XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Naja, hauptsach ich ha au e Funk kriegt..![]()

sali platiniPlatini hat geschrieben:oder ganz einfach: wie snowy keine telefonnummer angeben. ich bezweifle dass die idioten auf der geschäftsstelle fähig sind ein telefonbuch zu lesen und falls doch die richtigen nummern daraus zu entnehmen !
endlicht meldet sich ein fcb-angestellter... wie ist die stimmung zur zeit bei euch?udu hat geschrieben:sali platini
[ironie=an]
dieser tonfall scheint mir der sinnvollste zu sein, um zu erreichen, dass die eigenen anliegen entsprechend behandelt werden. alle zusammen sind sie idioten auf der geschäftsstelle, eigentlich erstaunlich, dass die überhaupt was zusammenbekommen.
[/ironie=off]
traurig
griessli urs
Habt ihr auf der Geschäftsstelle nicht zu tun, oder warum schreibst du während der Arbeitszeit im Forum?udu hat geschrieben:sali platini
[ironie=an]
dieser tonfall scheint mir der sinnvollste zu sein, um zu erreichen, dass die eigenen anliegen entsprechend behandelt werden. alle zusammen sind sie idioten auf der geschäftsstelle, eigentlich erstaunlich, dass die überhaupt was zusammenbekommen.
[/ironie=off]
traurig
griessli urs
Traurig ist aber auch die Tatsache, dass vor dem Saisonfinale Mitarbeiter der Geschäftsstelle über Ricardo überteuerte Tickets vertickerten und nicht über andere Kanäle zu normalen Preisen an den Fan brachten...udu hat geschrieben:sali platini
traurig
griessli urs
sali platiniPlatini hat geschrieben:hallo urs
[verarsch]ich bi doch gar nid druurig. es schiint d'sunne und ich gang hüt zoobe fein go ässe. [/verarsch]
usserdäm keni einigi lüt wo uff dere gschäftschtell schaffe und i wurd se nid grad als geischtigi schtütze vo unserer gsellschaft bezeichne.
[voraussetzdassursufgschäftsschtellschafft]und nei: di kenni nid, und falls du der einzig nobälpriisträger dört sottsch sii entschuldige i mi härzlig dassi eifach so pauschalisiert ha !
alles klar.ha unterdesse au begriffe wär de bisch. nüt für unguet, aber ebe, i ha mini eigene erfaarige gmacht und so !udu hat geschrieben:sali platini
deine voraussetzung ist falsch ich arbeite nicht auf der geschäftsstelle. ich finde es nur nicht fair, dass alle mitarbeiter dort in einen topf geworfen werden. mehr wollte ich mit meinem statement nicht zum ausdruck bringen.
griessli urs
Wenn ihm das schreibst erhälst sicher keine Antwort .....Rheinkultur hat geschrieben:Jetzt schribem zobe e mail er söll sich schriftlich mälde. Und ich wird au schriibe dass ich das so will well ich weiss dass dr laub liegt bi jedem wort woner uselost.
Eigentlich ischs mr relativ egal ob er sich nomol mäldet oder nit. Ha s gfühl er würd sich eh nit per mail mälde weller weiss dasser chönt driilaufe. Aber mol luege. Vilicht schribi aständigKawa hat geschrieben:Wenn ihm das schreibst erhälst sicher keine Antwort .....
Angewandte Diplomatie = schreib ihm höflich, lass ihn mit Lügen antworten und veröffentliche es danach .....
So viel ich weiss, froge sie nach ere Nummere zum zrugg alüte! oder hesch sie im Kontaktformular uf dr FCB homepage agämimpfeli hat geschrieben:2 Frooge:
Wie kriegt dr FCB Natelnummere use? Normali Telefonnummere okay, dasch jo kei Sach, aber Natelnummere?!?![]()
Und worum schriebet Ihr in Eure Briefe nitt grad dass Ihr e schriftlichi Stellignahm wünschet? Wird ich defintiv eso erwähne.
Ich hatte mich auch gewundert - kann aber gut möglich sein, dass ich bei der JK-Anmeldung damals meine Natelnummer auf dem Formular vermerkt habe.mimpfeli hat geschrieben:2 Frooge:
Wie kriegt dr FCB Natelnummere use? Normali Telefonnummere okay, dasch jo kei Sach, aber Natelnummere?!?![]()
Und worum schriebet Ihr in Eure Briefe nitt grad dass Ihr e schriftlichi Stellignahm wünschet? Wird ich defintiv eso erwähne.
Das ist mir -ehrlich gesagt- schnurzpiepegal. Wenn ich ne schriftliche Stellungnahme will und dies auch so erwähne, dann soll der Herr sich gefälligst bequemen mir das gewünschte zu liefern. Immerhin bin ich -noch- Kunde.Joggeli hat geschrieben:Ich hatte mich auch gewundert - kann aber gut möglich sein, dass ich bei der JK-Anmeldung damals meine Natelnummer auf dem Formular vermerkt habe.
Ich hatte um schriftliche Stellungnahme gebeten, trotzdem kam ein Anruf - denke das Telefon zur Hand nehmen geht schneller und einfacher als ein paar dutzend Briefe zu schreiben und wie auch schon erwähnt wurde, man kann ihn auf seinen Aussagen am Telefon nicht behaften.
Aber er kann es ins Forum stellendasto hat geschrieben:nein, dann kannst du es nicht weiterverwerten!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
Vergisses. dr FCB chunt uns kei Milimeter entgege. Do ändere au gspöch nüt meh. Hätte sich vorhär miesse überlege ob si mit de fäns wänn zämmeschaffe. Die gspröch sölle nur derzue diene die Unentschlossene doch no ins joggeli locke. Am beschte ine andere Sektor denn verdiene si nämlich no biz meh. Schint jo sogar bim eint oder andere z funktioniereredangel hat geschrieben:Aso irgendwo miendr Euch scho langsam entscheide.
Es wird gwäfflet gmotzt und gmacht dass d Fans nid mit iibezoge worde sin und jetzt wo si perseenlig kontaktiert wärde ischs au wieder nid rächt.
Es het User gäh wo nacheme Gspräch mit em Laub do inne Lüt ufgforderet het, will dr Laub aagääblich mittlerwiile anere Gsprächsrundi interessiert sig.
Und es isch wider gwäffelet worde.
Jä dr Laub het uns Fans scho oft verarscht, aaglooge. Dr Schwindel Zindel het au des öfteren d Woohrheit elegant verschwiige, umdrüllt.
Binere jetzige Sitzig wo dr Laub mit einige mehrere zämme wurd sitze chönnt me e Protokoll mache.
Verdammt i bi au sauer wäg dene ganze Massnahme. Aber zur Ziit hani ächt s Gfühl, wieni schomol gschriebe ha,
"D Fronte verhärte sich und es goht nüm um die eigentlichi Sache, sondern nur no wär gwünnt."
Nei i bi kai Laub-Fründ und nei i akzeptier die Massnahme au nid und jä ich befürwort dr Boykott absolut, aber i ha verdammt nomol immer no Hoffnig dass me e konstruktivi Lösig cha finde. Und zwar gmeinsam.
Wenn ein Gespräch stattgefunden hat und dies wirklich so sein sollte, dann kann man von mir aus weiter motzen. Vorher kann ich es nicht mehr ernst nehmen.Rheinkultur hat geschrieben:Vergisses. dr FCB chunt uns kei Milimeter entgege. Do ändere au gspöch nüt meh. Hätte sich vorhär miesse überlege ob si mit de fäns wänn zämmeschaffe. Die gspröch sölle nur derzue diene die Unentschlossene doch no ins joggeli locke. Am beschte ine andere Sektor denn verdiene si nämlich no biz meh. Schint jo sogar bim eint oder andere z funktioniere
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
es gab seit dem 13. Mai bereits Gesprächeredangel hat geschrieben:Wenn ein Gespräch stattgefunden hat und dies wirklich so sein sollte, dann kann man von mir aus weiter motzen. Vorher kann ich es nicht mehr ernst nehmen.
Kenne 2 leute welche mit ML telefoniert haben. Bei beiden lief es gleich ab. Es wurde gesagt man solle noch warten mit Rückgabe der JK und es sei etwas geplant. 2 Tage später sind die achsotollen FAQ's veröffentlicht worden. Ebenfalls wurde eine JK in einem anderen Sektor angeboten und gesagt dass die Massnahmen nötig seien da es mit dem Urteil es SFV zu tun hat.redangel hat geschrieben:Wenn ein Gespräch stattgefunden hat und dies wirklich so sein sollte, dann kann man von mir aus weiter motzen. Vorher kann ich es nicht mehr ernst nehmen.
denn lüt doch ah, und froog das, sag ihm was du würdsch akzeptiereRheinkultur hat geschrieben:Dr laub versuecht mir sit letscht Do immer widder azlüte. Zerscht hani d Nr. nit kennt und wg. däm nit abgnoh. Am nägschte Tag hani e mail becho er würd mi probiere z erreiche und er würd die agsprochene Pünkt gärn mit mir persönlich bespräche.
Hanem nie zruck glüte welli kei bock gha ha uf däm si gschwafel. Ich dänk es wär eh eskaliert am telefon well mi chaner nit eifach so bezirze wie vili anderi. Jetzt schribem zobe e mail er söll sich schriftlich mälde. Und ich wird au schriibe dass ich das so will well ich weiss dass dr laub liegt bi jedem wort woner uselost. Nimmt mi wunder ob er das au im mail würd schriibe wg. SFV. Bi fascht sicher dassers nit macht well das scho widder glooge isch.
P.S. Kei blasse vo wo die mi Natelnummere hän. Das wär denn grad mol die erscht froog wonem stell.
das kann man sowieso nie,mimpfeli hat geschrieben:hesch jo eigentligg Rächt Ängeli
Ich glaub halt eifach nümm eso ganz dra dass me mit Gspröch das ganze wieder kah uffbaue respektive dä Keil wieder ka usenäh.