Angst beim FCB!

Diskussionen rund um den FCB.
Grock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grock »

Joggeli hat geschrieben: Ich hatte um schriftliche Stellungnahme gebeten, trotzdem kam ein Anruf - denke das Telefon zur Hand nehmen geht schneller und einfacher als ein paar dutzend Briefe zu schreiben und wie auch schon erwähnt wurde, man kann ihn auf seinen Aussagen am Telefon nicht behaften.
Ich habe direkt um eine schriftliche Antwort gebeten, damit ich Herrn Laub korrekt zitieren kann, da ich im Moment nicht fähig bin das Gespräch aufzuzeichnen! Habe seit dem nichts mehr gehört, interessant, oder?
It's all in the game

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

redangel hat geschrieben:Aso irgendwo miendr Euch scho langsam entscheide.
Es wird gwäfflet gmotzt und gmacht dass d Fans nid mit iibezoge worde sin und jetzt wo si perseenlig kontaktiert wärde ischs au wieder nid rächt.

Es het User gäh wo nacheme Gspräch mit em Laub do inne Lüt ufgforderet het, will dr Laub aagääblich mittlerwiile anere Gsprächsrundi interessiert sig.

Und es isch wider gwäffelet worde.

Jä dr Laub het uns Fans scho oft verarscht, aaglooge. Dr Schwindel Zindel het au des öfteren d Woohrheit elegant verschwiige, umdrüllt.

Binere jetzige Sitzig wo dr Laub mit einige mehrere zämme wurd sitze chönnt me e Protokoll mache.

Verdammt i bi au sauer wäg dene ganze Massnahme. Aber zur Ziit hani ächt s Gfühl, wieni schomol gschriebe ha,
"D Fronte verhärte sich und es goht nüm um die eigentlichi Sache, sondern nur no wär gwünnt."

Nei i bi kai Laub-Fründ und nei i akzeptier die Massnahme au nid und jä ich befürwort dr Boykott absolut, aber i ha verdammt nomol immer no Hoffnig dass me e konstruktivi Lösig cha finde. Und zwar gmeinsam.
dr Zindel het so viel z saage wie dr werni als Präsi gha het...

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

redangel hat geschrieben:"D Fronte verhärte sich und es goht nüm um die eigentlichi Sache, sondern nur no wär gwünnt."
sone scheiss! und es goht sehr wohl öppis. ich meintis dass grad gestert s FP no e sitzig kah het. wenn öppis positivs ussekoh wär, hättemr sicher scho öppis ghört. es lauft ständig öppis nur will mr halt nümme mitem laub rede. zuedem: was willsch im moment diskutiere wenn mir die massnahme nit akzeptiere wend und sie nit drvo wend abrügge und saget sie seiget z zwunge worde, sie könnet eh nüt mache? wenn du e lösig hesch, kasch mr pn schriebe, wenn nit, bisch genauso gschiid wie ich!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

tanner hat geschrieben:denn lüt doch ah, und froog das, sag ihm was du würdsch akzeptiere
und was nit, oder was me no chönnti mache

aber schriebe und rede sind halt 2 paar schueh
finds schaad dass die vo der chance drugsch :D

und wenn der au gseit het bini ( bis jetzte ) immer no der meinig, dass me glich differenziert
aber offe für vorschläg das ganzi sötti aagoh
aber ohni si meinig, sini gfühl der protest gäge sganze z'vergässe

me cha proestiere, boykottiere aber trotzdäm zueloose
Drucke due mi ganz sicher nit. Bi scho 2 mol bi ihm im büro gstande wo mr öpis nit passt het. An däm ligts nit. Weiss aber genau wies wird usecho. Dorum lohnis lieber bliibe.

glaub mr ich würd lieber mit ihm unter 4 auge rede als übers telefon. Aber ich ha kei bock (meh).

Dr 2 Teil vo dim Post verstandi ehrlich gseit nit ganz. Bitz e wirri sach.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Asselerade hat geschrieben:sone scheiss! und es goht sehr wohl öppis. ich meintis dass grad gestert s FP no e sitzig kah het. wenn öppis positivs ussekoh wär, hättemr sicher scho öppis ghört. es lauft ständig öppis nur will mr halt nümme mitem laub rede. zuedem: was willsch im moment diskutiere wenn mir die massnahme nit akzeptiere wend und sie nit drvo wend abrügge und saget sie seiget z zwunge worde, sie könnet eh nüt mache? wenn du e lösig hesch, kasch mr pn schriebe, wenn nit, bisch genauso gschiid wie ich!
z.B. über es anders handhabe??? vo dene massnahme

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

beginner hat geschrieben:dr Zindel het so viel z saage wie dr werni als Präsi gha het...
ABER wär ich dr Zindel und nid iiverstande mit däm, wonich tagtäglich an Liege miesst verbreite, ich hätt scho längschtens dr Huet gno....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

tanner hat geschrieben:z.B. über es anders handhabe??? vo dene massnahme
anders handhabe? geht nicht, wennschon müsste es heissen: andere massnahmen! und da wird der fcb im moment noch nicht einlenken!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Asselerade hat geschrieben:sone scheiss! und es goht sehr wohl öppis. ich meintis dass grad gestert s FP no e sitzig kah het. wenn öppis positivs ussekoh wär, hättemr sicher scho öppis ghört. es lauft ständig öppis nur will mr halt nümme mitem laub rede. zuedem: was willsch im moment diskutiere wenn mir die massnahme nit akzeptiere wend und sie nit drvo wend abrügge und saget sie seiget z zwunge worde, sie könnet eh nüt mache? wenn du e lösig hesch, kasch mr pn schriebe, wenn nit, bisch genauso gschiid wie ich!
Ball schön flach halte....
i ha weder behauptet es goht nüd, no hani behauptet i sig gschiider als du.
Mit mim Iitrag hani mini Bedängge und d Gfoohre zu dr Entwicklig vo dere ganze Sach welle üssere.

Boykott isch guet und rächt, ich persönlich gib mi aber nid dermit z Friede eifach emol z proteschtiere. Au wenns villicht blauäugig oder naiv mag wirgge, ich ha d Hoffnig uf anderi Lösigsaasätz nonig ufgäh.

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

So wie hier diskutiert kommen wir auf jeden fall nîcht weiter :(
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Rheinkultur hat geschrieben:Dr laub versuecht mir sit letscht Do immer widder azlüte. Zerscht hani d Nr. nit kennt und wg. däm nit abgnoh. Am nägschte Tag hani e mail becho er würd mi probiere z erreiche und er würd die agsprochene Pünkt gärn mit mir persönlich bespräche.

Hanem nie zruck glüte welli kei bock gha ha uf däm si gschwafel. Ich dänk es wär eh eskaliert am telefon well mi chaner nit eifach so bezirze wie vili anderi. Jetzt schribem zobe e mail er söll sich schriftlich mälde. Und ich wird au schriibe dass ich das so will well ich weiss dass dr laub liegt bi jedem wort woner uselost. Nimmt mi wunder ob er das au im mail würd schriibe wg. SFV. Bi fascht sicher dassers nit macht well das scho widder glooge isch.

P.S. Kei blasse vo wo die mi Natelnummere hän. Das wär denn grad mol die erscht froog wonem stell.
Jedefalls het er Dini HAndynummere nit uf "suuberem" Weg kriegt.... Villicht hesch mol amene FCB Tippspiel mitgmacht oder so? Uf jede Fall dörfti er Dini Nr nie ha.
Und so öpperem söll ich mini Daten avertraue..... :mad:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Balisto
Erfahrener Benutzer

Gespeicherte Telefonnummern

Beitrag von Balisto »

Schaut doch einfach mal unter https://ticketing.fcb.ch/ unter "Benutzerdaten"
und "Profil bearbeiten", welche Nummern von euch dort gespeichert sind.

Quattro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quattro »

Balisto hat geschrieben:Schaut doch einfach mal unter https://ticketing.fcb.ch/ unter "Benutzerdaten"
und "Profil bearbeiten", welche Nummern von euch dort gespeichert sind.
Geb.Dat.: 30.12.1899 :D :D

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Quattro hat geschrieben:Geb.Dat.: 30.12.1899 :D :D
schwuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aldäääääääää sacke

sie kennen mein geburtsdatum!!!!!!!!!!!!!!!¨aaaaaaaaaargh

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Joggeli hat geschrieben: Ich hatte um schriftliche Stellungnahme gebeten, trotzdem kam ein Anruf - denke das Telefon zur Hand nehmen geht schneller und einfacher als ein paar dutzend Briefe zu schreiben
Wenn das Telefon, wie von gewissen Usern beschrieben, bis eine Stunde dauert, dann hätten sie in dieser Zeit mindestens 4-5 Briefe geschrieben. Auch wenn es sich um persönliche Briefe handeln würde, wäre der Inhalt doch jedes mal ähnlich...
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Snowy hat geschrieben:Jedefalls het er Dini HAndynummere nit uf "suuberem" Weg kriegt.... Villicht hesch mol amene FCB Tippspiel mitgmacht oder so? Uf jede Fall dörfti er Dini Nr nie ha.
Und so öpperem söll ich mini Daten avertraue..... :mad:
Bi 100% sicher dass ich die Nr. niene agäh ha. Weder bimene Gwünnspiel no im zämmehang mit dr jk.

Genau do fohts für mi scho ah. Meh cha zwar s hoor in dr suppe sueche aber so lüt vertrau ich mini date nit ah.

@red angel

Zum Glück gits no so vernünftigi lüt wie di. Ich ha d schnauze eifach langsam voll und d hoffnig scho lang ufgäh dass do no bewegig chunt in die sach. Für mi gits (leider) nur no schwarz oder wiss in dere sach. Ich bi nit eine wome zum harte kärn vo dr mk cha zelle. Bi eher bits am rand und im hintergrund. Aber wenn ich nach rom fahr und e kolleg chunt nit ihne, wenn ich hör wie dr laub e färnsehübertragig will kippe wo vo de fans organisiert isch etc. denn hörts irgendwenn uf mitem spass. Und das sin nur 2 pünkt vo unzählige wo dr fcb d fans verarscht het. Sälbscht im zämmehang mitem 13.5. hän si no dr maage ein anezliege. Niene het meh gläse dass d fans dr vorschlag miteme hag vor dr mk brocht hän. Im gegeteil es wird vo versaage vo dr sälbstregulierig gredet!!! Jetzt behaupte si jo no die massnahme hän wg. Urteil vom sfv miesse igfiert wärde. Ich behaupt jetzt eifach mol das das au glooge isch.

S Problem isch dass die ganze gschichtli wo do vorgfalle sin eigentlich nur lüt wüsse wo kontakt zu dr Szene hän oder ab und zue im forum verbiluege. Alli andere sehn nur e paar "chaote", wo vilicht genau wäg so gründ halt mol d sau uselöhn im stadion. Ich glaub wenn meh do mol die breit masse würd Punkt für Punkt informiere wär d istellig zur mk vilicht biz anderscht. Und d fans (die aktive) sin immer bereit gsi für gspröch. Nur wenn s züg nit ighalte wird oder die gspröch immer eisitig ablaufe het irgendwenn au dr hinterscht und letscht d schnauze voll.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Rheinkultur hat geschrieben:Bi 100% sicher dass ich die Nr. niene agäh ha. Weder bimene Gwünnspiel no im zämmehang mit dr jk.

Genau do fohts für mi scho ah. Meh cha zwar s hoor in dr suppe sueche aber so lüt vertrau ich mini date nit ah.

@red angel
ber wenn emol e mail gschribe hesch, gisch jo dini telifon nummer automatisch
a, susch gots mail nid uuse

und do jo die meische handynummer agänd, isches jo nid schwär

und der räscht isch langsam numme no pinligg

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tanner hat geschrieben:ber wenn emol e mail gschribe hesch, gisch jo dini telifon nummer automatisch

Wieso sett ich wenn ich uff markus.laub@fcb.ch oder info@fcb.ch schriebe tät automatisch mini Telnummere aagäh? Kasch mr das villicht emol ergläre?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Goofy hat geschrieben:Wieso sett ich wenn ich uff markus.laub@fcb.ch oder info@fcb.ch schriebe tät automatisch mini Telnummere aagäh? Kasch mr das villicht emol ergläre?
ich bi no nie über sini persönlich adress
i gang immer über fcb/Konakte

und dört muesches usfülle :p

und ob dä jetzt het oder nid weis numme er allei
langsam schwindle do inne gwüssi wie die, denne womes vorwirft

s'thema isch langsam ussglutscht und wird fasch pinlig,denn etliche
gotts nümme d'sach, sondern um sich wichtig z'mache :mad:

und das findi schad

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

tanner hat geschrieben:ich bi no nie über sini persönlich adress
i gang immer über fcb/Konakte

und dört muesches usfülle :p
Ich giengt nie über so Kontaktformular wenn ich via Email wott kommunziere, wenns au eh diräggti Emailaddrässe gitt ;) (ich find eh so Kontaktformular miehsam, me weiss nie ebs au wirgglig aako isch....)

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:ber wenn emol e mail gschribe hesch, gisch jo dini telifon nummer automatisch

Wie scho gseit hani direkt e mail gschriibe. Und du muesch grad öpis saage vo wichtig mache...

tanner hat geschrieben:ganz so "uff sini fans schisse" duet der fcb doch nit

hüt oder morn wird öppis vom fcb erschine und es wäri zimmli nützlich
für d'veranstalt vom 7.6.

nit grad wider ussflippe oder nochefrooge was, geduld
Chönnt no meh usesueche ha aber bessers ztue

P.S. Weiss bis hüt noni was an dene faqs nützlich gsi isch für d veranstaltig?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

mein brief ging am freitag raus, bin gespannt ob und wenn ja wie ich eine antwort bekomme..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

redangel hat geschrieben:(...)Es het User gäh wo nacheme Gspräch mit em Laub do inne Lüt ufgforderet het, will dr Laub aagääblich mittlerwiile anere Gsprächsrundi interessiert sig.
(...)
Nei i bi kai Laub-Fründ und nei i akzeptier die Massnahme au nid und jä ich befürwort dr Boykott absolut, aber i ha verdammt nomol immer no Hoffnig dass me e konstruktivi Lösig cha finde. Und zwar gmeinsam.
Ich kann ja eigentlich nur für mich selbst sprechen, aber so wie ich die Mitteilung der Muttenzerkurve interpretiere, liege ich mit folgender Auffassung ziemlich nahe an der "offiziellen" Linie:

Der Fanpass im D ist nicht verhandelbar. Entweder wird diese Übung abgebrochen oder der Boykott dauert bis in alle Ewigkeit. So gesehen gehts wirklich nur noch darum, wer gewinnt. Einen Dialog brauchts aufgrund dieser Ausgangslage auch nicht, solange der FCB in der Frage des Fanpasses nicht nachgibt.

Gespräche sind grundsätzlich sicherlich der bessere Weg zur Lösung von Konflikten, aber ohne Aussicht auf den Erfolg eines akzeptablen Ergebnisses sind sie reine Zeitverschwendung. Deshalb ist jetzt halt einfach das Durchziehen und Aushalten dieser Konfrontation angesagt. Auch diese Fähigkeit gehört in das Repertoire erfolgreicher Konfliktbewältigung und manchmal ist es auch der einzige Weg.

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

@ Rheinkultur und moulegou

Ich bi absolut dinere Meinig. Ich kenn die Situatione vo Rom ect. au. Näbscht däm das i eh scho z spoot ins Stadion cho bi , hani no fascht die räschtlichi erschti Halbziit dermit verbroch zum am Iigang z diskutiere. :rolleyes: Au jenschti anderi Situatione woni mi als Fan, Kund, Huuligan, Stüüzahler, Otto-.-normalverbraucher vo däm Verein beloge und verarscht, nid ärnscht gnoh und vorallem Schubladisiert gfühlt ha. I ha au scho 1 zu 1 Gspräch kha mit em Laub. I bi dört use gloffe und ha für mi dänggt "lägg mir und du wirsch nid mol rot^bim liege". Au mi machts hässig, aber grundsätzlich isch är für mich e Figur wo ZUR ZIIt bim FCB wirkt und si Metier vertritt. ( I ha scho s Biispiil brocht bim Runde Tisch vom Metzger wo e Huus will konstruiere) MAg sii dass är in sim Business als Gschäftsfüehrer e guete Job macht (nei bitte keini Diskussione was alles zum Job vomene Gschäftsfüehrer ghört) aber vo Fanarbeit aber nid dr glainschti Teil vomene blasse Schimmer het. Als Gschäftsfüherer chönnt en allefalls no ärnscht näh, aber är soll bi sine Soggel bliibe. Und es isch doch wie in dr Privatwirtschaft, es git Bereichsleiter, Abteiligsleiter, Cheffe wo in gwüsse Sparte zwar dr absoluti Hirsch sin aber in gwüsse eifach sotte derzuelehre oder abgäh. Nur dass es bi dere Thematik halt tausigi vo Lüt drifft und nid nur dr Sach- oder LAgerarbeiter Herr Müller und Meier. Und genau do liggt für mi au der springendi Punkt. Ich bi nid bereit das ganze z akzeptiere nur will eine dört hoggt wo kei Ahnig het. Für mi sin die Massnahme untragbar und e näbscht dr kriminalisierig vo tausig unschuldige au e Iigriff in mini persönliche Rächt. Es cha nid sii, das är elei so Massnahme(das bezwiifle ich sowieso, isch är wohrschiinlig au nur e Marionette vomene ganze Kasperlitheater) ind Wäg leitet.

Tja au ich bi nüm in dr Kurve aagsiedlet, dass sin Johre här und sitz mittlerwiile im C. Auch ich ha au keini grosse Kenntniss zu de jetzige Szeneinsider, aber i ha immer no mini Kontäggt zu gwüsse Lüt in dr Kurve. I ( dängg das isch au gar nid d bedingig, will mi Härz schloht nid weniger rot blau nur willi imene andere Sektor sitz) aber villicht cha genau das e Vorteil si, wenn mes ganze eweng Wäg vom Gscheh cha beguetachte.

Wie gseit ich begriess dä Boykott, es isch e erschti Massnahm wo als Zeiche muess gsetzt wärde. Absolut. Aber für mi isch es miteme Boykott elai nid gmacht I gib mi nid z friede dermit dass i Spiel boykottier. I will Kontäggt, Gspräch, Diskussione wo zumene Resultat und nid zunere Verhärtig vo Fronte fiere.

Wie scho oft erwähnt in däm Forum, und isch d Möglichkeit gross dass es hinterhär heisst, d Kurve trötzelet. NEI!!!! si will nid trötzele sondern will akzeptiert, respektiert wärde. Und do füehrt in mine Auge kei Wäg an witterere Gspräch verbi. Und us däm Grund hani gseit, dass d Gfohr bestoht, dass es imene Machtkampf ände wird, wos nüm drum goht Lösige z finde, sondern wär länger hart bliibt. ( Au wenn dä Boykott usduurend und hart wird si, was in mine Auge au o.k isch)

Und wenns drum goht nur e glaini Veränderig anezbringe, denn isch es kei Ziitverschwändig, sondern e Investition in e Kulur und ine Mytos. Und die ereich ich nid ELAI mit boykottiere.

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

redangel hat geschrieben:@ Rheinkultur und moulegou

Wie gseit ich begriess dä Boykott, es isch e erschti Massnahm wo als Zeiche muess gsetzt wärde. Absolut. Aber für mi isch es miteme Boykott elai nid gmacht I gib mi nid z friede dermit dass i Spiel boykottier. I will Kontäggt, Gspräch, Diskussione wo zumene Resultat und nid zunere Verhärtig vo Fronte fiere.

Wie scho oft erwähnt in däm Forum, und isch d Möglichkeit gross dass es hinterhär heisst, d Kurve trötzelet. NEI!!!! si will nid trötzele sondern will akzeptiert, respektiert wärde. Und do füehrt in mine Auge kei Wäg an witterere Gspräch verbi. Und us däm Grund hani gseit, dass d Gfohr bestoht, dass es imene Machtkampf ände wird, wos nüm drum goht Lösige z finde, sondern wär länger hart bliibt. ( Au wenn dä Boykott usduurend und hart wird si, was in mine Auge au o.k isch)

Und wenns drum goht nur e glaini Veränderig anezbringe, denn isch es kei Ziitverschwändig, sondern e Investition in e Kulur und ine Mytos. Und die ereich ich nid ELAI mit boykottiere.

bravo super guet, DANKE

Antworten