Es ist verdammt hart die Mannschaft nicht supporten zu koennen. Gestern wollte ich mir eine der "Szene Basel" DVD anschauen, habe es aber nicht fertig gebracht die DVD reinzuschieben.... ..Zu fest musste ich an die Bilder denken die kommen und die der Vorstand und der SFV anscheinend in Schweizer Stadien nicht mehr will.. ...zu fest haetten mich wieder die Emotionen gepackt an diese unvergleichbare, europa bekannte Stimmung im Park.. ..und ich wusste, dass es einfach nicht sein kann, dass der Vorstand so behaemmert und bloed ist, dass er darauf verzichten will?*?
Dann habe ich es gelassen und die DVD wieder weggeraeumt. Der Schmerz waere zu gross gewesen. Ich lief ins Bad, putzte mir die Zaehne, schaute in den Spiegel und sagte: Heul doch. So war mir zumute..
Es waere alles so ideal gewesen. Eine junge Mannschaft die den support braucht. Eine junge Mannschaft die vielleicht mit dem Support ueber sich hinaus wachsen kann. Eine junge Mannschaft die gekaempft haette unter der Fuehrung vom grossen Ivan Ergic... ...der FCB haette eine richtige emotionale Saison erleben koennen, mit geborenen Stars und neuen Helden..
...doch jetzt wird es unausweichbar Richtung Tabellenkeller gehen...
..und dann moechte ich sehen, wie toll die Stimmung im Stadion noch ist. Die Glory-Hunter aus dem C und A (natuerlich nicht alle gemeint) werden schneller verschwinden als das sie gekommen sind...
©Joerg Berger aus der MK..
- LaFamigliaCrew
- Erfahrener Benutzer
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion
Malko hat geschrieben:Do anschienend scho, wie isch dStimmig gsi? Im Ernscht!
s'isch definitiv schönner und d'stimmig um einiges besser, wenn alli im stadion sin - schad sind'er nid cho. trotzdäm hanis eigentlig no lässig gfunde, dass für einisch (do mues'mi dra gwöhne) jede het chönne e sprächchor aastimme und plötzlig ischs ganze stadion mitgange (nei, i will nid capo wärde und au chuum e andere wo im stadion gsi isch - miend jetzt nid aafo möchtegärncapo etc. schriibe). i cha mr guet vorstelle dass e paar 10jährigi e riese freud do dra gha hän (i wär in däm alter ins löchli gheit, wenn 12000 lüt im stadion mir hätte aafo noochsinge). d'stimmig im stadion isch während de internationale-quali-mätsch no nie soo bsunders guet gsi (werder mol usgnoh) und dorum hani mi ab däne 12000 wo döt gsi sin eigentlig no gfreut. isch e - bis anhin - eimooligs erläbnis gsi und mol öppis anders. i finds joggeli scho geiler mit're usverkaufte mk... einewäg isch dr allgemeini stimmigspegel nid vill anderscht verloffe wie an jedem andere match (wenn au einigi dezimel tiefer). e paar pfiff nach em usglich und denn isch gas gäh worde. i mues drzue saage, dasi (die letschte saisons) sälte im chueche inne hogg und so d'stimmig vo ussedra no chli besser mitbechum als wenn nonstop vo links und rächts brüllt wird (no offence, so isch nämmlig nid gmeint). und in däm vrgliich het dr räscht vom joggeli business as usual gha...
fazit: dr kärn vo dr mk (das wo'd mk usmacht) het gfählt. trotzdäm freu i mi scho jetzt uff dr neggscht match vom fcb, will sich in dr mannschaft öppis tuet, wo'n ich find - und i weiss i bi ellei mit däre meinig - positiv isch (und das isch das wo für mich wichtig isch)!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
sergipe hat geschrieben:Jo sicher, in 2 Mätch d'Meisterschaft verliere und nochher verlöhn alli Spieler sinkende Schiff. Die arme Spieler. Wenn sich die emol so würde in Arsch klemme wie d'fans supporte, wäre sie Wältmeister.

miemmer denn ufe bundesplatz go fiire?
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]