Dies Ist Fakt Meine Herren...

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
HIGHLANDER
Neuer Benutzer

Dies Ist Fakt Meine Herren...

Beitrag von HIGHLANDER »

Frage 13: WAS PASSIERT MIT MEINEN BEIM FCB HINTERLEGTEN, PERSÖNLICHEN DATEN? WERDEN DIESE AN DRITTE WEITERGEGEBEN?
Antwort: Prinzipiell werden die Daten weder an Dritte weitergeleitet noch zu Werbezwecken verwendet. In 3 Fällen kann resp. muss jedoch davon abgewichen werden:

Fall 1: Erhält der FCB von der Polizei oder einer anderen staatlichen Behörde die Anfrage, Personendaten auszuhändigen, sind wir von Gesetzes wegen VERPFLICHTET, dieser Anfrage Folge zu leisten.

ICH HABE DIE FICHEN AFFÄRE IN DEN ACHTZIGERN NICHT VERGESSEN.....................

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

HIGHLANDER hat geschrieben:ICH HABE DIE FICHEN AFFÄRE IN DEN ACHTZIGERN NICHT VERGESSEN.....................
Gits ächt e P-26/ P-27-Revival? (und dodrmit meini nid d'Rapper...)

Und wieder mal haben die Politiker nix aus der Vergangenheit gelernt... Es lebe der Polizeistaat Schweiz! :mad:

http://www.g26.ch/gegen_rechts_04.html

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

machet jetzt abern nid wäge jedem absatz e neues thema uff

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

tanner hat geschrieben:machet jetzt abern nid wäge jedem absatz e neues thema uff
hallo mongo, wenn e absatz e neui ficheaffäre bedütet, ischs e neus thema wärt.
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

FC BASEL 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FC BASEL 1893 »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:hallo mongo, wenn e absatz e neui ficheaffäre bedütet, ischs e neus thema wärt.
nid strite chinder, nid stritte
Zubi

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:hallo mongo, wenn e absatz e neui ficheaffäre bedütet, ischs e neus thema wärt.
über di und mi sind scho fiche gmacht worde :D
oder hesch kei gumulus charte :)

nei sorry aber das isch jetzt der einzigi punggt wonimi nid cha uffrege
bi scho froh, das i nid weiss was anderi über mi wüsse(meine)

ha die i de achzer überläbt,
mini grosseltere (uss usländer) die i der ddr, also chami das nümme ussem soggel risse

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

nei, kei cumulus, coop supercard oder sunscht so e drägg. au kei kreditkarte.
bargäld... schwiizer frangge, nid plastikkärtli...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:nei, kei cumulus, coop supercard oder sunscht so e drägg. au kei kreditkarte.
denn gratulier ich dir
bisch wohl eine vo de wenig wo noni ganz so durchsichtig isch

hesch aber e computer und schribsch mails dängg dra :D

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:denn gratulier ich dir
bisch wohl eine vo de wenig wo noni ganz so durchsichtig isch

hesch aber e computer und schribsch mails dängg dra :D
ha kei computer und mails schribi nur mit dene lüt wo ich kenn.. ;)

Beppo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beppo »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:nei, kei cumulus, coop supercard oder sunscht so e drägg. au kei kreditkarte.
Will du aber bald de einzig bisch wo kei so ne drägg het, ischs au wieder liecht dini Gwohnheite usezfinde. :p

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

hast du dir schon einmal gedanken über die opportunitätskosten gemacht?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Basel_one love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basel_one love »

isch sowieso nur no e frog vo dr zit bis mir mensche e chip ipflanzt bekömme..so wie das d`hünd und d`ross äu scho ha müend. und denn findet me uns sowieso jederziit und überall...

OnE LOve - OnE GOaL

...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity

Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Basel_one love hat geschrieben:isch sowieso nur no e frog vo dr zit bis mir mensche e chip ipflanzt bekömme..so wie das d`hünd und d`ross äu scho ha müend. und denn findet me uns sowieso jederziit und überall...
UNS nid... ich lass mr dä nid ipflanze und mim kind au nid..
goht no paar generatione...

Basel_one love
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:UNS nid... ich lass mr dä nid ipflanze und mim kind au nid..
goht no paar generatione...
hoffentlich... ha kei luscht ufe chip..

OnE LOve - OnE GOaL

...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.

Horatio
Benutzer

Beitrag von Horatio »

Sorry, aber wenn i kai Drägg am Schtägge ha und aaschtändig due, denn kenne die doch vo mir us mini Date ha!?! :cool:

...Und wemme do inne liest sinn jo eh alli immer brav und aaschtändig...Also was hänn Dir fyr Problem!? :(

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Horatio hat geschrieben:Sorry, aber wenn i kai Drägg am Schtägge ha und aaschtändig due, denn kenne die doch vo mir us mini Date ha!?! :cool:

...Und wemme do inne liest sinn jo eh alli immer brav und aaschtändig...Also was hänn Dir fyr Problem!? :(
...und an oschterhas glaubsch au immerno?

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Horatio hat geschrieben: ...Und wemme do inne liest sinn jo eh alli immer brav und aaschtändig...Also was hänn Dir fyr Problem!? :(
wenn du nicht weisst, welche probleme wir haben, kannst du noch nicht viel gelesen haben.

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Basel_one love
Erfahrener Benutzer

Horatio hat geschrieben:Sorry, aber wenn i kai Drägg am Schtägge ha und aaschtändig due, denn kenne die doch vo mir us mini Date ha!?! :cool:

me könnt jetzt wieder zum xte mol afange diskutiere...ich ha kei bock. sölls doch öpper anders mache. oder ebe, lies mol zwüsche de zile...

OnE LOve - OnE GOaL

HIGHLANDER
Neuer Benutzer

Beitrag von HIGHLANDER »

Lueg Und Lies.............

Daten = Gespeichert = In Einer Datenbank

Nimm Deine Id Zur Hand .siehe RÜckseite Unten Erster Zahlencode ,die Letzte Nummer Zeigt An ,wieviele Deinem Biometrischem Gesicht Dir Gleichen. D.h Wenn Irgend Ein Bild Von Dir
Gemacht Wird Kann Es Auch Ein Anderer Sein.........

Anderes Beispiel ,

Du Stehst In Miami An Der Emigration Und Freust Dich Auf Den Besuch Bei Shamu Dem Killerwal Und Auf Micky Mouse ,doch Du UnterschÄtzt Die Amis , Die Saugen Alles An Daten Wo Sie Nur Kriegen KÖnnen Und Dann Event, Per Zufall Hooligan Datenbank Oder 0815 Datenbank Vom Fcb Und Dann Beginnt Das Spiel , Bei Welchem Sie Dir Die Hosen Ausziehen Werden...........

Keine Future Scheiss . RealitÄt Mein Lieber...............

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

HIGHLANDER hat geschrieben:Lueg Und Lies.............

Nimm Deine Id Zur Hand .siehe RÜckseite Unten Erster Zahlencode ,die Letzte Nummer Zeigt An ,wieviele Deinem Biometrischem Gesicht Dir Gleichen. D.h Wenn Irgend Ein Bild Von Dir

Anderes Beispiel ,

Du Stehst In Miami An Der Emigration Und Freust Dich Auf Den Besuch Bei Shamu Dem Killerwal Und Auf Micky Mouse ,doch Du UnterschÄtzt Die Amis , Die Saugen Alles An Daten Wo Sie Nur Kriegen KÖnnen Und Dann Event, Per Zufall Hooligan Datenbank Oder 0815 Datenbank Vom Fcb Und Dann Beginnt Das Spiel , Bei Welchem Sie Dir Die Hosen Ausziehen Werden...........

paranoia jetzt oder nie!

das mit dr id isch jo wohl eins vo de gröschte räubergschichtli wo ummegeisteret...scho emol überlegt, dass wenn ebber uff d wält kunnt...ins alter kunnt wo är e id brucht...die gliche biometrische weiss ich was wie mi gsicht het...das würd jo bedüte dass eine mehr mir gliiche duet...änderet sich jetzt die nummere uff minere id automatisch wie vor zauberhand? wenn nid? isch es jo eh für d füchs, will wenn date nid stimme bringe si nix. für was würds überhaupt sinn mache die info uff dr id? damit dr schugger weiss...ahaaaa, däm gliche no 5 anderi...so what?
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

toaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von toaster »

HIGHLANDER hat geschrieben:Lueg Und Lies.............

Anderes Beispiel ,

sehs nid so schwarz. Ganz so schlimm ischs scho nonig.

Aber mol öppis anders: Muesch du jedes Wort gross afoh? Isch jo schrecklich zum läse!
\o
/\_o
) ) \

[SIGPIC][/SIGPIC]

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

toaster hat geschrieben:Aber mol öppis anders: Muesch du jedes Wort gross afoh? Isch jo schrecklich zum läse!
du bist lustig. kennst unseren highlander wohl nicht. normalerweise schreibt er ALLES gross. da ist diese schreibweise wie ferien in der karibik :D

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

toaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von toaster »

TAFKAE hat geschrieben:du bist lustig. kennst unseren highlander wohl nicht. normalerweise schreibt er ALLES gross. da ist diese schreibweise wie ferien in der karibik :D
doch doch kennen scho (also usem forum). Aber bis jetzt hani eifach nüt gseit! Dr Raale isch glaub au sone Kandidat ;)
\o
/\_o
) ) \

[SIGPIC][/SIGPIC]

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

[quote="toaster"]doch doch kennen scho (also usem forum). Aber bis jetzt hani eifach nüt gseit! Dr Raale isch glaub au sone Kandidat ]

Dä ScHrIbT sO aBwÄgGsElNd, No MiEhSaMeR :o

gits fir das eigentlich e programm?`sch jo hueremiehsam

HIGHLANDER
Neuer Benutzer

Beitrag von HIGHLANDER »

He MÄdels Der CÄpi Isch Dinne ,doch Das Chunnt Use ..................und MÄdels Ich Schryb Immer Gross............

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

HIGHLANDER hat geschrieben:Nimm Deine Id Zur Hand .siehe RÜckseite Unten Erster Zahlencode ,die Letzte Nummer Zeigt An ,wieviele Deinem Biometrischem Gesicht Dir Gleichen.
Wer hat dir denn den Bären aufgetischt ?

Diese Nummer ist nichts anderes als die Prüfziffer (Endziffer der mit 7,3,1 gewichteten Produktsumme) der vorhergehenden Nummern. Kannst das gerne selber nachrechnen ...

Antworten