Es git doch so Dispenserfläschli, mit däne me ka Öl und Essig uf e Salat spraye. Wo gits in dr Region söttigi? Am liebschte us Glas, kei Plastik. E gwüssi Uswahl an verschidene Designs wär au no schön.
und no öppis wo mit em eigentliche Thema nüt ztue het:
D Kassierere het mer vorhär eins bache, wo-n-i d Gurke ufs Band glegt und zue ihre gseit ha, es freu mi, ihre gägenüber emol öppis langs usenäh z könne. Hoffentlig grieg i kei Huusverbot. Y weiss bald nüm wo ykaufe
k@rli o. hat geschrieben:y weiss bald nüm wo ykaufe
Es git doch so Dispenserfläschli, mit däne me ka Öl und Essig uf e Salat spraye. Wo gits in dr Region söttigi? Am liebschte us Glas, kei Plastik. E gwüssi Uswahl an verschidene Designs wär au no schön.
Füglistaller oder Tavolino!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
k@rli o. hat geschrieben:y weiss bald nüm wo ykaufe und no öppis wo mit em eigentliche Thema nüt ztue het:
D Kassierere het mer vorhär eins bache, wo-n-i d Gurke ufs Band glegt und zue ihre gseit ha, es freu mi, ihre gägenüber emol öppis langs usenäh z könne. Hoffentlig grieg i kei Huusverbot. Y weiss bald nüm wo ykaufe
k@rli o. hat geschrieben:y weiss bald nüm wo ykaufe
und no öppis wo mit em eigentliche Thema nüt ztue het:
he he...wenn du huusverbot kriegsch...sälber schuld... aber da spruch isch echt geil!!!! mi isch das gescht ähnlich was passiert...
bim coop an dr allschwilerstroos bim ich schnell go ykaufe...denn bim zahle het die chicca wo vor mir gsi isch ihri TAMPOM hinter ihre "coop nächstekasse schild" gstellt, ich ha rasierschuum gkauft...denn bim zahle het sie nur ihres züügs ( watte + schminkthings ), und ihre TAMPOM het sie eifach vergässe...
ich ha ihre denn uffmerktsam gmacht das die tampom nit mir ghoere...sie het sich nit amol entschuldigt....und ich ha zur ihre gsait: "hesch wieder bsuech vo dr roti tante?"
tja, sie isch knallrot gworde...
so what!
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat.«Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punktemehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
LeyMoBai hat geschrieben:...denn bim zahle het die chicca wo vor mir gsi isch ihri TAMPOM hinter ihre "coop nächstekasse schild" gstellt, ich ha rasierschuum gkauft...denn bim zahle het sie nur ihres züügs ( watte + schminkthings ), und ihre TAMPOM
so what!
Bisch jo kai Frau, dorum chame dr au nid bös si. Aber so fürs Allgemeinwüsse.... die Stöpsel heisse Tampon
Digge hat geschrieben:e sauglatt's gschichtli, het mi fascht vom hocker ghaue vor lache... sone tolle spruch!
bisch 15???
nei 51j schlimm gell...
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat.«Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punktemehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
k@rli o. hat geschrieben:y weiss bald nüm wo ykaufe und no öppis wo mit em eigentliche Thema nüt ztue het: