Transparänt

Diskussionen rund um den FCB.
dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

udu hat geschrieben:sali dasto

ich meinte auch nicht die leute welche die anderen angepöbelt haben. das ist schlicht nur dumm. aber ich meine auch das ist eine minderheit. mit einer aktion wie die von dir angesprochenen, werden sich dann aber weiter mit denen solidarisieren und das kann doch nicht das ziel sein.

griessli urs
siehe mein post an king72

ich meine nicht alle im c einfach mal verprpügeln, sondern mit einer truppe aufmarschen und plakate aufhängen, die geschlossen zueinander steht und den provokationen und androhungen ohne weiters keine beachtung schenken muss!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

dasto hat geschrieben:ich mein ned die lüüt go abschlah, sondern eifach das plakat vo lüüt ufghenkt werded, wo mer ned eifach so chan ischüchtere..
no comment ... :D

Bild
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

sergipe hat geschrieben:über chaoten herziehen und in der Situation nicht anders reagieren. So verlogen ist halt unsere Gesellschaft.
Ist ja nichts neues... Man sieht immer nur die Fehler der Anderen, vor allem die, wo man selber grosse Schwächen hat.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Querdängger hat geschrieben:nai, i ha das au beobachtet. Isch zwar nit ganz so dramatisch gsi, aber immerhin, si sin dra ghinderet worde, die uffzhänge. Leider isch es halt so, dass die andere Sektore scho nit solidarisch sin mit der MK. Und sälbscht MK isch öbbe e Drittel voll gsi, vergliche mit de andere Sektore absolut im Schnitt. Nur, e Fuessballspiel ohni MK isch halt ebe wie e Suppe ohni Salz, nämlig es fählt öbis wichtigs, d Stimming ! 11'000 Zueschauer find i sogar no e gueti Zueschauerzahl, denn dr Gegner isch nit attraktiv, es isch Feriezyt und vieli sin nach der WM Fuessball übersättigt.
wobi au dört wird sich das no ändere
mir sind jo im B7, schöni plätz, bis jetzt

händ doch die zum C1 übere e gitterhaag vo öppe 2,50 aangestellt und zwar vo obe bis ganz aabe

wenn de jetzt willsch hogge, gsesch usser s'gool vorem B nüttme ohne
gsiebleti sicht

has bis geschter nid ganz verstande, numme wenn i natürlich jetzt doinne
lys, dass es gwalttäter im C git, denn sötti jo grad froh si, dass sie uns vordene diend beschütze :D

nei ächt, mir händ den DANGGE an die drei stewarts, wo uns uffe balkon
gloo händ, doch noc chönne frei sicht gniesse

Bier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bier »

dasto hat geschrieben:ich mein ned die lüüt go abschlah, sondern eifach das plakat vo lüüt ufghenkt werded, wo mer ned eifach so chan ischüchtere..
muess me für d transparent nit au sone fahnepass oder so mache?!?!
i ha gester gläse, dass spruchbänder sowiso verbotte sind.. chumm nümm so recht druss..
[CENTER]das wort "vegetarier" kommt aus dem indianischen und bedeutet soviel wie: "zu dumm zum jagen!".[/CENTER]

[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

bulldogu2122 hat geschrieben:no comment ... :D

Bild
den tschegg ich net?

udu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von udu »

dasto hat geschrieben:siehe mein post an king72

ich meine nicht alle im c einfach mal verprpügeln, sondern mit einer truppe aufmarschen und plakate aufhängen, die geschlossen zueinander steht und den provokationen und androhungen ohne weiters keine beachtung schenken muss!
ich verstehe, was du meinst. das problem wird halt sein, dass in der momentan aufgeheizten stimmung, so etwas schnell eskalieren kann.

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Rheinkultur hat geschrieben:Glaubi au. Was meine die C-Lüt eigentlich wär si sinn. Reg mi grad uf dasi gescht nit im c gsi bi.
D MK meint aber wirklig, dass si im Stadion s sage hän. Si zahle am wenigschte Idritt vo alle Sektore und fühere sich so uf wie wenn ihne dr FCB und s Stadion ghöre würd. Mit däm Ufträtte mache si sich bi de übrige Zueschauer nur unbeliebt und dorum kunnts au zu so Situatione. Verstöhnt mi nit faslch, i ha gar nüt gege d MK, i bi sälber johrelang in dr MK stande, aber i ha eifach mehr vomene Fuessballspiel, wenn ich s Spiel vo dr Site anstatt vo hinterem Goal ka aluege. Das isch wirklig dr einzig Grund. Isch vermuetlig e Alterserschienig. :rolleyes:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

udu hat geschrieben:ich verstehe, was du meinst. das problem wird halt sein, dass in der momentan aufgeheizten stimmung, so etwas schnell eskalieren kann.
ich denke wenn nicht einzelne leute (kleine gruppen) es versuchen, sondern eine grössere, dass es dann automatisch zu weniger anpöbeleien kommt, wils ja nicht so einfach ist

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

[quote="Querdängger"]oder Leute wie ich, die ein Fussballspiel aus einer anderen optischen Perspektive ansehen wollen, nämlich so ungefähr von der Mittellinie aus. ]

Querdänker, ich will Niemandem auf die Füsse treten, war ja auch eine Weile auf Höhe Mittellinie im C. Insofern darf ich mir also ein Urteil erlauben, welches Gedankengut und welche Grundhaltung da tendenziell zum Tragen kommt ;)

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Querdängger hat geschrieben:D MK meint aber wirklig, dass si im Stadion s sage hän. Si zahle am wenigschte Idritt vo alle Sektore und fühere sich so uf wie wenn ihne dr FCB und s Stadion ghöre würd.
Aaaaaha. Soviel zum Stichwort dumme Pauschalisierungen. Danke Querdenker, schade.

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

mimpfeli hat geschrieben:Was soll daran falsch sein wenn ein paar Leutchens (D oder C oder auch B) zusammen ins C sitzen und Transpis aufhängen?!? Ich steig da nicht dahinter....
Gut, dann komme ich (wenn die Kurve mal wieder voll sein sollte) mal mit ein paar "Chäschte" ins D und häng eifach mol transpis uff.....
Wie verständnisvoll wird me denn wohl reagiere??? :confused:

Scönling
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scönling »

Querdängger hat geschrieben:D MK meint aber wirklig, dass si im Stadion s sage hän. Si zahle am wenigschte Idritt vo alle Sektore und fühere sich so uf wie wenn ihne dr FCB und s Stadion ghöre würd. Mit däm Ufträtte mache si sich bi de übrige Zueschauer nur unbeliebt und dorum kunnts au zu so Situatione. Verstöhnt mi nit faslch, i ha gar nüt gege d MK, i bi sälber johrelang in dr MK stande, aber i ha eifach mehr vomene Fuessballspiel, wenn ich s Spiel vo dr Site anstatt vo hinterem Goal ka aluege. Das isch wirklig dr einzig Grund. Isch vermuetlig e Alterserschienig. :rolleyes:
aber wie het das chönne bassiere?
video gseh? alli zämme gumbt, gsunge, zündet....

zämme kämpfe!!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

king72 hat geschrieben:Gut, dann komme ich (wenn die Kurve mal wieder voll sein sollte) mal mit ein paar "Chäschte" ins D und häng eifach mol transpis uff.....
Tu was Du nicht lassen kannst. Ich seh das Problem nicht.

riverorange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von riverorange »

[quote="Pippo Inzaghi"]Dass der stinksaure Typ (falls es nicht doch irgendwie du selber warst, das mit "Der Kolleg" ist doch etwas durchsichtig) dann einen Jungen bekämpft, der genau die Dinge kritisieren möchte, die dich (äääh deinen "Kollegen" ]

Willst dun einen Scan von meinem Ticket?
Ist klar, ich habe mir erlaubt jemanden aus der MK zu kritisieren, schon bin ich der Pöse Pursche der kein Transparent wollte. Hört doch makl auf mit dieser Selbstherrlichkeit. Was ihr macht ist gut und richtig (Boykott), aber wenn die MK nicht auf Zuschauer aus anderen Sektoren zugeht und das Gespräch sucht, geht denen alles was ihr macht am Ar.... vorbei. Ihr könnt Euch ja dann weiter über alle aufregen, helfen wird es nichts.

Ich fands lächerlich, das die Typen "Use, use " geschrien haben. Aber es gibt diese pauschalisirende Geisteshaltung auch im C und mit Konfrontation Eureseits wird das garantiert so bleiben.
Thin about it.

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

king72 hat geschrieben:Gut, dann komme ich (wenn die Kurve mal wieder voll sein sollte) mal mit ein paar "Chäschte" ins D und häng eifach mol transpis uff.....
wenn d transpis fir e gueti sach sin ... denn wird dir sogar gholfe s transpi uffe z hebe und befeschtige ... :cool:
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

auau, dank dir
weisi jetzt wiso ysbäre am usstärbe sind :D :mad:

M!VV!
Benutzer

Beitrag von M!VV! »

Bild

Bild

Bild

M!VV!
Benutzer

Beitrag von M!VV! »

Bild

Bild

Bild

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

bulldogu2122 hat geschrieben:wenn d transpis fir e gueti sach sin ... denn wird dir sogar gholfe s transpi uffe z hebe und befeschtige ... :cool:
da sind mir bim punggt. nid alli im C und au in andre sektore finde euri aktion e gueti sach!!
ich red jetzt nid vo mir. das sind eifach reaktione die ich geschtern im C3 Balkon uffgschnappt ha. und zwar von der mehrheit der masse!!

Dave
Erfahrener Benutzer

ich kenn dr transpiverhinderer us em C

Beitrag von Dave »

sniper hat geschrieben:@tanner:het gnueg transpis im joggeli gha nume is praktisch unmöglich eins ufzhänke!!die lüt wos im sektor C probiert händ sind grad vo zuschauer dra ghinderet worde und zwar mit umeschupfe,umerisse und adrohige vo gwalt wered desse sind sie alls chaote,hooligens scheiss mk lüt und no viel übleri sache beschimpft worde!!aber glaub am schlimmschte isch gsi das alli mit "USE USE" rüef skandiert händ!!HA viel toleranz und verstand au anderi meinige aber das was geschter döt passiert isch,isch untersti!! :mad: :mad: :mad: :mad:
und jetzt kunnt dr pienlichschti, hüt in dr znünipause verzellt mir eine gross er heig 2 ghinderet im C e transpi ufzhänge.
mir het's grad dr huet gluepft, ha mit dem betreffende scho e paar wortgfecht wegem 13.5 und de uswirkige kah (sunscht isch er eigentlich e guete typ)
ich glaub mir schwätze die nägschte paar wuche nümme mitenand.
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

king72 hat geschrieben:da sind mir bim punggt. nid alli im C und au in andre sektore finde euri aktion e gueti sach!!
ich red jetzt nid vo mir. das sind eifach reaktione die ich geschtern im C3 Balkon uffgschnappt ha. und zwar von der mehrheit der masse!!
Und wie isch das nonemol gange mit freier Meinigsüsserig?!?

Eeeh, wenn ich will e Transpi 'Pro Boykott' uffe hebe, isch doch das mini Sach....?!?

Aber ebbe, es gitt als Lütt im C die sinn glyycher als glyych....

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

stimmt, habe ich doch glatt vergessen. bei euch hängen ja so viele fahnen und transparente....................
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Dave hat geschrieben:und jetzt kunnt dr pienlichschti, hüt in dr znünipause verzellt mir eine gross er heig 2 ghinderet im C e transpi ufzhänge.
mir het's grad dr huet gluepft, ha mit dem betreffende scho e paar wortgfecht wegem 13.5 und de uswirkige kah (sunscht isch er eigentlich e guete typ)
muaha so en bachel...

diffidati
Benutzer

Beitrag von diffidati »

Dave hat geschrieben:und jetzt kunnt dr pienlichschti, hüt in dr znünipause verzellt mir eine gross er heig 2 ghinderet im C e transpi ufzhänge.
du bisch eifacht dr geilsch siech wo's git :D

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

riverorange hat geschrieben:Aber es gibt diese pauschalisirende Geisteshaltung auch im C und mit Konfrontation Eureseits wird das garantiert so bleiben.
Thin about it.
Sorry aber i mues eifach schmunzle. Du pauschalisiersch voller Vorurteil und wirfsch mir vor das ich täti pauschalisiere und Vorurteil hätti ;)

Nix für unguet, mag nid stürme. Isch sunscht sch miehsam gnueg. Bi sich sälber und bi Anderne s'Genau Gliche komplett andersch z'beurteile und z'erläbe isch übrigens e allgemeini menschligi Schwächi, bisch also in bester Gsellschaft ;)

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

AVATAR hat geschrieben:stimmt, habe ich doch glatt vergessen. bei euch hängen ja so viele fahnen und transparente....................
es goht ums Verständis zeige. Um nüt anders!! Aber wenn Zwei das gleiche tun ist es nicht das selbe!!

fausto klaus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fausto klaus »

ich hoff, dass är merke wird, dass si velo- oder autopneu hüt uf heimwäg massiv an luft verlore hän....

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

king72 hat geschrieben:da sind mir bim punggt. nid alli im C und au in andre sektore finde euri aktion e gueti sach!!
Isch doch überhaupt kei Problem, Jedem si Meinig!

Der Punkt isch doch dä, dass me anderi nid dra z'hindere het, ihri Meinig z'verbreite. Oder het dir schomol eine vo dr MK mit Füscht droht und di umegschupft wennde "use use" oder sunscht e Meinigsüsserig im Stadion zum Beste gä hesch? Na?

DAS isch doch dr Punkt. Wemme sich sälber so erwachse und so toll gseht, sott me doch in der Lag si, e anderi Meinig im Stadion z'akzeptiere.

Aber ebbe, wieni em orangschige Fluss scho gschriebe ha, das isch natürlich öbbis gaaaaaaaaaaaanz gaaaaaaanz Anders ;)

king72
Erfahrener Benutzer

Beitrag von king72 »

[quote="Pippo Inzaghi"]Isch doch überhaupt kei Problem, Jedem si Meinig!

Der Punkt isch doch dä, dass me anderi nid dra z'hindere het, ihri Meinig z'verbreite. Oder het dir schomol eine vo dr MK mit Füscht droht und di umegschupft wennde "use use" oder sunscht e Meinigsüsserig im Stadion zum Beste gä hesch? Na?

DAS isch doch dr Punkt. Wemme sich sälber so erwachse und so toll gseht, sott me doch in der Lag si, e anderi Meinig im Stadion z'akzeptiere.

Aber ebbe, wieni em orangschige Fluss scho gschriebe ha, das isch natürlich öbbis gaaaaaaaaaaaanz gaaaaaaanz Anders ]

Also wenn ich e meinig nid verträte ka möcht ich au nid so es transchpi vor minere nase ha!!
d.h. jetzt nid das ich euri meinig nid vertritt. aber ich befürworts au nid.

Antworten