Mitteilung Muttenzerkurve Basel

Diskussionen rund um den FCB.
dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="TAFKAE"]mein persönlicher satz des abends letzten freitag:

d muttenzerkurve isch kai frog vom standort, sondern e frog vo dr yystellig. es het lüt im A/B/C,
wo zur muttenzerkurve ghöre, und s gyt lüt im D wo nie wärde zur muttenzerkurve ghöre!

quelle: ich weiss leider nicht, wie er sich hier im forum nennt. vielleicht outet er sich ja ]
:)
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

Asselerade hat geschrieben: meh hanni kei lust. dürfti ihdrügglich gnueg sie was fürem lügner-verein mr s geld in arsch stegge
So und nit anderscht isches. Aber leider gits anschienend immer no gnueg lüt wos egal isch. Die glaube eifach was dr schwindel-zindel oder dr super-mario verzapfe. Wenns denn no im Hofblatt stoht muess es jo stimme.

Am schlimmschte sin die lüt wo zwar gege d registrierig sin aber glich seckle und e billet im D hole. Ändwäder me isch drgege und kämpft für die Sach oder meh isch drfür und goht ins stadion. Aber nit umemotze und denn glich go. Isch halt dr eifachscht wäg. Schnauze zu und alles loh gfalle.

Hoff immer no dass die ganze liegegschichtli mol an d öffentlichkeit kömme und alli sehn was das eigentlich für "PACK" isch wo UNSERE Verein in ruin tribt. Aber das blibt glaub e wunschtraum

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Rheinkultur hat geschrieben: Am schlimmschte sin die lüt wo zwar gege d registrierig sin aber glich seckle und e billet im D hole. Ändwäder me isch drgege und kämpft für die Sach oder meh isch drfür und goht ins stadion. Aber nit umemotze und denn glich go. Isch halt dr eifachscht wäg. Schnauze zu und alles loh gfalle.
Simmer doch emol ehrligg, die meischte Schwyyzer wüsse gar nitt was es heisst für öbbis wo me will oder ebbe au nitt, uff z'stoh und sich z'wehre....

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

[quote="TAFKAE"]quelle: ich weiss leider nicht, wie er sich hier im forum nennt. vielleicht outet er sich ja ]
wenn ich nicht irre (kann aber sein) kam das von einem, der mit seinem eigenen Nachnamen hier unterwegs ist
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Autistöppler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Autistöppler »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ahjä, darum schreiet ihr au "use, use" und hänn trotzdäm pyro-föteli deheim.

IHR stöhn nid zur MK! D´Mk isch definitiv für alli FCB-Fans do und wenn ihr euch dermasse distanzieret, dass ihr 0 (NULL) Ahnig hänn, ka´s halt mol vorkoh, dass 1 Person us dr MK e unqualifizierti Frog mitere nid viel gschiidere Antwort quittiert.
du willsch nid pauschalisiert wärde, machsch das aber jetz grad mit em bahndamm..... weisch überhaupt, welli user us allne andere sektore (usser D) sunscht no vrsueche sich do ine informatione z'hole und zum teil eifach uf e wand stosse? dr zämmehalt in dr kurve isch legendär, in ganz europa sogar, aber er giltet zum teil halt au gegä diä eigene "fremd"-sektore....

PS: i bin aktuell no inhaber vo JK's im D....
Nur der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos....

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Domingo hat geschrieben:wenn ich nicht irre (kann aber sein) kam das von einem, der mit seinem eigenen Nachnamen hier unterwegs ist
persönlich kenne ich nur einen, der das macht. und der wars definitiv nicht.
ausserdem glaube ich der tatsächliche urheber hat sich schon geoutet (siehe letzte seite)

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Rheinkultur hat geschrieben:Obwohl de gege d registrierig bisch gosch glich? Isch zwar dini entscheidig aber verstoh chanis nit. Wenn mir öpis nit passt den machis nit. Und vorallem Kämpf ich derfür dasses widder änderet.
S'isch halt wirklig nid eifach em Club womer sit über 20 Joor liebt uf ei Klapf dr Rugge z'kehre. I ha ächt müeh mit dere Situation im Momänt und obs richtig gsi isch mi z'regischtriere gsehn ich denn am Donnschtig.. und ehrlig gseit, drin bini jo nonig. I bi gspannt wie das am Donnschtig uf mich wird wirke... Und i bhalts mer au bis i vorem Stadion stand offe, ob ich mir das denn au wirklig aatue ine z'goh.

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Simmer doch emol ehrligg, die meischte Schwyyzer wüsse gar nitt was es heisst für öbbis wo me will oder ebbe au nitt, uff z'stoh und sich z'wehre....
Isch leider scho so. Vili wehre sich au nur wenns eim sälber betrifft. Solidarität isch e fremdwort.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

TAFKAE hat geschrieben:persönlich kenne ich nur einen, der das macht. und der wars definitiv nicht.
ausserdem glaube ich der tatsächliche urheber hat sich schon geoutet (siehe letzte seite)
falls du mis smiley meinsch: nöö, ich wars nicht, war (leider) nicht anwesend!

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

nosferatu hat geschrieben:S'isch halt wirklig nid eifach em Club womer sit über 20 Joor liebt uf ei Klapf dr Rugge z'kehre. I ha ächt müeh mit dere Situation im Momänt und obs richtig gsi isch mi z'regischtriere gsehn ich denn am Donnschtig.. und ehrlig gseit, drin bini jo nonig. I bi gspannt wie das am Donnschtig uf mich wird wirke... Und i bhalts mer au bis i vorem Stadion stand offe, ob ich mir das denn au wirklig aatue ine z'goh.
lueg s dumme isch nit dass mr sich registriere lohst will mr gege krawall isch. s dumme isch das, was mr mol in dr händ het, lost mr nümme los. mit dem system isch jede in dr mk e glasige fan. es goht jetzt au nit darum gewaltakt z vertusche aber wieiviel kiffet z.b in dr MK? das weisch du jo selber. kiffe giltet sit letschte winter als offizielle stadionverbotsgrund. numme so als ahregig. oder bierwärfe. wieviel schmeisset bier obe abe? au numme so e grund. es wird im moment sichlerich keini stadionverbot für bierwärfer oder kiffers haagle, aber irgendwenn mol wenn mr kei problem mehr het goht mr uf das los. genau s gliche au mit dr sitzplätz. irgendwenn emol wirds au uf dr mk-billet e sitznummere ha und denne kah mr au über das system go lüt ussepicke.
wie du gsehsch: es goht do primär nit um krawall verhindere, sondern es goht drum sich e basis füre klinischi fankurve (im argument vode krawall) z erbaue! und genau darum darf mr nit ihne. mr darf sich nit alles kaputt mache loh.
ich weiss au nit wie ich das söll mache, aber wenni jetzte ad spiel gang denn wirdi früehner oder spöter eifach kei lust mehr ha ah dem fcb/umfeld
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

nosferatu hat geschrieben:S'isch halt wirklig nid eifach em Club womer sit über 20 Joor liebt uf ei Klapf dr Rugge z'kehre. I ha ächt müeh mit dere Situation im Momänt und obs richtig gsi isch mi z'regischtriere gsehn ich denn am Donnschtig.. und ehrlig gseit, drin bini jo nonig. I bi gspannt wie das am Donnschtig uf mich wird wirke... Und i bhalts mer au bis i vorem Stadion stand offe, ob ich mir das denn au wirklig aatue ine z'goh.
wie gseit isches dini entscheidig. Aber mit dr registration het sich die sach eigentlich erledigt. Ob ihne gohsch oder nit isch nüm relevant.

Ich dänk genau das isch bi mir s problem. Ich häng scho so lang an däm club und bi überall ahnegfahre zum mätch luege etc. Genau das will ich mir vo so "vorstandsfutzis", wo sit e paar joor do sin und au irgendwenn wider abhaue wenns nümm lauft, nit kaputtmache loh. Denn verzicht ich lieber uf e paar spiel (oder au e ganzi saison wenns si muess) und hoff das sich die ganz sach widder änderet.

Ich cha im FCB au nit eifach so dr rucke zuedrülle. Möcht aber glich no e bitz respektiert wärde als FAN und nit nur als Gewalttäter vom D.

Und au miteme Fuessballclub isches doch so wie im reallife. Wenns guet lauft inere beziehig würdsch au nie drah dänke dass irgendwenn mol chönt fertig si. Aber bevors in basel so wird wie in salzburg gang ich lieber nümm go luege. So wehs au tuet. Jedi liebi cha mol z änd goh.

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Rheinkultur hat geschrieben:Am schlimmschte sin die lüt wo zwar gege d registrierig sin aber glich seckle und e billet im D hole. Ändwäder me isch drgege und kämpft für die Sach oder meh isch drfür und goht ins stadion. Aber nit umemotze und denn glich go. Isch halt dr eifachscht wäg. Schnauze zu und alles loh gfalle.
Weisch, es git ebe nid nur Schwarz und Wiss, sondern no ganz e huffe Nuance..

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Autistöppler hat geschrieben:du willsch nid pauschalisiert wärde, machsch das aber jetz grad mit em bahndamm..... weisch überhaupt, welli user us allne andere sektore (usser D) sunscht no vrsueche sich do ine informatione z'hole und zum teil eifach uf e wand stosse? dr zämmehalt in dr kurve isch legendär, in ganz europa sogar, aber er giltet zum teil halt au gegä diä eigene "fremd"-sektore....

PS: i bin aktuell no inhaber vo JK's im D....
ich ha NIE dr bahndamm pauschal vrurteilt. ich ha gschriibe IHR, wieso dass du s´gfühl hesch ich mein dr ganz bahndamm - isch mir e rätsel.
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

nosferatu hat geschrieben:Weisch, es git ebe nid nur Schwarz und Wiss, sondern no ganz e huffe Nuance..
In däm Punkt gits für mir nur Schwarz oder wiss. Weiss aber scho was de meisch

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

nosferatu hat geschrieben:Weisch, es git ebe nid nur Schwarz und Wiss, sondern no ganz e huffe Nuance..
schlussendlich gits in dere situation ebe nur schwarz und wiis. zumindest für die restliche zueschauer gits denn no kompromisslösige. aber wenn mr nit uf e anderi tribüne will uswiche gits halt nur schwarz oder wiis; boykottiere oder mitmache. d entscheidig ligt halt bi jedem ellei
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Asselerade hat geschrieben:kiffe giltet sit letschte winter als offizielle stadionverbotsgrund. numme so als ahregig. oder bierwärfe. wieviel schmeisset bier obe abe?
Im neuen Hallenstadion gibts meines Wissens Stadionverbot für Schmähgesänge und sogar für Rauchen...

Heile Welt des TV-Sports...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Im neuen Hallenstadion gibts meines Wissens Stadionverbot für Schmähgesänge und sogar für Rauchen...

ja, das dürfte sicher als negativ-beispiel herhalten. früher war das die raucherbude schlechthin, nun ist es zu klinisch. ich denke noch mancher zuschauer hat damals die ganze bedrohung für zu wenig ernst genommen und die "protestierenden" mit einem kopfschütteln beschenkt. heute würden vermutlich einige anders entscheiden!

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Im neuen Hallenstadion gibts meines Wissens Stadionverbot für Schmähgesänge und sogar für Rauchen...

also wenn ich vor dem fernseher bier werfe und rauche bekomme ich von meiner frau auch wohnzimmerverbot - wo ist der unterschied?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Und herumlaufen darst Du nur während einem Spielunterbruch!!! Hatte letztes Jahr das Vergnügen im Hallenstadion. War das erste aber auch das letzte Mal.

Nein zu solchen Sportanlässen

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Bei Konzerten wird aber heftigst geraucht!
Copyrights @ el presidente!

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

el presidente hat geschrieben:Bei Konzerten wird aber heftigst geraucht!
bei konzerten gibts aber auch kein sicherheitsdienst der darauf achtet dass man seinen sitz nur noch während den pausen verlässt.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Dr Simon Schenk (SVP) wacht im Hallenstadion mit eiserner Faust.

cpm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cpm »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ahjä, darum schreiet ihr au "use, use" und hänn trotzdäm pyro-föteli deheim.

IHR stöhn nid zur MK! D´Mk isch definitiv für alli FCB-Fans do und wenn ihr euch dermasse distanzieret, dass ihr 0 (NULL) Ahnig hänn, ka´s halt mol vorkoh, dass 1 Person us dr MK e unqualifizierti Frog mitere nid viel gschiidere Antwort quittiert.
und wemer einisch nid grad das singt wo d'MK will schreiet ihr "scheiss bahndamm"... zerst vor de eigne tür mol wüsche...

d'MK isch für all FCB-Fans do.... bi scho es paar spiel i de MK gsi... weis nid ob sie immer für all FCB-Fans do isch.... wenn nid grad das machsch wo sie wänd schreiet sie di a und sägeder das inne andere sektor sellsch go....
erwünscht ischmer det nur wenn geld oder en unterschrift brucht wird... und susch hetme sich azpasse... leider...

und wieso schriebsch du IHR? ich ha für mich gredet und nid für de rest vom stadion. oder bisch DU au die ganz MK???

PIB

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

cpm hat geschrieben:und wemer einisch nid grad das singt wo d'MK will schreiet ihr "scheiss bahndamm"... zerst vor de eigne tür mol wüsche...

d'MK isch für all FCB-Fans do.... bi scho es paar spiel i de MK gsi... weis nid ob sie immer für all FCB-Fans do isch.... wenn nid grad das machsch wo sie wänd schreiet sie di a und sägeder das inne andere sektor sellsch go....
erwünscht ischmer det nur wenn geld oder en unterschrift brucht wird... und susch hetme sich azpasse... leider...

und wieso schriebsch du IHR? ich ha für mich gredet und nid für de rest vom stadion. oder bisch DU au die ganz MK???
hesch nid ganz unrächt, cpm.
Für einigi isch d Muttenzerkurve puuri schwanzverlängerig.

(isch aber au friehner, wenn au uf agnähmeri art und wyys, scho so gsi) ;)
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Nur So... hat geschrieben:De Zindel muess gar nit so schienheilig tue, är weiss sehr guet uff was d Massnahme vom FCB abziele und das si e Vorfall wie am 13.05 nit verhindere könne.

Forderige sin klar. Fanpass weg, Fahnepass weg, Laub weg!

Zuun und Netz länge gan klar als absicherig vor Fäldsturm.
zindel war ja der erste der weggerannt ist, als der feldsturm begann.

Bild
Nach dem Abpfiff der Finalissima zwischen dem FC Basel und dem FC Zürich haben enttäuschte Basler Fans den Rasen des St.-Jakob-Parks in Basel gestürmt.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

cpm hat geschrieben:und wemer einisch nid grad das singt wo d'MK will schreiet ihr "scheiss bahndamm"... zerst vor de eigne tür mol wüsche...

die mk macht sehr viel gutes. auch hilft sie sehr vielen personen die ganz klar benachteiligt werden. nur gibt die mk halt nicht an, und die aktionen werden nicht publik. was du beschrieben hast ist clishée. sorry, aber die mk ist auf eine längere periode garantiert für jeden da. für 1-2 spiele vielleicht nicht, aber jeder der ein supporter ist, der redet auch mit. supporter muss man sein, ist für mich grundvoraussetzung um mitreden zu dürfen.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

@ cpm, nosti und diä andere

isch das jetzt wirklich nötig?
konzentrieret euhri Kräft uf das wo si brucht wärde!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

im neuen hallenstadion herrscht seit dem auch gähnende leere auf den rängen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

BadBlueBoy hat geschrieben:im neuen hallenstadion herrscht seit dem auch gähnende leere auf den rängen.
het aber glaub nit numme mit em rauchverbot z due.
kenn mi in de yyshockeyfan-verhältnis in däre stadt, wo's mir scho schlächt wird, wenn i numme dr namme schrib, nit uss.
aber i glaub dr zsc het sich's scho mit viilne fans verspiilt, wo si in dr ibergangssaison in iirem ersatzstadion fir e stehplatzbyyljee 50 frangge verlangt hän! und au jetz im neie hallestadion sin d byyljee (bsunders fir schieler/lehrling-verhältnis - und die mache jo e grosse dail vo de fans uss) immer no sehr tyyr.

aber das mit em rauchverbot het jo nit konkret mit em hallestadion z due; in allne yyshockey-stadie herrscht rauchverbot, vo däm här...
eb me allerdings in de andere stadie au grad stadionverbot griegt isch e anderi froog. wundere wuurd's mi allerdings nit, d security im yyshockey sin myner mainig nooch in dr schwiz maischtens no schlimmer ass die im fuessball! :(

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

[quote="Schooffseggel"]
aber das mit em rauchverbot het jo nit konkret mit em hallestadion z due]
es wär rauchverbot jo, nur wirds im einte stadion meh duregsetzt als in andere...

Antworten