RÜckgabe Der Jk

Diskussionen rund um den FCB.
Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

deepsleep hat geschrieben:Ich werde meine 2 JK (Balkon D5) auch bis Ende Jahr ruhen lassen und dann, falls von Seiten FCB kein Entgegenkommen ersichtlich ist, nicht verlängern.

Mit den CHF 580.00 kaufe ich mir dann ein Teleclub-Abo.

Habe auch mal noch einige Kollegen vom Balkon gefragt, was sie machen werden. Ist - mit bisher einer einzigen Ausnahme - einmütig pro Abwarten/Boykott.

Gruss
Deepsleep
:eek:

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

I ha au scho gseit dass ich mir denn mit der Zit e Karte im B hol. Jedoch bini mir sicher, dass ich das nid e Saison ushalt und mit der 1/2 Stürmerfuessball verleidet... drum lonis blibe.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Schooffseggel hat geschrieben:ha mini jk am morge vor em tobol-hiispiil zruggbrocht (was fir e schwarze daag! :( )
bi mir aber am iberleege, eb i mir nit e jk fir's B sott zuedue, ass i mi fcb wenigstens no ka gsee und denn dert uss solidarität mit dr kuurve aifach still aanehogge und d schnuure halte.
aber i ha das bim tobol-match mol teschtet, irgendwie isch das au kai richtigi alternatiive :o

das chasch au nid us masstab näh
do hets numme ferieverträtige gha wo ummegsässe sind

ha grad 2 lüt kennt wo immer dörte sind der räscht numme schmarozer :D

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

tanner hat geschrieben:[/B]

naja viel lüter isch es au suscht nid im B nur das den ä paar Nase mehr umehocke :D

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Cocolores hat geschrieben:naja viel lüter isch es au suscht au nid im B nur das den ä paar mehr umehocke :D
tzzzzzzzzzzz
frächdachs elände ;)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

HIGHLANDER hat geschrieben:Rip Fc Basel
Wenn die Hearts jetzt auch noch folgen, müsste man schon Congeli Fan werden ;)
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

tanner hat geschrieben:[/B]

s goot mer nit emol unbedingt um d lyt, wo dert gsi sin (obwool die, wo um mi ummegsässe sin scho elai e argumänt wäre, kai jk im B z kaufe!)
aber fir mi gheert d kuurve irgendwie zue me match im joggeli derzue!
viellicht isch es au numme, well i's erschte mol syt joore wieder e fcb-match im joggeli uss e me andere sichtwinggel ass uss em D parkett gsee ha, aber i waiss ehrlig gsait noonig, eb i mi do iberhaupt will dra gweene.
viellicht wär's au besser, dusse z blyybe. i ka unter de momentaane umständ nit singe im stadion, aber anderersyts halt i's fascht nit uss, am e match still dert z sitze (vor allem, wenn mi fcb spiilt!)
waiss ächt noonig, wie's sell wittergoo :(

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

als ehemaligerr präsi der ASB kann ich nur sagen, dass ich momentan alles boykottiere. was auch nur im entferntesten nach FCB riecht (ausser dem teletext, dafür bin ich zu süchtig)...

ich werde bis ende jahr mal abwarten, mein JK aber kaum erneuern lassen....
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

alter sack hat geschrieben:als ehemaligerr präsi der ASB kann ich nur sagen, dass ich momentan alles boykottiere. was auch nur im entferntesten nach FCB riecht (ausser dem teletext, dafür bin ich zu süchtig)...
Muss man das "riecht" wörtlich verstehen? Wenn ja, wie riecht der FCB (oder der Teletext)? Wenn nein, was ist mit dem FCB-Forum?
;)

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

[quote="Captain Sky"]Muss man das "riecht" wörtlich verstehen? Wenn ja, wie riecht der FCB (oder der Teletext)? Wenn nein, was ist mit dem FCB-Forum?
]

olet!!!!
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

Sacchi1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sacchi1 »

Güllä! Suomea suomeksi... ;)

Alkboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alkboy »

Habe vor dem Tobol Spiel eine SMS Umfrage bei meinen Leuten (Blue-Red City und andere) durchgeführt.
Von 30 Personen haben sich 25 gemeldet. 23 werden in nächster Zeit nicht mehr im Stadion erscheinen, 2 überlegen noch.
Der Vorstand wird sicher bald merken dass im D nichts mehr geht.
Hoffe die haben die Grösse und machen diesen Scheiss wieder rückgängig.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Schooffseggel hat geschrieben:s goot mer nit emol unbedingt um d lyt, wo dert gsi sin (obwool die, wo um mi ummegsässe sin scho elai e argumänt wäre, kai jk im B z kaufe!)
viellicht isch es au numme, well i's erschte mol syt joore wieder e fcb-match im joggeli uss e me andere sichtwinggel ass uss em D parkett gsee ha, aber i waiss ehrlig gsait noonig, eb i mi do iberhaupt will dra gweene.
viellicht wär's au besser, dusse z blyybe. i ka unter de momentaane umständ nit singe im stadion, aber anderersyts halt i's fascht nit uss, am e match still dert z sitze (vor allem, wenn mi fcb spiilt!)
mir händ au charte im B
tipp: setzti ane platz im B6 zoberscht und denn chasch au stoh

B6 sind frei wählbari tix und do frogt keine ob du im b 5 oder 6 es billet hesch
und denn chasch au stoh

mir stönd immer ( aber hoffemer für alli, dass es i der mk zunere für alli
bruchbari lösig chunnt ) i ghör jetzt eifach emol nid zu de pessimischte
au wenns mer no so verschisse got

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:mir händ au charte im B
tipp: setzti ane platz im B6 zoberscht und denn chasch au stoh

B6 sind frei wählbari tix und do frogt keine ob du im b 5 oder 6 es billet hesch
und denn chasch au stoh

mir stönd immer ( aber hoffemer für alli, dass es i der mk zunere für alli
bruchbari lösig chunnt ) i ghör jetzt eifach emol nid zu de pessimischte
au wenns mer no so verschisse got
balkon oder parkett?

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Schooffseggel hat geschrieben:balkon oder parkett?
parkett

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:parkett
merci
balkon wär mir zwar lieber (parkett erinneret mi irgendwie zfescht an d mk).
waisch du, eb's dert zer zyt no freii jooreskaarte git? (i ha kai luscht, mi fir s ganze ticketing aazmälde, numme zem rasch noocheluege, was fir byylje momentaan grad z ha wääre)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Schooffseggel hat geschrieben:merci
balkon wär mir zwar lieber (parkett erinneret mi irgendwie zfescht an d mk).
waisch du, eb's dert zer zyt no freii jooreskaarte git? (i ha kai luscht, mi fir s ganze ticketing aazmälde, numme zem rasch noocheluege, was fir byylje momentaan grad z ha wääre)
also im normale B gits no ( httme mir gseit ) au balkon und wenn dört e platz in der hinterste reihe nimsch, chasch au stoh
aber im famely corner nümme

hesch den dini charte scho zrugg gäh???

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

ein jeder drehe das ganze auf seine eigene art, aber die rückgabe der JK jetzt oder auf ende jahr ist ein pyrrhussieg. mit dem protest drückt man zwar seine unzufriedenheit mit der aktuellen situation aus, aber um den preis sich entweder über irgendwelche wege karten für ein einzelnes spiel zu organisieren, oder aber dem geschehen ganz wegzubleiben.

ein zu hoher preis für etwas, das einen im leben wohl länger begleitet und ans herz gewachsen ist als so manche beziehung - in der es wohl auch nicht immer harmonisch zugegangen ist.

in diesem sinne: die rückgabe ist keine option.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

@ tanner: hesch e pn

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

zul alpha 3 hat geschrieben: in diesem sinne: die rückgabe ist keine option.
interessant formuliert.
welche option gibts denn deiner meinung nach ?
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

Alkboy hat geschrieben:Habe vor dem Tobol Spiel eine SMS Umfrage bei meinen Leuten (Blue-Red City und andere) durchgeführt.
Von 30 Personen haben sich 25 gemeldet. 23 werden in nächster Zeit nicht mehr im Stadion erscheinen, 2 überlegen noch.
Der Vorstand wird sicher bald merken dass im D nichts mehr geht.
Hoffe die haben die Grösse und machen diesen Scheiss wieder rückgängig.
Leider werden sie das erst nach den 5 Geisterspielen merken, was je nach dem zu spät ist umrechtzeitig zu reagieren... :(

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

zul alpha 3 hat geschrieben:... in diesem sinne: die rückgabe ist keine option.
doch, dasch die ainzig opzion, wo öbbis bewirggt. well d JK isch in erschter line für dr fcb interesant, well er eso garantierti yynaame het, egal öbb du an matsch goosch oder nid. drum isch s au kai püruss-syyg, im gägedail, du kasch nochane wiider frei go tix kaufe wo und wenn de wilsch. und wenn de moll in de feerie/krank/uf gschäftsrais bisch, muesch nid duu dy drum kümmere, dass sich dy tix rentiert sondern dr fcb dass ers stadion füllt und soo zu sym stutz kunnt.

Corleone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corleone »

DanTheMan hat geschrieben:Leider werden sie das erst nach den 5 Geisterspielen merken, was je nach dem zu spät ist umrechtzeitig zu reagieren... :(
In zwei bis drei Wochen weiss der Verein immerhin, wie viele resp. wie wenige D-Fans sich registrieren lassen. Da er diese Zahlen im eigenen Interesse wohl kaum veröffentlichen wird, sind Umfragen momentan noch recht interessant. Wie repräsentativ sie sind, ist wieder eine andere Frage.

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

BadBlueBoy hat geschrieben:interessant formuliert.
welche option gibts denn deiner meinung nach ?
für mich persönlich [1] das bleiben in der MK oder aber der [2] wechsel in einen anderen sektor.

damit unterlaufe ich zwar nicht die registrierung aber wohl die schikane beim einlass und die hier bereits mehrfach formulierte rückstufung in einen fan 2. klasse.

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

kopfwee hat geschrieben:doch, dasch die ainzig opzion, wo öbbis bewirggt. well d JK isch in erschter line für dr fcb interesant, well er eso garantierti yynaame het, egal öbb du an matsch goosch oder nid. drum isch s au kai püruss-syyg, im gägedail, du kasch nochane wiider frei go tix kaufe wo und wenn de wilsch. und wenn de moll in de feerie/krank/uf gschäftsrais bisch, muesch nid duu dy drum kümmere, dass sich dy tix rentiert sondern dr fcb dass ers stadion füllt und soo zu sym stutz kunnt.
deine punkte sind nachvollziehbar, aber ich argumentiere im kontext der JK und des fcb nicht ausschliesslich aus der ökonomischen perspektive der nutzenmaximierung und produzentenbestrafung heraus.

für mich persönlich sind der besitz der JK und des mitgliederausweises bekenntnisse zum fcb - im guten wie auch im schlecht. die JK garantiert mir jederzeit den einlass zu einem spiel - egal welcher kategorie, weist mich als fcb-anhänger aus - wohlgemerkt nicht als fan und erspart mir die kosten und den stress der individuellen ticketbestellung - bei der ich mich jedes mal über die chf 10.- bearbeitungsgebühr nerve.

ich kann nachvollziehen, dass gewisse fans in der rückgabe die einzige möglichkeit sehen, sich gegenüber dem fcb-vorstand gehör zu verschaffen. wie gesagt, für mich ist der fcb mehr als gigi, laub und konsorten und die jetzt eingeleiteten massnahmen.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

zul alpha 3 hat geschrieben:für mich persönlich [1] das bleiben in der MK oder aber der [2] wechsel in einen anderen sektor.

damit unterlaufe ich zwar nicht die registrierung aber wohl die schikane beim einlass und die hier bereits mehrfach formulierte rückstufung in einen fan 2. klasse.
doch, du kasch d registrierig unterlaufe, wenn dr seggdoor wäggslisch:
darfsch aifach d karte nit lo umschriibe, sondern muesch si go zruggbringe, s gäld lo zruggzaale und e baar dääg speeter im e andere seggdoor e neii hoole.

Roginho
Benutzer

Beitrag von Roginho »

Schooffseggel hat geschrieben:doch, du kasch d registrierig unterlaufe, wenn dr seggdoor wäggslisch:
darfsch aifach d karte nit lo umschriibe, sondern muesch si go zruggbringe, s gäld lo zruggzaale und e baar dääg speeter im e andere seggdoor e neii hoole.
Do muesch nid mol ä paar Däg warte, ....ich i anegange, ha mini D-KArte anegsteckt und bi mit ere andere Karte usegloffe... ;)

mimösli
Erfahrener Benutzer

Von wegen, ewigi Treui !!??

Beitrag von mimösli »

Ich wird mini C- Charde sicher b`halte !!
Ich gang scho sit 20Johr an jede Match und wird das au witer due !!!

In dere Zyt hämmer scho mänge Sturm uberläbt, also wird uns die Kriese au nit ummhaue !! ;)

Eimol FCB immer FCB ;) :p
打っ掛ける

bachgrabe
Neuer Benutzer
Beitrag von bachgrabe »

ha zwey jooreskarte im D4 balkon..wird kaini spiel meh bsueche und wart mol ab, obs no änderige gitt bis ändi joor...

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Schooffseggel hat geschrieben:s goot mer nit emol unbedingt um d lyt, wo dert gsi sin (obwool die, wo um mi ummegsässe sin scho elai e argumänt wäre, kai jk im B z kaufe!)
Richte dein Wohnzimmer gemäss MK ein, im Hintergrund das Panorama Pic. + MK-Chorgesänge aus deiner Surround- Anlage.
Abonnierst Teleclub und lädst deine besten Kumpels ein. Den Nachbarn verteilst du gratis Valium.
Wenigstens als Übergangslösung. Es kommen schon wieder bessere FCB- Zeiten. ;)

Antworten