch dr Thread nit schlecht.SubComandante hat geschrieben:Auch der hat offensichtlich soviel Stil, sich nicht auf einen solchen altbachenen Idiotenthread einzulassen.
Es wurde schon alles gesagt, die Fronten sind geklaert, lasst es gut sein. Amen.
Was bittescheen söll ych dört? Das isch dr letschti Ort wo ych e Match luege wött!Zanninho hat geschrieben:Viellicht git er Dir eins zrugg, muesch kei Ihtritt me zahle chasch ind VIP Lounge gratis chasch dört dä Bonze Lachsbröttli vor der Nase wegschnappe usw.![]()
ich hatte meinem Kumpel während des Spiels beim stande von 1:1 versprochen ein Jahr lang nichts mehr über Petricu sagen, wenn er den entscheidenden Treffer macht! Hat er aber ncihtBasel Fan 89 hat geschrieben:Was passiert wär wenn dür Mladen gege Züri in dür letzte Minute no 2-1 gmacht hät vor dür Zürcher![]()