Word Lou C. FireLou C. Fire hat geschrieben:sölli dini infantili pn poschte, wo mr gschiggt hesch?
und nai, y unterstütz nid dr FCZ, bisch bache oder was?

lis lieber mol mi post - und brobeir öpis drzue z brable wenn de fähig bisch...Zubi_rennt hat geschrieben:Word Lou C. Fire![]()
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
word was? kasch au irgend wie mol e aständigi ussag in dini postsZubi_rennt hat geschrieben:Word Lou C. Fire![]()
kennsche denn so guet?? das de si charakter chasch iischetze??cigán hat geschrieben: zum thema:
PETRIC RAUS!!! EWIGE HASS....wer ihn akzeptiert het isch unterschti..
nid nur d leischtig isch usschlaggebend..sonder au dr charakter....und
de isch mitem laub z vergliiche...
schuelferie??? definitiv...nur blöd kasch DU denn nüm die ganz ziit im forumZubi_rennt hat geschrieben:Hoffentlig sind Schulferie endlig verbi.![]()
Erstens das und an Valencia kämen sie sowieso nicht weiter.SHELLibaum hat geschrieben:el presidente hat recht.
in meinen augen gäbe es durchaus gründe für die zi!rücher zu sein. aber eben, man achte auf die gewählte verbform. diese wären z.b., dass die z'ler doppelbelastung hätten... hab nämlich ein ungutes bauchgefühl, dass sie dem rest der liga davonziehen könnten... UND weil RBS einfach ein drecksverein ist. aber wiexeit, "gäbe"...
wer joorelang über basel und dr fcb här zieht...witz verzellt und sichtanner hat geschrieben:kennsche denn so guet?? das de si charakter chasch iischetze??
oder händ i däm fall ali bsoffene e schlächte charakter??
I glaub do liegt e Missverständniss vor, i hilf genau so wenig wie Du am FCZ nur wenn e Schweizer Klub im Uefa Cup spielt hilf ich a dä Schweizer Klübs.cigán hat geschrieben: scho cool he, wemmer uf schützehilf us zh agwiese isch? was hilft dr e uefa
koeffiziänt wenn dr fcz meischter wird? findsch das au toll oder was?
schliesslich isches jo egal..hauptsach mir kömme ind cl? oder wa?
aber bim singecigán hat geschrieben:wer joorelang über basel und dr fcb här zieht...witz verzellt und sich
als basler hasser bekannt macht und spööter zu dem verein wächslet...
dem fehlts irgendwo....
oder het das öpe nüt mitem charakter ztue? glaub chum dasser de vertrag
bsoffe unterschribe het....
nein, aber alles was besoffene tun und denken ist grundsätzlich ehrlich. somit war dies eine handlung aus tiefstem herzen von madlen!tanner hat geschrieben:kennsche denn so guet?? das de si charakter chasch iischetze??
oder händ i däm fall ali bsoffene e schlächte charakter??
Normalerweise sind deine Einträge gut, aber wenn dir ein Post nicht passt so musst du nicht gleich alle Meinungen massregeln. Warum soll dieser Fred geschlossen werden, weil Leute gegen den FCZ oder MP wettern?mimösli hat geschrieben:Bitte Fred schliessen !!!!!!
Der Kindergarten ist wieder am üben fürs neue Schuljahr !!!![]()
![]()
![]()
aber sonst gehts noch gut?cigán hat geschrieben:scheiss mongi bisches....zubi_rennt....feindbild nummer einz...
nur kindische, billige iiträg wo eifach mol für mol zeige wie wenig
de vo dere ganze fanszene verstohsch und kapiersch....
mach uns allne en gfalle und schrieb nümme do inne..oder informier
di im vornherein emol richtig.....
zum thema:
PETRIC RAUS!!! EWIGE HASS....wer ihn akzeptiert het isch unterschti..
nid nur d leischtig isch usschlaggebend..sonder au dr charakter....und
de isch mitem laub z vergliiche...
hesch di jetzt für de biitraag agmäldeT? zu hart!!!alteschule hat geschrieben:aber sonst gehts noch gut?
ein forum ist da um verschiedene meinungen ans licht zu bringen!
offenbar bist du unfähig andere worte als die deinigen zu lesen.
lächerlich!
klar lese ich diese kacke die er schreibt.cigán hat geschrieben:hesch di jetzt für de biitraag agmäldeT? zu hart!!!
liis mol im zubi_rennt sini biiträg denn weisch wieso mir de user
ufe sack goht...und nid nur mir...
wennde mi würdisch kenne de wüsstisch dasi sehr wohl anderi als
mini meinige ka verstoh und au akzeptier..umgekehrt isches meischtens
aber leider nid eso....