Ich gniess das Wätter als wie meh!

Ha emoll e Venti g'ha aber dä isch mir "abhande" koh während 'me längere Usslanduffenthalt.Grga Mali hat geschrieben:Hähähähä Zemdil, hesch kei Ventilator oddr e Fuessbädli oddr so?
Falsch, Digge!Grga Mali hat geschrieben:2 Wuche Dominikanischi isch jo nid soooo lang...
Wenn ich numme wüsst, wär en g'muggt hett. Es stöhn so vieli glyychi umme!Grga Mali hat geschrieben:Jä und denn holsch dir dä nid zrugg?
Thailand?Zemdil hat geschrieben:Falsch, Digge!
Wenn ich numme wüsst, wär en g'muggt hett. Es stöhn so vieli glyychi umme!
Nai, muesch nid äxtra koh. Ich halt's scho uss ohni dä blödi Venti, dä macht eim eh numme roti Auge.Grga Mali hat geschrieben:Sell ych s fyr di cho mache?
Sag jezz wo du während dim "Uslandufenthalt" gsi bisch...
Das verzell ich dir denn emoll in dim Wohnwage. Aber erscht, wenn du e Neue kauft hesch. In die jetzigi Stinggbüxe kriegsch mi nid ine!Grga Mali hat geschrieben:Pozz heiland Donner, jezz gisch em aber! Reschpäggt! Zum schaffe oddr eifach so zur perseenligge Beluschtigung?
Alles klar! Wie wärs unter em Vorzältli? Wenn s so heiss isch wie jezz spielt sich eigentlich alles dert drunter ab und nid im Wage inne, chasch dir jo vorstelle wie warm das isch in somene Wage wenn d Sunne drufbrätscht.Zemdil hat geschrieben:Das verzell ich dir denn emoll in dim Wohnwage. Aber erscht, wenn du e Neue kauft hesch. In die jetzigi Stinggbüxe kriegsch mi nid ine!![]()
Nönönö .... das mieft sicher use und haut jede normale Mensch um.Grga Mali hat geschrieben:Alles klar! Wie wärs unter em Vorzältli? Wenn s so heiss isch wie jezz spielt sich eigentlich alles dert drunter ab und nid im Wage inne, chasch dir jo vorstelle wie warm das isch in somene Wage wenn d Sunne drufbrätscht.
Hyt zobe ab de halb nyyni?
Hör uff, mir wird schlächt, wenn ich numme scho dra dängg.Grga Mali hat geschrieben:Sicher nid! Das mieft doch nid use... Tssss. Wenn d Spiess emol uf em Grill sin, denn schmeggsch nyt me anders!
eifach nid im Summer! Ich vertrag dä scharfi Gschmagg vo altem Schweiss nid so rächt.Grga Mali hat geschrieben:Edith. Oddr sell ych emol zu dir heim cho?
Frisur?????'' Die 10 überigbliibene Fäädeli?AVATAR hat geschrieben:30° bei 32% luftfeuchtigkeit.............3 Ventilatoren im einsatz und die frisur hält![]()
zemdil isch es röckli..............er hat sooooooooooo heiss der arme![]()
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do