Die neu Street Parade CD isch um längene besser als die wo d Tatana letscht Johr gmixt het und das isch es zeiche das es ohni Tatana besser goht.

Die Ussag «Ohne uns wäre Tatana ein Niemand.» findi aber e bitz frächSchlafstadt hat geschrieben:Ach d Tatana sött endlich igseh das ihri zyt vorbi isch.
Die neu Street Parade CD isch um längene besser als die wo d Tatana letscht Johr gmixt het und das isch es zeiche das es ohni Tatana besser goht.![]()
housestyle hat geschrieben:Stimmt, im SirColin sini CD heisst jo au "SummerParade"... git`s do e Zämmehang?
Viilicht das au bi im sini Ziit langsam aber sicher abgloffe isch!
Ich meins meh wegem Colin und sinere Scratch da House im Ochse... Chunt druff a, öb dir die Lüüt a dene Partys passet...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Bi scho lang nüm anere Party mit dene 2 gsi, aber e Tatana und e Sir Colin ziehn glaubs scho no, odr?!![]()
![]()
Messi für di Beurteilighousestyle hat geschrieben:@Bebbi: also ich würd mi für hellblau entscheide...!
Hey Junxx, d`Street-Parade Underground CD isch dr HAMMER!!!!! 16.90 im Ex Libris und dr Sound dr absoluti Buuuuurner!!! So geils Teil das! Gmixxt by Lilly Water (kennt die öppr?) & Don Ramon. Absolut geili Tracks druf!
Pascilicious hat geschrieben:irgendeins...los bstell das zeugs! HAHAHAAHAHAHA du närvesääge. @bebbi ole ole
Bi dene bstelli mi Shirt, gstickt vorne und hinde für knapp 50.-housestyle hat geschrieben:jo ey, bstellsch mr au eins? Odr wie machmrs jetzt?
hmm muesch mol e paar site witerführe in däm thread go luege.. dörte hani 2 screenshots als datei dezueghängt... lieferfrischt: 1 wuche und BH Grössi.. 75C..*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Wo hesch das gmacht?
Link? Priis? Liiferfrischt? Zahligsbedingige? AGBs? BH Grössi vo dr Telefonischtin?![]()
Infos please... thanxx und GUDE LAUNEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
I weiss scho welles, das mit de HeadphonesPascilicious hat geschrieben:hmm muesch mol e paar site witerführe in däm thread go luege.. dörte hani 2 screenshots als datei dezueghängt... lieferfrischt: 1 wuche und BH Grössi.. 75C..
Messi, isch no easy, die Site!Pascilicious hat geschrieben: hani scho oft shirts gmacht..heeh... hesch es in 7 Tag.. Kreditkarte hanis bstellt jeweils.
75C isch minimum... aber ha gseit, i lueg, dass no einigi vom Forum paar Shirts mache löhnt bi ihre, den cha se d OP in Ungarn zahle.. und plötzlich het sie 75D und e verdammt gude Laune!