Es tut unheimlich weh...

Diskussionen rund um den FCB.
Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

king72 hat geschrieben:woher weisch das ich alt bi??? :eek:
Und wo bisch gsi in bosnie?

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

faederli hat geschrieben:wie wärs emol mit positivem Verhalte und guetem Support!! Hesch nit s Gfüehl das dr FCB stark unter Druck isch und das au intern niemert freud het an dene Massnahme. So macht meh alles nur viel schwerer. Wenns e 100% für alli perfekti Lösig git, den los, bringe

Ueber einzelni Sache lost sich mit dr Zit den scho rede, aber nit wemme boykotiert und sich abwendet und no mehr Druck uffbaut.
wenn von seiten des FCB´s etwas kommen würde, so nachdem motto "wir sind auch nicht so überzeugt von den massnahmen, möchten aber in zukunft mit euch das regeln" könnte dieses so schon funktionierenaber es kommt

nichts, nur es ist so und fertig..............

die MK befindet sich im selben dilemma wie der FCB und keine der beiden seiten möchte den ersten schritt tun da diese das gefühl haben sich dadurch in eine schlechtere verhandlungsposition zubringen.

verstehtst du was ich meine?
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

AVATAR hat geschrieben: die MK befindet sich im selben dilemma wie der FCB und keine der beiden seiten möchte den ersten schritt tun da diese das gefühl haben sich dadurch in eine schlechtere verhandlungsposition zubringen.

jo
und es isch halt wie im wohre läbe
irgendwenn frogschti wieso die sich eigentlich der grind ischlönd :(
und keine weisese meh, numme jede seit der anderi isch tschuld

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

tanner hat geschrieben:jo
und es isch halt wie im wohre läbe
irgendwenn frogschti wieso die sich eigentlich der grind ischlönd :(
und keine weisese meh, numme jede seit der anderi isch tschuld
was wäre nun die lösung, wer sollte den ersten schritt machen, wie sollte der schritt gemacht werden, kann dieser überhaupt gemacht werden....................... :o

fragen über fragen

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

AVATAR hat geschrieben:was wäre nun die lösung, wer sollte den ersten schritt machen, wie sollte der schritt gemacht werden, kann dieser überhaupt gemacht werden....................... :o

fragen über fragen
wie sagischs ame de chinder der gschider git noh :p

aber wär isch der gschider :p

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

tanner hat geschrieben:wie sagischs ame de chinder der gschider git noh :p

funktioniert hier leider nicht, da nur kompromisse möglich sind.

bei deinem spruch müsste die eine oder andere seite nachgeben und das ganze bedingungslos akzeptieren oder eben verwerfen.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

tanner hat geschrieben:wie sagischs ame de chinder der gschider git noh :p

bestroffsch du kinder aber au willkürlich und denne seisch ihne: d muetter het mi zwunge euch z stroffe, ich kah nüt mache. denne seisch ihne binnere anndere situation: wenn de hüt lieb sind denn luegt dr papi dass d strof ufhört. euri kinder saget denne sie löhn sich nit erprässe (und überhaupt wieso goht das jetzt plötzlich, han gmeint d muetter sitz am hebel) und denne stroffsch se eifach witer..

du spilsch praktisch mitem läbe vum andere..

p.s.: ich denke du weisch durch wases füre strof isch...

wenns um e normali menschlichi meinigsverschiedeheit goht denn gsehnis genau glich wie du, bzw hans in dr letschte 5 joore so gseh. aber was im letschte halbjohr (sit dezember) abgange isch, isch eifach nur no krank und ich wünsch dene lüt dr tot
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

AVATAR hat geschrieben:da gebe ich dir ja auch voll und ganz recht, es geht ja eigentlich auch nicht um die mannschaft. es geht doch nur um die vorschriften die neu verhängt wurden.

wie sollte den deiner meinung nach vorgegangen werden oder was wäre für dich eine vernüftige vergehensweise die du eventuelle auch unterstützen könntest?
für mich wäre es klasse, wenn alle im d wieder kommen würden. eine halbzeit boykott mit transparent und entsprechenden sprechchören. auch unterstützt mit entsprechenden flyer im stadion und danach dann zeigen wie gut die fans ihr team unterstützen.
es hat nun soviele junge im team welche sich vermutlich darauf gefreut hätten, auch einmal die prickelnde atmosphäre im stadion spüren zu dürfen.
erst schreit man nach den jungen und dann lässt man sie hängen.
finde ich traurig.

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

king72 hat geschrieben:für mich wäre es klasse, wenn alle im d wieder kommen würden. eine halbzeit boykott mit transparent und entsprechenden sprechchören. auch unterstützt mit entsprechenden flyer im stadion und danach dann zeigen wie gut die fans ihr team unterstützen.
es hat nun soviele junge im team welche sich vermutlich darauf gefreut hätten, auch einmal die prickelnde atmosphäre im stadion spüren zu dürfen.
erst schreit man nach den jungen und dann lässt man sie hängen.
finde ich traurig.
dürfte schwierig werden, da man diese ziemlich sicher nicht ins stadion bringen würde. gemäss den neuen vorschriften wird doch jedes von ihnen geprüft ;)

also würde ein solcher boykott oder demonstration nicht durchführbar sein, wie du sehen kannst, ist es nicht so einfach mit diesen massnahmen seine meinung kund zu tun!

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

Rheinkultur hat geschrieben:Und wo bisch gsi in bosnie?
bin ich nid gsi. und macht mir au nüt us.
und du bisch jetzt stolz das du emol a nem uswärtspiel gsi bisch, oder was?
wenn du scho uff bosnie gosch, warum dann nümm ins joggeli? isch eifach unlogisch die logik...... sorry

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

[quote="AVATAR"]dürfte schwierig werden, da man diese ziemlich sicher nicht ins stadion bringen würde. gemäss den neuen vorschriften wird doch jedes von ihnen geprüft ]

fahnen und transparente vorher registrieren lassen. ich denke das würde der fcb auch noch verstehen.
auch wie faederli sagte, jetzt wird der druck nur noch verstärkt und sowas mindert meiner meinung nach auch die gesprächsbereitschaft des fcb

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

king72 hat geschrieben:bin ich nid gsi. und macht mir au nüt us.
wenn du scho uff bosnie gosch, warum dann nümm ins joggeli? isch eifach unlogisch die logik...... sorry
du hesch agfange gha mit:
king72 hat geschrieben:Ich sag nur, ich find wenn man fan eines teams ist, unterstützt man es. so oder so.....
ha mi nur welle vergwissere, dass du au würklich e fan vom fcb bisch.
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

AVATAR hat geschrieben:wenn von seiten des FCB´s etwas kommen würde, so nachdem motto "wir sind auch nicht so überzeugt von den massnahmen, möchten aber in zukunft mit euch das regeln" könnte dieses so schon funktionierenaber es kommt

nichts, nur es ist so und fertig..............

die MK befindet sich im selben dilemma wie der FCB und keine der beiden seiten möchte den ersten schritt tun da diese das gefühl haben sich dadurch in eine schlechtere verhandlungsposition zubringen.

also von seiten der fans hat vorher auch keiner gefragt ob er auf´s feld stürmen darf, oder?
eine aktion löst immer eine reaktion aus.

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

NKBS hat geschrieben:du hesch agfange gha mit:

ha mi nur welle vergwissere, dass du au würklich e fan vom fcb bisch.
weisch uswärts go hängt au vom budget ab und das hett denn wieder weniger mit fan si oder nit z´tue. also halte mir doch ball flach und sind lieb zuenand.... :D

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

king72 hat geschrieben:bin ich nid gsi. und macht mir au nüt us.
S goht nit drum ob ich in bosnie gsi bi. Aber so wie Du redsch meinsch de bisch öpis bessers als die wo jetzt boykottiere. Du schribsch jo sälber meh söll s team unterstütze oder nit? Wiso denn nit in bosnie? Isches z ungemütlich?

Es brucht au lüt wo sich dr arsch ufrisse für dr fcb. Wenn alli so bequem wäre wie Du hättemer nit ei choreo gseh im joggeli usser si wär vom FCB gsponseret worde

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

king72 hat geschrieben:also von seiten der fans hat vorher auch keiner gefragt ob er auf´s feld stürmen darf, oder?
Nei aber si hän vorgschlaage e hag vor d mk z montiere oder?

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

king72 hat geschrieben:es hat nun soviele junge im team welche sich vermutlich darauf gefreut hätten, auch einmal die prickelnde atmosphäre im stadion spüren zu dürfen
Ich bin sicher, sie werden den Vorstand bald einmal fragen, wo denn die bei den Verhandlungen erwähnte und als Komm-Argument gepriesene Atmosphäre geblieben ist...

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

Rheinkultur hat geschrieben:S goht nit drum ob ich in bosnie gsi bi. Aber so wie Du redsch meinsch de bisch öpis bessers als die wo jetzt boykottiere. Du schribsch jo sälber meh söll s team unterstütze oder nit? Wiso denn nit in bosnie? Isches z ungemütlich?

Es brucht au lüt wo sich dr arsch ufrisse für dr fcb. Wenn alli so bequem wäre wie Du hättemer nit ei choreo gseh im joggeli usser si wär vom FCB gsponseret worde
wieso hesch dus Gfüehl das jede wo nit für dr Boykott isch will besser si als du. Er versuecht dir sini Meinig mitzteile. Also repektiers doch und er respiekiert di.
ich will widder Fuessball gseh!!!

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

Es brucht au lüt wo sich dr arsch ufrisse für dr fcb. Wenn alli so bequem wäre wie Du hättemer nit ei choreo gseh im joggeli usser si wär vom FCB gsponseret worde[/QUOTE]

... wenn du wüstisch..... :cool:

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

king72 hat geschrieben:also von seiten der fans hat vorher auch keiner gefragt ob er auf´s feld stürmen darf, oder?
nein, aber es waren auch nicht alle ;)

wenn ich dir eines auf die glocke haue, werden auch nicht alle meiner berufsgattung verurteilt............

eines dürfte uns ja wohl klar sein, die richtigen massnahmen zu finden ist garnicht so einfach. für beide seiten.

für mich kann es nur eine lösung geben und die wäre konstruktive gespräche mit allen beteiligten

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

Rheinkultur hat geschrieben:Nei aber si hän vorgschlaage e hag vor d mk z montiere oder?
hann ich au ghört, stimmt. aber s'hett keine geh. heisst jo nid das das denn e freifahrtschein isch, oder?
stadionordnung isch e teil des vertrags zwüschem fan und em fcb. wenn sie nid ighalte wird muess me handle.
handlet me nid und es passiert emol öppis (z.b. heysel), dann schreye alli, warum hennd ihr nüd gmacht. also wie de gsehsch au für dr fcb e blödi situation

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

[quote="AVATAR"]nein, aber es waren auch nicht alle ]

gebe dir recht mit gesprächen, aber soviel ich weiss wurde ja in der vergangenheit sehr viel gesprochen (gc etc). irgendwann ist halt mal fertig mit gesprächen und es wird gehandelt.

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

king72 hat geschrieben:gebe dir recht mit gesprächen, aber soviel ich weiss wurde ja in der vergangenheit sehr viel gesprochen (gc etc). irgendwann ist halt mal fertig mit gesprächen und es wird gehandelt.
kann gut möglich sein, eventuelle waren ja auf beiden seiten die falschen an den gesprächen?

obwohl ich als fan in der mk stehe und diese meine uneingeschränkte unterstützung erhält, fühle ich mich eher zu einem gemässigten verhandlungsstil hingezogen.

aber habe auch das gefühl das der boykott im moment das richtige mittel ist um eben solche gespräche zu fordern. es muss aber klar eine bereitschaft für solche signalisiert werden.

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

[quote="AVATAR"]nein, aber es waren auch nicht alle ]

do au no e verglich für di,

wenns brennt in dr Stadt, no löscht me dört wos brennt und me sprützt nit alli Hüser ab !!!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

@king72

Du bisch jo riesehuerre Vollidiot.... jo mir sölle e Halbzyt Boykottiere uns dodrzue vorhär Fichiere und denn eifach wieter Stimmig mache und hoffe das sich dr FCB-Vorstand sich uns erbarmt..

....weniger!

Dr FCB-Vorstand söll sich vrpisse, mir sin scho vor Ihm im Stadion gsi und wärde au nach Ihm no do si... d MK dänggt do in andere Dimensione für uns isch dr FCB nit eifach e kurze Läbensabschnitt sonders e läbenslangi Liebi...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

Nur So... hat geschrieben:@king72

Du bisch jo riesehuerre Vollidiot.... jo mir sölle e Halbzyt Boykottiere uns dodrzue vorhär Fichiere und denn eifach wieter Stimmig mache und hoffe das sich dr FCB-Vorstand sich uns erbarmt..

....weniger!

Dr FCB-Vorstand söll sich vrpisse, mir sin scho vor Ihm im Stadion gsi und wärde au nach Ihm no do si... d MK dänggt do in andere Dimensione für uns isch dr FCB nit eifach e kurze Läbensabschnitt sonders e läbenslangi Liebi...
ich dengg emol das wäge lüt wie dir die problematik überhaupt entstande isch.

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

faederli hat geschrieben:do au no e verglich für di,

wenns brennt in dr Stadt, no löscht me dört wos brennt und me sprützt nit alli Hüser ab !!!
ha ha ha, sicher spritzt man die anderen häuser ab. sonst könnten diese ja auch feuer fangen.

aber ich verstehe nicht ganz was du damit sagen willst :confused:

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Nur So... hat geschrieben:Du bisch jo riesehuerre Vollidiot.... ... d MK dänggt do in andere Dimensione für uns isch dr FCB nit eifach e kurze Läbensabschnitt sonders e läbenslangi Liebi...
Du als "Keeper of däm, wo d' MK dänggt" bisch uff die Art eher kontraproduktiv. ;)
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

king72 hat geschrieben:ich dengg emol das wäge lüt wie dir die problematik überhaupt entstande isch.
nöö eher weg lüüt wie dir!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

[quote="Nur So..."]@king72

Du bisch jo riesehuerre Vollidiot[quote]

super Argumentation, bravo

so hesch di selber qualifiziert, was solls

e kleine Tip: nimm di nit so wichtig!!!

Antworten