Schachteam FCB Forum
geil, im momänt sin mr scho 8 lüüt wo bim turnier mitmache
1. boring_student
2. d123
3. teutone
4. tolkien
5. aryton
6. nobae
7. ignorant_bl
8. vincent_vega
hoffentli mache dr fellow und dr athletas au no mit!
denn wäre mr 10 spiiler.. und ich würd denn es 11er turnier starte (will es 10er turnier chan mr leider ned starte)... irgendwo miesste mr denn no en 11te spiiler uuftribe.. (sigs do im forum) oder eifach en "extärne" nä.. eine vo dämfall ned fcb-fän isch......
mol luege
1. boring_student
2. d123
3. teutone
4. tolkien
5. aryton
6. nobae
7. ignorant_bl
8. vincent_vega
hoffentli mache dr fellow und dr athletas au no mit!
denn wäre mr 10 spiiler.. und ich würd denn es 11er turnier starte (will es 10er turnier chan mr leider ned starte)... irgendwo miesste mr denn no en 11te spiiler uuftribe.. (sigs do im forum) oder eifach en "extärne" nä.. eine vo dämfall ned fcb-fän isch......
mol luege
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
jede vo uns chan maximal 4 partie gliichziitig am laufe han (turnier-spiil).. wenn ei partie beändet isch, bechumsch e neui partie zuegwiise (sofärn es möglich isch)... so chan es au mol vorcho, dass me mol nur 1, 2, oder mol gar kei schpiil am laufe het.
Und jo, me muess gäge jede gägner 2x spiile.. 1x mit wiis, und 1x mit schwarz.
Dpartie föhn aber krüz und quer aa, ich gseh ned ganz dehinter mit was füreme system die genau tien sage wär genau gäge wär wenn wird spiile..
Dpartie föhn aber krüz und quer aa, ich gseh ned ganz dehinter mit was füreme system die genau tien sage wär genau gäge wär wenn wird spiile..
Schön dass es wieder ein Turnierchen gibtd123 hat geschrieben:jede vo uns chan maximal 4 partie gliichziitig am laufe han (turnier-spiil).. wenn ei partie beändet isch, bechumsch e neui partie zuegwiise (sofärn es möglich isch)... so chan es au mol vorcho, dass me mol nur 1, 2, oder mol gar kei schpiil am laufe het.

Mein Teamziel ende Februar wieder auf null zu sein wird schwer zu erreichen sein...aber ich bewege mich auf jeden Fall wieder aufwärts

-
- Erfahrener Benutzer
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Wenn du dini Games sehsch, denn hesch links 'Preferences'. Der git's ganz obe e Option 'postpone your games', die drugge, d Ahzahl Dääg und e Nochricht y und alles isch guet!
Ignorant und D123 liefern sich übrigens gerade ein spannendes Spiel!
Ignorant und D123 liefern sich übrigens gerade ein spannendes Spiel!
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Danke für die Blumen D123, habe aber gerade gegen Nobae übel verloren - ein Scheiss Zug und er liess mir keine Chance mehr ins Spiel zurück zu kommen.
Habe leider vorerst weder Zeit noch schlau Netzverbindung. Hoffe beides nächste Woche wieder zu haben.
Habe leider vorerst weder Zeit noch schlau Netzverbindung. Hoffe beides nächste Woche wieder zu haben.
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
- Wilhelm Busch
- Wilhelm Busch
Endlich isch mir mol en Exploit glungeTolkien hat geschrieben:Danke für die Blumen D123, habe aber gerade gegen Nobae übel verloren - ein Scheiss Zug und er liess mir keine Chance mehr ins Spiel zurück zu kommen.

sorry jungs, han mini spiil miesse postpone.. han ebbe die wuuche rächt viil ztue... han geschterd no en votrag gha und möcht jetzt au no es paar dääg chli uusruehe... und hüt und morn isch jo no fuessballl, do chömme die paar daag pause grad no gläge 
Aber am friitig wirdi widr fliisig spiile und mini erschte niederlage im turnier iifahre... (gäll tolkien, versprichs mir dass dus churz und schmärzlos machsch
)

Aber am friitig wirdi widr fliisig spiile und mini erschte niederlage im turnier iifahre... (gäll tolkien, versprichs mir dass dus churz und schmärzlos machsch

-
- Erfahrener Benutzer
Heute ist eines der schwärzesten Tage seit bestehen unseres Teams..
Wenn ich richtig gerechned habe, könnten wir heute erstmals unter -20 kommen, was das gesamte teamscore betrifft...
Heute musste ich 8 schmerzvolle niederlagen einstecken, bei 2 siegen und 1 remis.. bei den anderen teamspielen siehts ein wenig besser aus, aber gewonnen ist das noch nix...
ich hoffe wir kommen echt mal wieder aus diesem loch heraus und ich bin mir sicher, wir werden es irgendwann einmal schaffen und dann sind wir stärker denn je
ich habe fertig
Wenn ich richtig gerechned habe, könnten wir heute erstmals unter -20 kommen, was das gesamte teamscore betrifft...
Heute musste ich 8 schmerzvolle niederlagen einstecken, bei 2 siegen und 1 remis.. bei den anderen teamspielen siehts ein wenig besser aus, aber gewonnen ist das noch nix...
ich hoffe wir kommen echt mal wieder aus diesem loch heraus und ich bin mir sicher, wir werden es irgendwann einmal schaffen und dann sind wir stärker denn je

ich habe fertig
-
- Erfahrener Benutzer