Wespennest
Scheisse es war ein Hinterhalt!
Melde Tarrainverlust.Stop. Mission abbrechen.
Brückenkopf wurde von Aufklärungstruppen lokalisiert und infiltriert. Anschliessend mittels Genietruppengreifarm die Bunkerabdeckungen entfernt. Erfolgsmeldung jedoch negtiv.
Dä scheiss igang hei si ca 1m vom Näscht weg, dr Igang chani schlächt blokiere will sie schinbar no an andere Ort usechönne, nur jetzt hani d Drolls gweckt
Hm aggressivi Feindbewegig und s ganze Batallion wieder uf ded Flügel
Melde Tarrainverlust.Stop. Mission abbrechen.
Brückenkopf wurde von Aufklärungstruppen lokalisiert und infiltriert. Anschliessend mittels Genietruppengreifarm die Bunkerabdeckungen entfernt. Erfolgsmeldung jedoch negtiv.
Dä scheiss igang hei si ca 1m vom Näscht weg, dr Igang chani schlächt blokiere will sie schinbar no an andere Ort usechönne, nur jetzt hani d Drolls gweckt
Hm aggressivi Feindbewegig und s ganze Batallion wieder uf ded Flügel
-
- Neuer Benutzer
Due dr doch e Staimarder zue, die frässe no gärn Wäspi, sunscht nimm doch so öbis:
do könntsch grad no öbis entLAUBe drmit....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Hesch e Foti vom Loch, du glaubsch nid in was für kleini Löcher dä mag, bi mir hett är ämmel uffgrummt, und das johr isch kai Näscht meh baut worde,zum Glück, sisch nämmlig wirgglig nid so nätt, wenn am Morge sone Siech im zimmer ummeschwiirt.... S hornisse näscht hämmer eifach in rueh gloh, dert darfsch jo nüd sälber mache und die sin zwar saugross aber überhaupt nid aggro, wennse nid provoziersch....Heavy hat geschrieben:Silikon hätti, miesst mol schnell go luege ob das no guet isch... Steimarder hets gnue umme, au genau dört ufem dach, s Problem isch de chunnt nid so guet unter d Ziegel...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Vergiss es das bringt nüt, die finde eh en andere Wäg use, und wenn de Pech hesch denn goh de neui Wäg nach inne durch dini Wohnig... ich würd numme Gift neh!Heavy hat geschrieben:So s isch wieder chli ruhi worde, hm ich ha bim Igang e ca. 50cm langi Fuege, so 5mm breit, grad an Dachfensterrahme agrenzend. Mit was stopfi de Schlitz? (kä blödi bemerkige wege dem Satz)
Am Beschte so wie ich vor es paar Joor wo'n ich es Näscht in mim Stohre gha ha: ei Hand ds Gift, anderi Hand der Pingpongschlegel..

SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Du hast die Erklärung, warum er jetzt so beschäftigt ist, ja selber schon geliefertiTom73 hat geschrieben:So lang wie sich der Heavy nümme mäldet glaub ich d'Wäspi hann gwunne.

iTom73 hat geschrieben:Vergiss es das bringt nüt, die finde eh en andere Wäg use, und wenn de Pech hesch denn goh de neui Wäg nach inne durch dini Wohnig...
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Gseht eigentlich nocheme Schlupfwäspi uss.... Suech eventuell mol noch dr "schwarze Schlupfwespe"....brewz_bana hat geschrieben:was sins fürigi? ich ha bi mir untere dach immer vieli so schwarze grösseri. die hän au ganz komischi näster, das sin so einzelni kokonartigi (aifach hart, so wie uss gips) teiler
So bringt glaub nüt me hüt, dr Feind isch uf jedefall sehr orientierigslos im Dunkle. Leider sind die Dinger au in der nacht aktiv, es surrt die ganz zit und i will penne, hehe Wasser hei sie nid luschtig gfunde, glaub es paar Schäde hani ihne zuegfüegt, hehe morn isch fertig luschtrig gangi go Gift chaufe.
I setzt jetzt au mol uf Repression! Vo jetzt a muess sich jede cho registriere wo bi mir will wohne...
Edit, nei es sind klassischi Wäspi, wie Biendli eifach chli meh YB.
I setzt jetzt au mol uf Repression! Vo jetzt a muess sich jede cho registriere wo bi mir will wohne...
Edit, nei es sind klassischi Wäspi, wie Biendli eifach chli meh YB.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wenn Glück hesch dien si di nohär boykottiereHeavy hat geschrieben:So bringt glaub nüt me hüt, dr Feind isch uf jedefall sehr orientierigslos im Dunkle. Leider sind die Dinger au in der nacht aktiv, es surrt die ganz zit und i will penne, hehe Wasser hei sie nid luschtig gfunde, glaub es paar Schäde hani ihne zuegfüegt, hehe morn isch fertig luschtrig gangi go Gift chaufe.
I setz jetzt au mol uf Repression! Vo jetzt a muess sich jede cho registriere wo bi mir will wohne...

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
habe dir doch geschrieben das du gift holen sollst.................eingang vorher einmal kräftig einsprühen und ein teil der wespen schleppt das gift dann in ihren bau. es reicht eventuelle nicht, wenn du es nur einmal machst!
ansonsten, feuerwehr holen und den scheiss entfernen lassen. kost halt einwenig geld
ansonsten, feuerwehr holen und den scheiss entfernen lassen. kost halt einwenig geld

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Wie wärs mit Marderschutz am Auto, denn muesch au keini witere Tier kille...vizekönig hat geschrieben:silikon und bauschum frässe si sich au dure...hilft nume chemie, red us erfahrig..
und die mit de marder: do hani lieber drei wäschpinäschter als e marder im dach. ha scho drei vo dene viecher killt und trotzdäm frisst mer no ein d kabel im auto, dräcksdinger!!
SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE
Shit mit dem Gift isch das sone Sach, ha mir hüt bime Fachma Rot gholt, de het gmeint so normals Gift wo sie ins neäscht träg nützi bi mir wohrschinlich nüt. Hm damits öpis nützi müessme starks gift neh, frad wenn sie unterem Dach hocke, nur das sigi denn relativ gförlich füre Awänder. Zuestopfe söllis uf kei Fall, das verschlimmeret d Sach nur. Tja er het denn gmeint i söll würklig der Fürewehr alüte, oder imene Chammerjäger, nur das goht gege mi Stolz... bi grad chli in der Zwickmühli wieni Witerfahre söll.
Versuechs glaub doch mol miteme Chemieaschlag.
Versuechs glaub doch mol miteme Chemieaschlag.
-
- Neuer Benutzer